דף הבית » תרופות סבתא » ביטול נעילת סודות דלקת העור האטופית: הסעדים של סבתא להקלה טבעית

ביטול נעילת סודות דלקת העור האטופית: הסעדים של סבתא להקלה טבעית

דלקת דרמטיטיס אטופית: הסעדים של סבתא

דלקת עור אטופית (AD) היא מצב עור כרוני ודלקתי הפוגע באנשים רבים.לעתים קרובות זה קשור לאלרגיות ואסטמה, ונראה בדרך כלל אצל ילדים אך יכול להשפיע על אנשים בכל גיל.AD מאופיין על ידי טלאי עור אדום, מגרד וקשקשוני.הגורם ל- AD אינו ידוע, אך נחשב כמי שקשור לגורמים גנטיים וסביבתיים.

אמנם אין תרופה למודעה, אך ישנם מספר טיפולים ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור בניהול המצב.אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הוא שימוש בתרופות טבעיות שהועברו מסבתותינו.סעדים אלה נבדקים בזמן ומשמשים במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על תסמיני הספירה.

הסעדים של סבתא לאטופיק דרמטיטיס

לסבתות היו תמיד שפע של תרופות טבעיות שיעזרו להתייחס למגוון מחלות, כולל לספירה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.דבש

דבש משמש זה מכבר לטיפול בתסמינים של AD.זהו חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כתמי העור המגרדים.כדי להשתמש בדבש כתרופה, החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי הנגרמים על ידי AD.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי-אירטנטית טבעית ויכולה לעזור להרגיע את כתמי העור המגרדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כוס שיבולת שועל אחת עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

4.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי הנגרמים כתוצאה מהספירה.לשימוש, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולמנוע גירוי נוסף.לשימוש, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן לטיפול במודעה שלך.בנוסף, חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע גירוי נוסף.

דלקת עור אטופית היא מצב עור כרוני לטווח הארוך שמתחיל בדרך כלל בגיל הרך.המצב מאופיין בעור יבש, מגרד ומודלק.לרוע המזל, אין תרופה לדלקת דרמטיטיס אטופית, אך ישנם מספר טיפולים טבעיים שהועברו מסבתות במשך דורות שיכולים לעזור להקל על התסמינים.

אמבטיות שיבולת שועל

אחת מהתרופות הפופולריות ביותר של דרמטיטיס דרמטיטיס סבתא היא לבצע אמבטיה שיבולת שועל.שיבולת שועל ידועה כמפחיתה דלקת ומרגיעה את העור המגרד, מה שהופך אותו לטיפול טבעי נהדר לדלקת עור אטופית.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט טחנו קצת שיבולת שועל והוסיפו אותו לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 15 עד 20 דקות, ואז שטפו במים פושרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד פופולרי אטופיק דרמטיטיס סבתא.ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים לדלקת עור אטופית.ידוע שהוא גם קרם לחות נהדר, ועוזר לשמור על לחות בעור ולמנוע יובש.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו ישירות על אזורי העור המושפעים ועסה אותו.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא פופולריות גם את הסעדים של סבתא דרמטיטיס אטופית.אחד התרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא הוא קמומיל.לקמומיל יש אנטי דלקתתכונות RY שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים לדלקת עור אטופית.ידוע שהוא גם קרם לחות נהדר, ועוזר לשמור על לחות בעור ולמנוע יובש.כדי להשתמש בקמומיל, פשוט תלול אותו במים רותחים ומורח אותם ישירות על אזורי העור המושפעים.

תרופות צמחיות פופולריות אחרות עבור דלקת דרמטיטיס אטופית כוללות אלוורה, קלנדולה ולבנדר.אלוורה ידועה כקרם לחות נהדר ויכולה לעזור להרגיע את העור המגרד.ידוע כי קלנדולה בעלת תכונות אנטי דלקתיות ויכולה לעזור להפחית דלקת וגירוי.ידוע כי לבנדר יש תכונות מרגיעות ויכול לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.ניתן להפוך את כל עשבי התיבול הללו לעיסה ולהחיל ישירות על העור.

שאלות נפוצות

מה זה דרמטיטיס אטופית?

דלקת עור אטופית היא מצב עור כרוני לטווח הארוך שמתחיל בדרך כלל בגיל הרך.המצב מאופיין בעור יבש, מגרד ומודלק.

האם יש טיפולים טבעיים לדלקת דרמטיטיס אטופית?

כן, ישנם כמה טיפולים טבעיים שהועברו מסבתות במשך דורות שיכולים לעזור להקל על תסמינים של דלקת דרמטיטיס אטופית.אלה כוללים אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס ותרופות צמחיות כמו קמומיל, אלוורה, קלנדולה ולבנדר.

מסקנה

דלקת עור אטופית היא מצב עור כרוני לטווח הארוך שמתחיל בדרך כלל בגיל הרך.לרוע המזל, אין תרופה לדלקת דרמטיטיס אטופית, אך ישנם מספר טיפולים טבעיים שהועברו מסבתות במשך דורות שיכולים לעזור להקל על התסמינים.אלה כוללים אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס ותרופות צמחיות כמו קמומיל, אלוורה, קלנדולה ולבנדר.ידוע כי טיפולים טבעיים אלה מפחיתים דלקת וגירוי, כמו גם שומרים על העור לחות ומרגיע.

הסעדים של סבתא דרמטיטיס אטופית הם דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את הסימפטומים של דלקת דרמטיטיס אטופית ולשמור על הבריא והעור.אמנם טיפולים אלה עשויים שלא לרפא את המצב, אך הם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפוך את החיים עם דלקת דרמטיטיס אטופית לניהול יותר.למידע נוסף על דרמטיטיס אטופית, בקר בדף Wikipedia .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן