דף הבית » תרופות סבתא » גלה את התרופות של סבתא המדהימה של הסבתא – נפרד מפתי פתיתים מגרדים!

גלה את התרופות של סבתא המדהימה של הסבתא – נפרד מפתי פתיתים מגרדים!

קשקשים: הסעדים של סבתא לטיפול

קשקשים הם בעיה נפוצה עבור אנשים רבים, אך זה לא חייב להיות מקור למבוכה.עם כמה תרופות פשוטות מהתרופות הביתיות של סבתא, אתה יכול להיפטר מהשקעים במהירות וביעילות.

הגורם לקשקשים הוא בדרך כלל שילוב של שפיכה טבעית של העור של תאי עור מתים, ייצור שמן מוגזם וצמיחת יתר של פטריה דמוית שמרים בשם Malassezia.אמנם אלה הגורמים השכיחים, אך ישנם גורמים רבים אחרים שיכולים לתרום לקשקשים, כמו לחץ, תזונה ומזג אוויר.

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לטיפול בקשקשים.להלן כמה מהתרופות של סבתא בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להיפטר מהשקעים:

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטיספטי.זה עוזר לאזן את החומציות של הקרקפת ולהפחית את צמיחת הפטרייה של מלסזיה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 15 דקות.ואז שוטפים בשמפו עדין.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולהפחית את הצטברות השמן והלכלוך.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם שתי כפות מים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה במשך 20 דקות.ואז שוטפים בשמפו עדין.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה של מלסשיה.לשימוש בשמן עץ התה, מערבבים חמש טיפות שמן עץ התה עם כף מים אחת.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה במשך 20 דקות.ואז שוטפים בשמפו עדין.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מגלה שהקשקשים שלך לא משתפר עם הסעדים לעיל, ייתכן שתרצה לנסות לשנות את הדיאטה שלך.אכילת מזונות עשירים באבץ, חומצות שומן אומגה 3 ופרוביוטיקה יכולה לעזור בשיפור בריאות הקרקפת שלך ולהפחתת קשקשים.

השימוש בתרופות טבעיות מהתרופות הביתיות של סבתא הוא דרך נהדרת לטפל בקשקשים במהירות וביעילות.עם כמה מרכיבים פשוטים, אתה יכול להפחית את תסמיני הקשקשים ולחזור להרגיש בטוחים ונוחים.

סבתות חולקות את חוכמתן במשך דורות.רבים מאיתנו שמעו סיפורים על העצות שסבתותיו נתנו לנו כיצד להתייחס לקשקשים.במאמר זה נחקור כמה מהסעדים היעילים ביותר לטיפול בקשקשים שהועברו לאורך הדורות.

שמן זית

אחד מתרופות הדאנדרוף הפופולריות ביותר מגיע ממסורת איטלקית ישנה.שמן זית משמש להרגיע ולרפא את הקרקפת מאז ימי קדם.כדי להשתמש בשיטה זו, פשוט לעסות את השמן לקרקפת ולהשאיר אותו בן לילה.כשאתה מתעורר, שמפו את שיערך כרגיל.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את כמות הקשקשים ולהרגיע את הקרקפת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בקשקשים.החומציות בחומץ מסייעת בפירוק החלב, שהוא חומר שעווה שיכול להצטבר על הקרקפת ויכול להוביל לקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ ומים של סיידר תפוחים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה כעשר דקות לפני שטיפה אותה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לטיפול בקשקשים.התכונות האנטי-דלקתיות והאנטי פטרייתיות של שמן קוקוס עוזרות להפחית את כמות הקשקשים ולהרגיע את הקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לחמם קצת שמן קוקוס ועסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו עד 30 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בקשקשים.התכונות האנטי-פטריות והאנטי דלקתיות של שמן עץ התה עוזרות להפחתת הכמות oF קשקשים ומרגיעים את הקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה במים חמים ועיסו אותו בקרקפתכם.השאירו אותו עד 30 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של סבתא לטיפול בקשקשים שהועברו לאורך הדורות.עם השילוב הנכון של מרכיבים טבעיים, אתה יכול למצוא הקלה מהקשקשים ולהרגיע את הקרקפת שלך.

שאלות נפוצות

מהו התרופות היעילות ביותר לטיפול בקשקשים?

  • הטיפול בקשקשים היעיל ביותר התרופות של סבתא כוללות שמן זית, חומץ תפוחים, שמן קוקוס ושמן עץ התה.

כיצד אוכל להשתמש בתרופות אלה?

  • להשתמש בתרופות אלה, פשוט לעסות את החומרים לקרקפת ולהשאיר אותם עד 30 דקות לפני ששטיפתם במים חמים.

תרופות של סבתא לטיפול בקשקשים יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את כמות הדאנדרף ולהרגיע את הקרקפת.תרופות טבעיות אלה קלות לשימוש ויכולות לספק הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי קשקשים.על ידי שימוש בסעדים אלה, אתה יכול למצוא הקלה ולעזור לשמור על בריאות הקרקפת שלך.

סבתות חולקות את חוכמתן במשך דורות ורבים מאיתנו שמעו סיפורים על העצה שסבתותיו נתנו לנו על איך לטפל בקשקשים.במאמר זה חקרנו כמה מהתרופות היעילות ביותר לטיפול בקשקשים שהועברו לאורך הדורות.משמן זית לשמן עץ התה, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את כמות הקשקשים ולהרגיע את הקרקפת.על ידי שימוש בסעדים אלה, אתה יכול למצוא הקלה ולעזור לשמור על בריאות הקרקפת שלך.

לסיכום, התרופות של סבתא לטיפול בקשקשים יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את כמות הקשקשים ולהרגיע את הקרקפת.תרופות פופולריות כוללות שמן זית, חומץ תפוחים, שמן קוקוס ושמן עץ התה.תרופות טבעיות אלה קלות לשימוש ויכולות לספק הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי קשקשים.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/dandruff_treatmen

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן