דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות למיגרנה – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות למיגרנה – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות למיגרנה

מיגרנה היא מצב שכיח מאוד ולא נעים. זה לא רק כאב ראש, אלא גם כאב רגשי, פיזי ופסיכולוגי.

יש אנשים שנמנעים מכאבי הראש שלהם מכיוון שהם מאמינים שאין תרופות טבעיות לכך. בעוד שחלק מהאנשים רוצים להשתמש בתרופות טבעיות למיגרנות כי הם חושבים שהן יעילות ובטוחות. ישנן דרכים רבות ושונות להיפטר ממיגרנות, אך חלקן עשויות להיות מסוכנות או אפילו קטלניות אם משתמשים בהן בצורה לא נכונה. לכן, זכור שלפעמים ישנן תוצאות מסוכנות מאוד ואף קטלניות אם אתה משתמש בכמה מהשיטות הללו.

התרופות הטבעיות למיגרנה הן: שמנים אתריים, מנטה, קומפרסים קרים ושמן עיסוי, קינמון, שום ושמן עיסוי. כמה מהשמנים האתריים הטובים ביותר שיכולים לשמש כתרופות טבעיות הם לבנדר (לבנדר), קמומיל (קמומיל), רוזמרין ( רוזמרין), מנטה (תפוז מר, לימון וארז), ג’ינג’ר (ג’ינג’ר) וגרניום ורד (גרניום).

בואו נתחיל! השמנים האתריים לכאבי ראש מיגרנה: מה הם? ישנם שני סוגים עיקריים של שמנים אתריים המועילים לכאבי ראש, כמו גם לבעיות בריאותיות אחרות. ה איווה או תימול הוא שמן אתרי חצי סינתטי שנוצר על ידי הרתחת השמן האתרי של לבנדר, רוזמרין וקמומיל. הוא שמן אתרי חצי סינטטי שנוצר על ידי הרתחת השמן האתרי של לבנדר, רוזמרין וקמומיל. גרניום (גרניום) הוא טעם ארומטי/ארומטי תמצית פחות נוזלית. זוהי תמצית נוזלית ארומטית/ארומטית ללא טעם. גרניום (גרניום) הוא תמצית נוזלית ארומטית/ארומטית ללא טעם. זוהי תמצית נוזלית ארומטית/ארומטית ללא טעם. שמן גרניום (גרניום) הוא מוצר מופק טבעי העשוי מהשמן האתרי של הצמח גרניום, ששימש כמזון על ידי בני אדם מוקדמים, והוא שימש לטעם מזון ולהכנת בושם מאז ימי קדם. שמן גרניום (גרניום) הוא מוצר המיוצר באופן טבעי העשוי מהשמן האתרי של צמח הגרניום, ששימש כמזון על ידי בני האדם הקדומים ושימש לתיבול מזונות ולהכנת בושם עוד מימי קדם.

מה ההבדל בין כאב ראש למיגרנה

מיגרנה היא כאב ראש חמור שמשפיע על כל הגוף. זה יכול להיגרם מסיבות שונות כולל מתח, חרדה ופעילות גופנית. כאב ראש הוא כאב קל בראש. הכאב יכול להיות מורגש בכל מקום בגוף אך לרוב הוא משפיע רק על אזור אחד בכל פעם.

כורכום מיגרנה

כורכום הוא תבלין שיכול לעזור לך להיפטר ממיגרנות. זה עוזר בהפחתת הכאב והנפיחות של הראש, וזו הסיבה שהוא הפך להיות כל כך פופולרי בהודו.

תרופות סבתא לכאב ראש

תרופות סבתא לכאב ראש

כאב ראש הוא בעיה שכיחה לכולם. זה יכול להיות תוצאה של מתח, חרדה או אפילו מצב גופני.

כולנו סובלים מכאבי ראש בשלב מסוים בחיינו. ישנן תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לנו להקל על הכאב ולהפחית את תדירות כאבי הראש. . משככי כאבים אלו ניתן למצוא בקלות בשוק ולהשתמש בהם מסיבות שונות. אם אתה סובל מכאבי ראש, נסה להשתמש בתרופות טבעיות אלה לפני שאתה מבקר אצל רופא או הולך לדיקור. הם בחינם וכולם יכולים להשתמש בהם בבית. ללא כל תופעות לוואי.

1. אגוזי מלך הם סופר מזון עשיר בויטמינים ומינרלים. חופן קטן של חצאי אגוזי מלך מספקים לגוף את כל אבות המזון והחלבונים החיוניים לו הדרושים לשמירה על הבריאות והרווחה. אגוזים אלו ידועים גם כמזון המוח מכיוון שהוא מכיל מספר חלבונים חיוניים שיכולים לעזור לשלוט או להפחית את התזונה שלך הם גם שימושיים בטיפול בדיכאון והפרעות נפשיות אחרות. הגורם החשוב ביותר שיש לזכור הוא שאגוזים אלו אינם ממכרים כאשר אתם אוכלים אותם.

2. לקחת שקדים כחטיף או ארוחה בריאה לגברים ולנשים כאחד. בשקד אחד קטן יש 6 עד 8 שומנים מזינים, שעוזרים להגביר את חילוף החומרים ומספקים לך אנרגיה. . אנשים רבים מעדיפים לאכול שקדים כחלק מתזונה בריאה. שקדים ידועים גם כמקור נהדר לזרחן, ברזל ומגנזיום. ישנם יתרונות בריאותיים רבים הקשורים לשקדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן