דף הבית » תרופות סבתא » גלה את הסעדים השמורים ביותר של סבתא לקור בחזה!

גלה את הסעדים השמורים ביותר של סבתא לקור בחזה!

הסעדים של סבתא לקור חזה

כשמדובר בטיפול בקור בחזה, הסעדים של סבתא הם לרוב הטובים ביותר.הסעדים של סבתא יכולים לספק הקלה ממגוון רחב של תסמינים ללא שימוש בתרופות.מאדים ומשקאות חמים ועד תה צמחים ודבש, התרופות הטבעיות הללו יכולות לעזור לך לחזור על הרגליים תוך זמן קצר.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הטובות ביותר לקור בחזה שיש לסבתא להציע.

משקאות אדים ומשקאות חמים

אדים ומשקאות חמים הם חלק מהתרופות הנפוצות ביותר להצטננות בחזה.הקיטור יכול לעזור להרגיע גרון מגורה ולנקות את הסינוסים, ואילו המשקאות החמים יכולים לעזור בפירוק העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלא קערה או אגן במים חמים והוסף כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטול.שים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, נושמים נשימות עמוקות של הקיטור.לחלופין, אתה יכול להכין לעצמך משקה חם כמו כוס תה עם לימון ודבש.הלימון יעזור לדלל את הריר, ואילו הדבש יעזור להרגיע את כאב הגרון.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם עוד תרופה נהדרת להצטננות בחזה.הם יכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגודש.עשבי תיבול כמו מנטה, טימין וג’ינג’ר כולם נהדרים להצטננות בחזה.פשוט תלול כפית של עשב לבחירתך בכוס מים חמים למשך 5-10 דקות.אתה יכול להוסיף קצת דבש אם תרצה.שתו את התה לאורך היום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים שלכם.

טיפ מועיל:

שתיית שפע נוזלים חיונית לטיפול בהצטננות בחזה.נסה לשתות לפחות 8 כוסות מים לאורך כל היום כדי לעזור לדלל את הריר ולהשטוף רעלים.אתה יכול גם לנסות לשתות מי לימון חמים או תה צמחי מרפא חמים כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע כאב גרון.

דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לקור בחזה.זה עוזר להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולספק הקלה מעומס.פשוט ממיסים כפית דבש בכוס מים חמים ושותים אותו לאורך כל היום.אתה יכול גם להוסיף מעט מיץ לימון לדחיפה נוספת של ויטמין C.

מנוחה ורגיעה

לבסוף, התרופה הטובה ביותר לקור בחזה היא מנוחה ורגיעה.המשמעות היא לקבל הרבה שינה והימנעות מצבים מלחיצים.עליכם להימנע גם מפעילויות מאומצות ולקבל הרבה אוויר צח.לקחת הפסקה מהעבודה או מההתחייבויות אחרות יכול גם לעזור.

עם התרופות הטבעיות הללו מסבתא, אתה אמור להיות מסוגל לקבל הקלה מהצטננות בחזה תוך זמן קצר.זכרו תמיד לשתות שפע של נוזלים ולקבל מנוחה רבה.בטיפול הנכון אתה יכול לחזור על הרגליים תוך זמן קצר.

הסעדים של סבתא לקור חזה: חלק 2

הסעדים של סבתא לקור בחזה עדיין מועברים מדור לדור.ישנם הרבה תרופות טבעיות ובית שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים להצטננות בחזה.רבים מהתרופות הללו ניתן למצוא במטבח או במזווה שלך.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא עברה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית להצטננות בחזה ששימש במשך מאות שנים.מחקרים מצאו כי ג’ינג’ר יכול להפחית דלקת, להרגיע את כאב הגרון ולעזור לנקות את העומס.כדי ליצור תרופה מבוססת ג’ינג’ר, הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לתה דבש ומיץ לימון.שתו אותו מספר פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של הצטננות בחזה.

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות בחזה.כדי ליצור תרופה מבוססת שום, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן זית.מחממים את התערובת עד שהיא חמה ואז משפשפים אותה על החזה.השאירו את התערובת לכמה דקות לפני שטיפה אותה.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של הצטננות בחזה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהמרכיבים הפופולריים ביותר עבור סבתא.ies להצטננות בחזה.דבש הוא בעל צופה טבעי שיכול לעזור להקל על העומס והשיעול.לימון הוא גם מקור טבעי לוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.להכנת תרופת דבש ולימון, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות בחזה.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית להצטננות בחזה.על ידי שאיפת קיטור, אתה יכול להפחית דלקת, להרגיע את כאב הגרון ולשחרר את העומס.כדי ליצור תרופה בשאיפת קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות כדי להפחית את הסימפטומים של הצטננות בחזה.

שאלות נפוצות קשורות

  • מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות של סבתא להצטננות בחזה? הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות של סבתא להצטננות בחזה היא לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה.כמה סעדים עשויים לדרוש מכם לשתות תה, בעוד שאחרים עשויים לדרוש מכם לשאוף קיטור.הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות כדי להבטיח שהתרופה יעילה ובטוחה.

התרופות של סבתא לקור בחזה שימשו במשך דורות והוכחו כיעילות להפחתת הסימפטומים הקשורים להצטננות בחזה.מג’ינג’ר ושום ועד דבש ולימון, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של הצטננות בחזה.בנוסף, שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.הסעדים של סבתא לקור בחזה הם דרך בטוחה ויעילה להפחית את הסימפטומים של הצטננות בחזה. התרופות של סבתא יכולות להיות דרך נהדרת לקבל הקלה מהתסמינים של הצטננות בחזה.

לסיכום, הסעדים של סבתא לקור בחזה עדיין פופולריים כיום וניתן למצוא אותם במטבחים רבים.ג’ינג’ר, שום, דבש ולימון ושאיפת קיטור הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות בחזה.תרופות אלה בטוחות ויעילות וניתן להשתמש בהן כדי לקבל הקלה מהתסמינים של הצטננות בחזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן