דף הבית » מידע מקצועי » 7 תרופות טבעיות UTI יעילות

7 תרופות טבעיות UTI יעילות

דלקת בשתן תרופות טבעיות

דלקת בדרכי השתן היא מצב שכיח המשפיע על דרכי השתן. זה נגרם על ידי חיידקים. הסיבות השכיחות ביותר הן Staphylococcus aureus, E. coli ו-Pseudomonas aeruginosa. זה יכול להשפיע על דרכי השתן ולגרום לתסמינים כמו צריבה, כאב בשלפוחית השתן או קושי במתן שתן. דלקת בדרכי השתן היא אחת המחלות הנפוצות בעולם. זוהי מחלה קשה מאוד שמשפיעה על בריאותך, המשפחה והקהילה שלך.

כולנו יודעים ש- UTI היא בעיה נפוצה. זה יכול להיות בעיה בריאותית רצינית וזה גם יכול להיות מאוד מביך ומביך את המטופל. בחלק זה, נדון בתרופות ביתיות עבור UTI וכיצד הם עוזרים בטיפול במצב זה.

אנו הולכים לדון בתרופות ביתיות עבור UTI וכן כיצד הם עוזרים בטיפול במצב זה. נדון גם בכמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר עבור UTI כמו:

1) מיץ לימון זוהי אחת התרופות הביתיות הפופולריות ביותר עבור UTI. הסיבה לכך היא שזה עוזר בנטרול הריח הקשור לזיהום. זה יכול אפילו למנוע צמיחה נוספת של חיידקים וזיהום של שלפוחית השתן. השימוש היומיומי במיץ לימון ישמור על הגוף שלך נקי מחיידקים וחיידקים אחרים וימנע מהם להפוך לבעיה שוב. .

2) מי מלח זוהי אחת התרופות הביתיות הפופולריות ביותר עבור UTI. זה גם עוזר מאוד למטרת ניקוי וייבוש הגוף. שלוש כפות מלח בשלוש כוסות מים יכולות לשמש כדי לנקות את הגוף מכל הלכלוך, החיידקים והחיידקים הקשורים למצב זה.

3) שום זוהי תרופה מצוינת לטיפול ב- UTI. לשום יתרונות רבים כגון: הוא מוריד את טמפרטורת הגוף ומסייע בריפוי זיהומים בשלפוחית השתן. זה יכול גם להרוס כל חיידק שנמצא בכמות גדולה בתוך הגוף, ובכך לחסל את המצב הזה לחלוטין.

4) מלפפון זוהי עוד תרופה ביתית מצוינת להפחתת UTI ועוזרת במניעת הישנותו שוב ושוב .

5) בצל אחת התרופות הטובות ביותר לטיפול ב- UTI. הבצל מכיל גופרית שהופכת אותו לתרופה ביתית יעילה להעלמת המחלה.

6) תפוחים זוהי גם אחת התרופות הביתיות הטובות ביותר לטיפול ב- UTI. וזה עוזר לשמור על הגוף שלך קריר ובריא במסע שלו לרפא את המחלה הזו.

7) כרוב זוהי תרופה מצוינת נוספת עבור UTI. תרופה זו יעילה במיוחד מכיוון שהיא מסייעת בשליטה על לחץ הדם באמצעות הקלה על חרדה ועצבנות. תרופות ביתיות לריפוי דלקת בדרכי השתן: מסקנה אז אלו הן כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר נגד דלקת בדרכי השתן שתוכלו לבצע כדי לשמור על בריאותכם.

דלקת בכליות

הכליה היא האיבר הקטן והחשוב ביותר בגוף, היא מסננת פסולת מהדם ואוגרת אותה. דלקת בכליות יכולה לגרום למספר בעיות שונות, כולל אי ספיקת כליות.

דלקת בדרכי השתן לגבר

הדלקת השכיחה ביותר בדרכי השתן היא זו הנגרמת על ידי החיידק “Bacteroides fragilis”. זיהום זה נפוץ למדי בקרב גברים. זה בדרך כלל נגרם על ידי תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית. . הזיהום נקרא “זיהום בדרכי השתן” או “UTI”. ברוב המקרים, דרכי השתן מתחילות להידבק זמן קצר לאחר קיום יחסי המין הראשון. אבל כאשר מספר נשים מקיימות יחסי מין עם גבר בבת אחת, זה יכול להתפשט לחלקים אחרים בגוף למרות שתוכל לזהות זאת כזיהום של איבר.

דלקת בשתן עם דם

זיהום בדרכי השתן בדם הוא מצב שכיח. לא ניתן לטפל בו ביעילות ללא שימוש באנטיביוטיקה. הדרך הטובה ביותר למנוע זאת היא באמצעות שימוש שגרתי באנטיביוטיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן