דף הבית » תרופות סבתא » תרופות סבתות של אוניצ’ומיקוזיס מיושנות: כיצד לרפא פטריית ציפורניים באופן טבעי!

תרופות סבתות של אוניצ’ומיקוזיס מיושנות: כיצד לרפא פטריית ציפורניים באופן טבעי!

מה זה Onychomycosis?

Onychomycosis, הידוע בכינויו פטריית ציפורניים, הוא זיהום פטרייתי של מיטת הציפורניים, צלחת הציפורניים או העור הסביב.זה יכול לגרום לציפורניים צהובות, שבירות או מעבות ויכול להיות לא נוח או אפילו כואב.זה נגרם על ידי מגוון פטריות, כולל דרמטופיטים, שמרים ותבניות.

תרופות לסבתא לאוניצ’ומיקוזיס

ניתן לטפל באוניצ’ומיקוזיס בתרופות רפואיות או טבעיות.תרופות סבתות מסורתיות הופכות פופולריות יותר והן דרך בטוחה לטפל במצב זה.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לאוניצ’ומיקוזיס:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לאוניצ’ומיקוזיס.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בפטריות הגורמות לזיהום.חשוב לדלל את החומץ במים לפני שמריחים אותו על האזור הנגוע.התמיסה צריכה להיות חלקים שווים מים וחומץ תפוחים.משרים את האזור המושפע במשך 10-15 דקות כמה פעמים ביום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה טבעית נגד פטריות לאוניצ’ומיקוזיס.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לדלל בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני היישום.יש ליישם שמן עץ התה פעמיים ביום לפחות חודשיים כדי לראות תוצאות.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר אנטי-פטרייתי, אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לדלל בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני היישום.ניתן להשתמש בשמן אורגנו פעמיים ביום לפחות חודשיים כדי לראות תוצאות.

שום

שום ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לכתוך אותו ולהוסיף אותו לשמן נשא, כמו שמן קוקוס.יש ליישם אותו פעמיים ביום לפחות חודשיים כדי לראות תוצאות.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או מדולל במים לפני היישום.יש ליישם סודה לשתייה פעמיים ביום לפחות חודשיים כדי לראות תוצאות.

טיפ ייחודי:

חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הזיהום.לבשו גרביים נקיים ושנו אותם לעיתים קרובות, וודאו כי כפות הרגליים שלכם יבשות לפני שתלבשו גרביים או נעליים.

מסקנה

ניתן לטפל באוניצ’ומיקוזיס באמצעות תרופות סבתות מסורתיות כמו חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שמן אורגנו, שום וסודה לשתייה.חשוב להשתמש בתרופות אלה למשך חודשיים לפחות כדי לראות תוצאות.בנוסף, חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

מהן שכיחות תרופות סבתות של אוניכומיקוזיס?

Onychomycosis, או פטריית ציפורניים, הוא מצב שכיח שיכול לגרום לציפורניים עבות וצבעוניות.למרות שזה בדרך כלל לא מסוכן, זה יכול להיות כואב ומביך.אנשים רבים פונים לתרופות ביתיות מסורתיות, או “תרופות סבתות”, לטיפול באוניכומיקוזיס.

סעדים אלה שימשו במשך דורות והם חלק חשוב במורשת התרבותית של מדינות רבות.כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לאוניצ’ומיקוזיס כוללות שום, חומץ ושמן עץ התה.

שום

שום הוא אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לאוניכומיקוזיס.ההערכה היא כי היא מסייעת להילחם בפטרייה הגורמת למצב.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה יכול לרסק שום ולערבב אותו עם חומץ או להכין משחה של שום ושמן זית.החל את העיסה על הציפורן המושפעת ונתן לו לשבת 30 דקות.שוטפים במים חמים.

חומץ

חומץ הוא תרופה פופולרית נוספת לאוניצ’ומיקוזיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ, להשרות את הציפורן המושפעת בתמיסת חומץ ומים חמים למשך כ 20 דקות.אתה יכול גם לערבב חומץ עם סודה לשתייה ולמרוח את העיסה על הציפורן המושפעת.תן לזה לשבת 30 דקות לפני השטיפה עם וואט חםER.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה סבתא פופולרית לאוניצ’ומיקוזיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו על הציפורן המושפעת.תן לזה לשבת 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות על Onychomycosis Surnies

האם תרופות לסבתא לבטוח Onychomycosis?

כן, תרופות סבתות לאוניצ’ומיקוזיס הן בדרך כלל בטוחות ומשמשות במשך דורות.עם זאת, תמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות ביתיות כדי לוודא שהם בטוחים ומתאימים למצבך.

כמה זמן לוקח לתרופות סבתות לעבוד?

זה יכול לקחת מספר שבועות ואפילו חודשים עד שתרופות סבתא יעבדו.חשוב להיות סבלני ותואם את הטיפולים.הקפד לעקוב אחר ההוראות מקרוב ולעולם לא להפסיק את הטיפול לפני שהוא יושלם.

Onychomycosis, או פטריית ציפורניים, הוא מצב שכיח העלול לגרום לציפורניים עבות צבעוניות.למרות שזה בדרך כלל לא מסוכן, זה יכול להיות כואב ומביך.אנשים רבים פונים לתרופות ביתיות מסורתיות, או “תרופות סבתות”, לטיפול באוניכומיקוזיס.תרופות סבתות נפוצות לאוניצ’ומיקוזיס כוללות שום, חומץ ושמן עץ התה.תרופות אלה שימשו במשך דורות ובדרך כלל הם בטוחים, אך תמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופות ביתיות כדי לוודא שהם בטוחים ומתאימים למצבך.זה יכול לקחת מספר שבועות ואפילו חודשים עד שתרופות סבתא יעבדו, אז היו סבלניים ועקביים בטיפול שלכם. Onychomycosis הוא מצב שכיח שניתן לטפל בהן בהצלחה עם תרופות סבתות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן