דף הבית » תרופות סבתא » הטיפול הטבעי המפתיע שיכול להקל על סבורה אצל תינוקות

הטיפול הטבעי המפתיע שיכול להקל על סבורה אצל תינוקות

מה זה Seborrhea?

Seborrhea הוא מצב הגורם לעור שלך להתעצבן, רעוע ומגרד.זהו מצב עור נפוץ הפוגע בתינוקות וילדים קטנים.זוהי הפרעה כרונית המאופיינת באדמומיות ובקנה מידה של העור.זה נגרם על ידי ייצור יתר של שמן מבלוטות החלב.שמן זה, הנקרא סבום, יכול להתערבב עם תאי עור מתים ליצירת שכבה פריך או פתית על העור.Seborrhea יכול להתרחש על הקרקפת, הפנים, החזה והגב.לרוב זה קשור לזיהום בשמרים הנגרם על ידי פטרייה המכונה מלסזיה.

מה גורם לסבוריאה?

הגורם המדויק של סבורה אינו ידוע, אך על פי ההערכה, הוא נגרם על ידי שילוב של גורמים.גורמים אלה כוללים גנטיקה, הורמונים ומפעילים סביבתיים.Seborrhea יכול להיות מופעל גם על ידי תרופות, לחץ ואלרגיות מסוימות.

טיפול טבעי לסבורה אצל תינוקות

ישנם מספר טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול בסבוריאה אצל תינוקות.טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהפוך את העור לבריא יותר.

1. שמור על העור נקי: שמירה על ניקיון העור חיונית לטיפול בסבוריאה אצל תינוקות.מנקה בעדינות את האזור הפגוע בסבון עדין ומים פושרים.טופח על העור יבש ומרוח קרם לחות קל.

2. השתמש בשמנים טבעיים: שמנים טבעיים, כגון שמן קוקוס, שמן זית ושמן חוחובה, יכולים לעזור להרים את העור ולהפחית את תסמיני סבורה.

3. הימנע מגירויים: הימנע משימוש בסבונים קשים, חומרי ניקוי וקרמים על עור התינוק.אלה יכולים לעצבן את העור ולהחמיר את המצב.

4. הפחתת לחץ: לחץ יכול להחמיר את הסימפטומים של סבורה, ולכן חשוב להפחית את הלחץ ככל האפשר.ניתן לעשות זאת על ידי לקיחת הפסקות לאורך כל היום, לישון הרבה שינה, ועיסוק בפעילויות שמרגיעות את הגוף והנפש.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לסייע במניעת התלקחויות של סבורה אצל תינוקות, שמור על עורו של התינוק לחות על ידי יישום קרם לחות קל, לא מרומם מספר פעמים ביום, והימנעות מחשיפה לכימיקלים קשים וניחוחות.>

תינוקות סובלים לעתים קרובות מסבורה, שהוא מצב עור שכיח הגורם לכתמים אדומים מגרדים, רעועים ואדומים על העור.למרבה המזל, ישנן מספר שיטות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בסבוריאה אצל תינוקות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא טיפול מצוין לסבורה אצל תינוקות בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות והנוגד פטרייתיות.זה עוזר להרגיע את העור, להפחית דלקת ולהפחית את הגירוד הקשור לסבורה.כדי להשתמש בשמן קוקוס כטיפול, פשוט החל שכבה דקה של השמן על האזור הפגוע פעמיים ביום.

שמן זית

שמן זית הוא טיפול טבעי יעיל נוסף לסבורה אצל תינוקות.הוא ארוז בנוגדי חמצון וחומצות שומן המסייעות להפחתת הדלקת ולהרטיב את העור.פשוט מרחי שכבה דקה של שמן זית על האזור הפגוע פעמיים עד שלוש ביום.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא יכולות להיות דרך נהדרת להתייחס לסבוריאה אצל תינוקות באופן טבעי.אחד העשבים היעילים ביותר לטיפול במצב זה הוא קלנדולה.קלנדולה הוא עשב אנטי דלקתי המסייע להרגיע את העור ולהפחית גירוד.פשוט מערבבים כמה טיפות של תמיסת קלנדולה עם כף שמן זית ומורחים אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

תרופה צמחית אפקטיבית נוספת לסבורה אצל תינוקות היא קמומיל.קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי המסייע להפחתת הדלקת ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בקמומיל כטיפול, מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי קמומילית עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטבעי הטוב ביותר לסבורה אצל תינוקות?

הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר לסבורה אצל תינוקות הם שמן קוקוס, שמן זית, קלנדולה וקמומיל.תרופות טבעיות אלה הן בטוחות, יעילות ויכולות לעזור להפחית את גירוד ודלקת דלקתעם סבורה.

מה זה Seborrhea?

Seborrhea הוא מצב עור שכיח הגורם לכתמים אדומים מגרדים, רעועים ואדומים על העור.על פי ההגדרה של ויקיפדיה , זהו סוג של דלקת דרמטיטיס (אקזמה) הפוגע באזלת, פנים ואזורים אחרים שלגוּף.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מפניית יתר של סבום, שהוא סוג של שמן המיוצר על ידי בלוטות החלב.

לסיכום, Seborrhea אצל תינוקות הוא מצב עור נפוץ שניתן לטפל בו באופן טבעי עם שמן קוקוס, שמן זית, קלנדולה וקמומיל.תרופות טבעיות אלה הן בטוחות, יעילות ויכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לסבורה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן