דף הבית » תרופות סבתא » המדריך האולטימטיבי: כיצד לעזור לתינוק בשיעול

המדריך האולטימטיבי: כיצד לעזור לתינוק בשיעול

שיעול בתינוקות: איך לעזור
שיעול הוא סימפטום שכיח למגוון רחב של מצבים אצל תינוקות, מהצטננות הנפוצה למחלות חמורות יותר כמו ברונכיוליטיס.למרבה המזל, ישנם מספר דברים שהורים יכולים לעשות כדי לעזור להרגיע ולנחם את התינוק שלהם כשהוא או היא משתעלים.

מרגיע תינוק עם שיעול
כאשר לתינוק יש שיעול, זה יכול להיות מצער הן עבור ההורים והן לתינוק.חשוב לשמור על סביבת התינוק רגועה ונוחה ככל האפשר.שמירה על רעש והסחות דעת אחרות למינימום יכולה לעזור להרגיע ולהרגיע את תינוקך.

לחות את האוויר

לחות באוויר יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות של שיעול, מכיוון שהוא יכול לעזור לשחרר את הריר ולהקל על השיעול.ניתן לעשות זאת באמצעות מכשיר אדים, או פשוט על ידי הפעלת מקלחת חמה ומאפשר לאדים למלא את החדר.

שמירה על התינוק לחות

שמירה על התייבשות התינוק חשובה, מכיוון שזה יכול לעזור לדלל את הריר ולהקל על השיעול.עדיף להציע הזנות קטנות יותר ותכופות יותר כדי להבטיח שהתינוק יקבל מספיק נוזלים.

תרופות שיעול עדינות

ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את השיעול של התינוק ולהפוך אותו לנוח יותר.ניתן להוסיף דבש למים חמים ולתת לתינוקות מעל שנה, מכיוון שהוא יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.ניתן להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למפזר כדי לסייע בפינוי דרכי הנשימה.

חיפוש עזרה רפואית

אם השיעול נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לעזרה רפואית.רופא יכול לעזור באבחון הגורם לשיעול ולספק את הטיפול המתאים.

טיפ:

כאשר לתינוק שלך יש שיעול, הקפד לפקח על תינוקך אחר סימני קושי נשימה או מצוקה, מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב רציני יותר.אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, חשוב לפנות לעזרה רפואית באופן מיידי.

צעדים כדי לעזור לתינוק עם שיעול

כאשר לתינוק יש סוג של נשימה או אחר, זה יכול לגרום להם להשתעל.שיעול יכול להוות סימפטום של מצב חמור יותר, אך הם יכולים גם להיות חלק רגיל בהתפתחותו של התינוק.חשוב לפקח על שיעול התינוק ולנקוט בצעדים שיעזרו להקל עליו.

1.שמור על התינוק לחות

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתינוק עם שיעול הוא לוודא שהם נשארים לחות.הצעת בקבוק חלב אם או פורמולה היא דרך נהדרת לשמור עליהם לחות.אם התינוק אינו מסוגל להניק או לקחת בקבוק, אז הציעו כוס מים ספיגה.דאג להציע גם שפע נוזלים אחרים לאורך היום, כמו מים או מיץ.

2.נסה מכשיר אדים

שימוש בכוכב אדים בחדר התינוק יכול לעזור לשחרר כל ריר הגורם לתינוק להשתעל.זה יכול גם לעזור להרגיע את גרונו של התינוק ולהקל על הנשימה.הקפד לנקות את מכשיר האדים על בסיס קבוע כדי למנוע מחיידקים ועובש להקים במים.

3.השתמש בתרסיס לאף מלח

שימוש בתרסיס לאף מלח יכול לעזור לשחרר כל ריר באף של התינוק ולהקל עליהם לנשום.ריסוס אפו של התינוק בתמיסת מלח יכול גם לעזור להפחית כל דלקת במעברי האף.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בסריסי האף ללא מרשם.

4.הרם את ראש התינוק

הרמת ראש התינוק בזמן שהוא ישן יכולה לעזור להפחית את השיעול.אם התינוק ישן בעריסה, נסה להניח כריות או מגבת מגולגלת מתחת למזרן כדי לרומם את ראשם.אתה יכול גם לנסות להשתמש בכרית טריז כדי לשמור על ראש התינוק מוגבה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחת מהשיטות הללו.

שאלות נפוצות

איך אוכל לדעת אם השיעול של התינוק שלי רציני?

  • אם לתינוק שלך יש חום, אינו אוכל או שותה, מתקשה לנשום או שמתקשה לישון, חשוב ליצור קשר מייד עם הרופא שלך.אלה יכולים להיות סימנים למצב חמור יותר.

מה כןלי דרכים אחרות לעזור לשיעול של התינוק שלי?

  • בנוסף לשלבים המפורטים לעיל, אתה יכול גם להשתמש במאדה בחדר התינוק כדי לעזור לשחרר כל ריר.אתה יכול גם לתת לתינוק שלך אמבטיה חמה, או להשתמש בעיסוי חזה או ביניקה באף כדי לעזור לפנות את מעברי האף.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחת מהשיטות הללו.

טיפול בתינוק עם שיעול יכול להיות חוויה מלחיצה, אך ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי להקל על הסימפטומים.לוודא שהתינוק מתייבש, באמצעות מכשיר אדים, שימוש בתרסיס מלח והעלאת ראשו של התינוק יכול להועיל בהפחתת חומרת השיעול.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכל סימנים לכך שהשיעול חמור יותר, ולפנות לרופא במידת הצורך.

למידע נוסף על איך לעזור לתינוק בשיעול, אתה יכול לבדוק דף ויקיפדיה זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן