דף הבית » תרופות סבתא » הסודות השמורים ביותר של סבתא: תרופות טבעיות שחורות טבעיות שאתה צריך לנסות!

הסודות השמורים ביותר של סבתא: תרופות טבעיות שחורות טבעיות שאתה צריך לנסות!

תרופות משוערות שחורות סבתא סבתא

עור חתימה כהה ושוקע הוא נושא נפוץ שעומד בפני אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם תרופות שונות העומדות לרשותם ולשיפור המראה של אזור השחי.הסעדים הביתיים של סבתא מספקים פתרונות פשוטים, טבעיים וחסכוניים לבעיות עור רבות.להלן מספר תרופות טבעיות שסבתות משתמשות בהן כבר שנים כדי להבהיר ולהבהיר את השחי.

מיץ לימון ודבש

מיץ לימון מכיל תכונות הלבנה טבעיות המסייעות בהארת השחי הכהה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של מיץ לימון וכפית דבש אחת יחד.מרחי תערובת זו על השחי שלך והשאיר אותה למשך 15 דקות.שוטפים אותו במים קרים וטופחים יבשים.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מלפפון ומיץ תפוחי אדמה

מלפפון ומיץ תפוחי אדמה יש תכונות הלבנה טבעיות המסייעות בהארת השחי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ מלפפונים וכף אחת של מיץ תפוחי אדמה יחד.מרחו תערובת זו על השחי והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים קרים ולטאט יבש.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת של הבהרת העור, הוסיפו קמצוץ של אבקת כורכום לתערובת המלפפון ומיץ תפוחי אדמה.לאבקת הכורכום יש תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי המסייעות להרגיע את העור ולהפחית את שינוי הצבע.

יוגורט וגרם קמח

יוגורט מכיל חומצה לקטית המסייעת להבהיר את העור ולהפחתת שינוי צבע.קמח גרם עוזר לפילינג את העור ולהסיר תאי עור מתים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות יוגורט וכף אחת של קמח גרם יחד.מרחו תערובת זו על השחי והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים קרים ולטאט יבש.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה וחומץ תפוחים

סודה לשתייה מסייעת לפילינג את העור ולהסיר תאי עור מתים.חומץ סיידר תפוחים עוזר להחזיר את מאזן החומציות של העור ומסייע בהארת השחי הכהה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של סודה לשתייה וכף אחת של חומץ תפוחים יחד.מרחו תערובת זו על השחי והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים קרים ולטאט יבש.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

Rosewater

למים רודים יש תכונות לייר עור טבעיות המסייעות בהפחתת המראה של שחיקה כהה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מי ורדים עם כמה טיפות מיץ לימון.מרחו תערובת זו על השחי והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים קרים ולטאט יבש.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

התרופות הטבעיות של סבתא שימשו במשך מאות שנים כדי להבהיר ולהבהיר את השחי.תרופות ביתיות אלה הן פתרונות פשוטים, טבעיים וחסכוניים לבעיות עור רבות.נסה את אחת מהתרופות הללו היום ותראה בעצמך את התוצאות.

ניתן לטפל בשחי השמיים השחורים של סבתא במגוון תרופות ביתיות ב- DIY.סעדים אלה מציעים אלטרנטיבה טבעית וחסכונית למוצרים שנקנו בחנות.הם עשויים מרכיבים שקל למצוא ופשוטים לשימוש.בואו נסתכל על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר ב- DIY עבור השוק השחור.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת עבור שועלים שחורים.זה יכול לעזור להפחית את המראה של טלאים כהים ואפילו גוון עור.כדי להכין קרצוף סודה לשתייה, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.קרצפו בעדינות את שחי השחי עם העיסה והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור להבהיר את הטלאים הכהים על השחי של סבתא.להכנת קרצוף מיץ לימון, מערבבים שתי כפות מיץ לימון עם כף דבש אחת.קרצוף בעדינות yהשחי שלנו עם התערובת ומשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות נהדר ויכול לעזור לשמור על עורה של סבתא לחות.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט לעסות כמה טיפות שמן לשחי השחי בכל יום.זה יעזור לשמור על לחות העור ולהפחית את המראה של טלאים כהים.

4.מלפפון

מלפפון הוא חומר להבהרת עור טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של טלאים כהים.כדי לגרום לשפשף מלפפון, מגרד מלפפון ומערבב אותו עם כף יוגורט אחת.קרצפו בעדינות את השחי שלך עם התערובת והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

ת: עליך להשתמש בתרופות אלה פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

ת: כן, התרופות הללו בטוחות לשימוש ועשויות מרכיבים טבעיים.עם זאת, תמיד כדאי לבדוק טלאי עור קטן לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מסקנה

ניתן לטפל בשחי השמיים השחורים של סבתא במגוון תרופות ביתיות ב- DIY.סעדים אלה מציעים אלטרנטיבה טבעית וחסכונית למוצרים שנקנו בחנות.סודה לשתייה, מיץ לימון, שמן קוקוס ומלפפון הם כולם מרכיבים נהדרים לשימוש בתרופות DIY עבור שועלים שחורים.הקפד להשתמש בתרופות אלה פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.למידע נוסף על תרופות חתימות שחורות, עיין בדף הוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן