דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע על תרופות טבעיות להרפס

כל המידע על תרופות טבעיות להרפס

תרופות טבעיות להרפס

נגיף ההרפס הוא זיהום נפוץ המועבר במגע מיני שיכול להשפיע על כל אחד. זה גורם לשלפוחיות כואבות, שעלולות להימשך שבועות או חודשים.

התסמינים השכיחים ביותר של הרפס הם גירוד, צריבה ותחושות עקצוץ באזור איברי המין.

התרופות הטבעיות להרפס הן מאוד פשוטות ויעילות. הם זולים, קלים לשימוש ואינם דורשים ציוד מיוחד או הכשרה.

את התרופות הטבעיות להרפס ניתן ליישם על אזור איברי המין, הלוע, הפה, האוזניים והאף. כתוצאה מתרופות אלו תוכלו להיפטר מתסמיני הרפס תוך זמן קצר. ועם מינימום תופעות לוואי. מנה קטנה של התרופות האנטי-ויראליות מספיקה לטיפול בנגעי הרפס.

אנשים רבים אינם מבינים שהרפס הוא זיהום ויראלי ולא חיידקי במקורו. זה אומר שהוא לא גורם לסימנים או תסמינים בעצמו, אלא רק מפעיל מחדש זיהומים קיימים לאחר חשיפה לפתוגנים מהסביבה או מבן הזוג המיני שלך ומגביר הסיכוי לחלות בזיהום חדש. התסמינים של הרפס מתחילים בדרך כלל באזור איברי המין ומגיעים לחלקים אחרים בגוף. תהליך ההתכווצות והנשירה של הפצעים או השלפוחיות על העור שלך נקרא “זיהום ראשוני”, בעוד שבזיהום משני, זה קורה כאשר נחשפת לווירוס דומה מאדם אחר או באמצעות חפצים מזוהמים עם הוירוס. הטיפול בהרפס שונה בהתאם לסוג הזיהום שיש לך.

קשה למצוא תרופה ביתית להרפס, אבל הדרך הטובה ביותר להימנע מהתפרצויות היא לשמור על האזור נקי מנוזלי גוף.

תרופה טבעית להרפס

הזיהום הנגיפי הוא מצב כואב, לא נוח ולעיתים קטלני. ניתן לרפא אותו באמצעות תרופות טבעיות כגון איורוודה, הומאופתיה, דיקור סיני, טיפול בעיסוי ועוד.

אלוורה להרפס

ישנם סוגים רבים ושונים של הרפס. בעוד שהנפוץ ביותר נגרם על ידי וירוס הרפס סימפלקס (HSV), ישנם נגיפי הרפס אחרים בבני אדם, כגון הרפס גניטלי והרפס פה.

אין תרופה להרפס גניטלי, אך ישנם טיפולים רבים זמינים כדי להפחית את הסימפטומים שלו ולמנוע העברה של HSV לאחרים. אחד מהטיפולים הללו הוא ג’ל אלוורה. זה שימש כבר זמן רב לטיפול במחלות עור שונות, כולל אקנה ואקזמה. אבל רופאים מצאו שזה יכול לעזור גם בטיפול בזיהומי HSV, במיוחד באלה עם עומס ויראלי פעיל (מספר העותקים של HSV הקיימים על הגוף שלך).

הרפס טיפול מונע

יש מידע רב על מניעת הרפס. אנו יכולים לראות שישנן דרכים רבות ושונות למניעת הזיהום. ישנם טיפולים פומיים ואקטואליים, כמו גם תרופות אנטי-ויראליות.

הדרך היעילה ביותר למנוע הרפס היא להשתמש בטיפול מקומי כמו acyclovir או valacyclovir. סוג זה של טיפול הוא לא רק יעיל, אלא גם בטוח וקל לשימוש.

הרפס ילדים

הרפס של ילדים הוא זיהום ויראלי שכיח שיכול לעבור לאחרים. זה בדרך כלל לא רציני, אבל זה יכול להיות מאוד מדבק. זיהום ויראלי זה פוגע בעיקר בילדים מתחת לגיל 15 שנים.

סינטומיצין להרפס

סינתומיצין היא אנטיביוטיקה סינתטית המשמשת לטיפול בסוגים רבים ושונים של זיהומים. זה קיים כבר עשרות שנים ועדיין נמצא בשימוש נרחב על ידי רופאים. עם זאת, זה יכול להיות קשה לשימוש בגלל העוצמה שלו.

שלבקת חוגרת

שלבקת חוגרת היא בעיה נפוצה בארצות הברית, והיא משפיעה על אנשים רבים. אין תרופה, אבל יש טיפולים.

המונח “שלבקת חוגרת” משמש להתייחס לקבוצת מחלות שעלולות להשפיע על העור, הקרקפת והשיער. הם נגרמים על ידי חיידקים שחיים על העור. הדרך הטובה ביותר למנוע אותם היא לשמור על עור נקי ויבש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן