דף הבית » תרופות סבתא » בטל את הנעילה של הסעדים הסודיים של סבתא לשיעול בילדים – זה עובד פלאים!

בטל את הנעילה של הסעדים הסודיים של סבתא לשיעול בילדים – זה עובד פלאים!

הסעדים של סבתא לשיעול בילדים

שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע בפינוי דרכי הנשימה של חומרים מגרים ויכול להוות סימן לזיהום או מחלה.כהורה, זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות כשילדך יש שיעול.הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות ולעתים קרובות הם מקור נהדר לנוחות והקלה לילדים קטנים.להלן כמה מהטיפולים הנפוצים והיעילים ביותר לשיעול ילדים.

דבש

האני הוא אחד העתיקים והאהובים ביותר בסעדים של סבתא.כפית דבש יכולה לעזור להרגיע גרון מגרד ולהפחית את השיעול.עם זאת, חשוב לציין כי אסור לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד בגלל הסיכון לבוטוליזם.לילדים מעל גיל שנה, דבש יכול להוות תרופה יעילה לשיעול בעייתי.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לשחרר ריר ולהפחית את השיעול.זה יכול להיות מועיל למלא קערת מים חמים ולהכניס אותם לחדר בו ילדכם ישן.הקיטור יעזור לפתוח את דרכי הנשימה שלהם ולהקל על הנשימה.אתה יכול גם להכניס כמה טיפות של שמנים אתרים למים כדי לעזור להרגיע עוד יותר את דרכי הנשימה.

חלב חם

חלב חם הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך מאות שנים כדי להרגיע שיעול.החלב החם יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי הגורם לשיעול.אתה יכול להוסיף כפית דבש לחלב החם לקבלת אפקט מרגיע במיוחד.

תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את השיעול.עשבי תיבול רבים כמו קמומיל, לימון בלאם ושורש ליקוריץ ידועים בתכונותיהם להפחתת שיעול.אתה יכול להכין תה באמצעות כל אחד מהעשבי התיבול האלה, או שאתה יכול לקנות תה צמחי מרפא מראש מחנות מזון הבריאות המקומי שלך.

מכשירי אדים

שימוש במכונת אדים בחדר השינה של ילדכם יכול לעזור להפחית את השיעול.מכשירי אדים מוסיפים לחות לאוויר, שיכולים לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הגירוי בדרכי הנשימה.חשוב לוודא שמנקה את האדים באופן קבוע כדי למנוע צמיחת חיידקים ועובש.

טיפ

אם השיעול של ילדכם נמשך, חשוב לקחת אותם לפנות לרופא.אמנם תרופות ביתיות אלה יכולות להועיל מאוד בהפחתת השיעול, אך יתכן שהם לא מספיקים לטיפול במחלה או זיהום קשה.

על ידי ניצול התרופות המסורתיות הללו, אתה יכול לעזור להפחית את השיעול של ילדך ולהפוך אותם לנוחים יותר.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להוות תחליף לטיפול רפואי, אך לרוב הם יכולים לספק הקלה מסוימת.

תרופות של סבתא לשיעול בילדים: חלק 2

הסעדים של סבתא לשיעול אצל ילדים קיימים כבר מאות שנים.בתרבויות רבות, תרופות אלה מועברות מדור לדור והוכחו כיעילות.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם השיעול של ילדכם נמשך, אך חלק מהתרופות הטבעיות הללו יכולות לעזור להקל על אי הנוחות של ילדכם ולעזור לו לחזור להרגיש טוב יותר במהירות.

תרופות ביתיות להרגיע את שיעול ילדך

להלן תרופות ביתיות שאושרות על ידי סבתא שיכולות לעזור להרגיע את שיעולו של ילדך:

  • דבש: דבש הוא תרופה ביתית נפוצה לשיעול המשמש במשך מאות שנים.זה עוזר לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי והדלקת.עם זאת, אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל ה -1.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון הגורם לשיעול.אתה יכול להכין תה מג’ינג’ר ודבש מגורר טרי או להוסיף אותו למים חמים עם קצת לימון.
  • גרגר מלח ומים: גרגר מלח ומים יכול לסייע בהפחתת דלקת בגרון ולעזור לפנות כל ריר הגורם לשיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ולגרום לילדך לגרג עם התערובת למשך 30 שניות.
  • קיטור: קיטור יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ויש לושימש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לשיעול.אתה יכול ליצור אמבט קיטור על ידי הרתחת סיר מים ולאפשר לילדך לשאוף את הקיטור למשך מספר דקות.אתה יכול גם לנהל מקלחת חמה ולגרום לילדך לשבת בחדר אמבטיה מהביל במשך כמה דקות.
  • תה צמחים: תה צמחים כמו קמומיל ופפרמנט יכולים לעזור להרגיע גרון מגורה ולהפחית את השיעול.פשוט תלול את עשבי התיבול במים חמים למשך כמה דקות ולהוסיף מעט דבש לטעם נוסף.
  • שמנים אתרים: שמנים אתרים כמו אקליפטוס ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית דלקת בגרון וניתן להשתמש בהם באמבטיית קיטור כדי לעזור להרגיע את שיעול ילדכם.רק הקפד לדלל את השמנים האתריים עם שמן נשא לפני השימוש בהם.

מתי לראות רופא

חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם השיעול של ילדך נמשך או אם אתה מבחין בתסמינים אחרים כמו צפצופים, חום או נשימה קושי.תסמינים אלה יכולים להיות סימנים למצב רפואי חמור יותר ויש להעריך אותם על ידי רופא.

מסקנה

התרופות של סבתא לשיעול אצל ילדים שימשו במשך מאות שנים והם דרך נהדרת לעזור לילדכם לקבל הקלה מהשיעול שלהם.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם השיעול של ילדכם נמשך או אם אתה מבחין בתסמינים אחרים.בנוסף, אם אתה שוקל להשתמש בשמנים אתרים, הקפד לדלל אותם עם שמן נשא לפני שתשתמש בהם על ילדך.

שאלות נפוצות

  • ש: האם ניתן להשתמש בדבש כדי לעזור להרגיע את שיעול הילד?
    ת: כן, ניתן להשתמש בדבש כדי לעזור להרגיע את השיעול של ילד.עם זאת, אין לתת זאת לילדים מתחת לגיל ה -1.
  • ש: האם ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בגרון?
    ת: כן, שמנים אתרים כמו אקליפטוס ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון.עם זאת, חשוב לדלל את השמנים האתריים עם שמן נשא לפני שתשתמש בהם על ילדכם.

התרופות של סבתא לשיעול אצל ילדים יכולים להיות דרך נהדרת לעזור לילדכם לקבל הקלה מהשיעול שלהם, אך תמיד חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם השיעול של ילדכם נמשך או אם אתם מבחינים בתסמינים אחרים.בנוסף, בעת שימוש בשמנים אתרים, חשוב לדלל אותם תמיד עם שמן נשא לפני השימוש בהם על ילדכם.למידע נוסף על התרופות של סבתא לשיעול בילדים, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן