דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות יעילות לבריחת שתן

תרופות טבעיות יעילות לבריחת שתן

תרופות טבעיות נגד בריחת שתן

בריחת שתן היא בעיה נפוצה. נשים רבות סובלות ממנו, ולעתים קרובות מדובר בבעיה רצינית עבורן. אך ישנן תרופות טבעיות רבות לבריחת שתן שיכולות לסייע לאישה הסובלת מבעיה זו . ישנן תרופות טבעיות רבות לבריחת שתן. ניתן להשתמש בהם בפני עצמם או בשילוב עם טיפולים אחרים. חלק מהתרופות הללו הן:

1 – משחת חינה: אחת התרופות הנפוצות ביותר לבריחת שתן היא שמן אתרי המופק מצמחי חינה המסייעים להגברת התחושה באזור הגב והישבן, . ניתן ליטול את כמות התרופה דרך הפה, אך עדיף שהגברת תמרח את הדבק על אזור ישבנה.

2 – ג’ל אלוורה: תרופה טבעית נוספת לבריחת שתן היא ג’ל אלוורה המסייע בריפוי פצעים ופצעים פתוחים אחרים. הג’ל מרפא במהירות פצע ושורף אפילו עור פגום קשות ועוזר למנוע אותם מלהחמיר.

3 – שורש ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תרופה מצוינת לבעיית בריחת שתן מכיוון שהוא מסייע במניעת דליפת שתן החוצה, כך שהוא יכול לשמש כתרופה טבעית למצב זה.

4 – מיץ חמוציות: הוכח שלמיץ חמוציות יש יתרונות רבים על בעיית בריחת שתן. זה עוזר לרפא פצעים ו פצעים פתוחים אחרים, ועוזר למנוע מהם להחמיר.

5 – קנאביס: קנאביס הוא תרכובת רבת עוצמה שעוזרת להחזיר את תחושת השליטה והמשמעת העצמית. זה יכול לעזור לנשים הסובלות מבריחת שתן.

6 – חמאת קקאו: חמאת קקאו היא תרופה טבעית מצוינת לבעיית בריחת שתן מכיוון שהוכח שיש לה הרבה של יתרונות בבעיית בריחת שתן. זה עוזר לרפא פצעים ופצעים פתוחים אחרים, ועוזר למנוע מהם להחמיר.

בריחת שתן בלילה מבוגרים

בריחת שתן היא בעיה אצל מבוגרים שגורמת להם לא לשלוט בשלפוחית השתן ובמעיים. בריחת שתן נגרמת לרוב מהזדקנות, השמנת יתר או שתייה מופרזת.

בריחת שתן ילדות

בריחת שתן בילדות היא בעיה רצינית שצריך לפתור. זוהי מחלה מסוכנת הפוגעת בילדים רבים ובהוריהם. על ידי טיפול נכון ניתן לשפר משמעותית את איכות החיים של היל .

בריחת שתן בגיל ההתבגרות

מתבגרים נוטים יותר לבריחת שתן. לדוגמה, למתבגרת יכולה להיות בריחת שתן כשהיא עוברת גיל ההתבגרות. ישנן סיבות רבות מדוע בני נוער מקבלים בריחת שתן וחלקן הן: שרירים חלשים אבנים בכליות או עצירות לחץ רגשי והפרעת חרדה (כגון הפרעות אכילה) התעללות מינית.

בריחת שתן תרגילים

תרגיל פופולרי כדי לעזור לאנשים להקל על בעיות שלפוחית השתן והמעיים נקרא תרגילי בריחת שתן. תרגיל זה כולל כריעה, שכיבה על הגב והטלת שתן בדלי. . יש אנשים שיכולים לעשות את התרגיל הזה בזמן שהם יושבים או עומדים. אבל אם השתן דולף סביב נקודת הלחץ, ייתכן שתצטרך לעשות זאת בשכיבה. תרגילי מעיים ושלפוחית השתן פועלים על ידי הרגעת עצבים השולחים אותות למוח שלך לגבי מצב הבטן שלך. הגוף שלך עובר תגובת ‘הילחם או ברח’ כאשר יש לך להטיל שתן. תרגילי מעיים ושלפוחית השתן פועלים בכך שהם עוזרים לך להירגע כך שתוכל להרפותאת השרירים שלך ולתת לו לזרום בחופשיות. אתה עלול להרגיש קצת רטוב כשאתה עושה את התרגיל הזה, אבל זה נורמלי שיש דליפה מסוימת מכיוון שאספקת הדם של השרירים מצטמצמת לאחר תרגילי מעיים או שלפוחית השתן. תרגילים אלה נעשים לעתים קרובות פעם ביום או אפילו לעתים קרובות יותר אם נחוץ. אם יש לך בעיות עם שלפוחית השתן והשתמשת בצנתר (הצינור שנכנס לשלפוחית השתן), ייתכן שתצטרך לעשות תרגילים שיעזרו לעורר את המעי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן