דף הבית » תרופות סבתא » הסודות של סבתא חשפו: תרופות טבעיות לפריחה בחיתולים

הסודות של סבתא חשפו: תרופות טבעיות לפריחה בחיתולים

פריחה חיתולים: מה זה ומה גורם לזה?

פריחה בחיתול היא בעיה שכיחה בקרב תינוקות ותינוקות.זוהי פריחה אדומה, כואבת ולעתים קשקשת המופיעה באזור החיתול.זה נגרם על ידי מגוון דברים, כמו חיתולים רטובים, חיכוך חיתולים, רגישות לעור, חיידקים ושמרים.פריחה בחיתול יכולה להיות מאוד לא נוחה ויכולה להוביל לתנאי עור חמורים יותר כמו אקזמה ופסוריאזיס אם לא מטפלים בהם כראוי.

הסעדים של סבתא לפריחה חיתולים

לסבתא שלך יש כנראה כמה פתרונות לפריחה בחיתולים.יתכן כי חלק מהתרופות הללו הועברו במשך דורות ועשויים להיות יעילים באותה מידה כמו טיפולים מודרניים.להלן כמה מהתרופות של סבתא לפריחה בחיתולים:

1.שנה חיתולים לעתים קרובות

הצעד החשוב ביותר במניעה וטיפול בפריחה בחיתולים הוא לשמור על קרקעית התינוק שלך יבש ככל האפשר.החלף את החיתול של התינוק שלך לעתים קרובות, במיוחד אחרי שהם הולכים לשירותים.הקפידו לנקות את קרקעית התינוק שלכם היטב במים חמים וסבון עדין בכל פעם שתחליפו את החיתול שלהם.

2.אוויר את אזור החיתול

מתן אפשרות לאוויר החיתול יכול לעזור להפחית את הלחות העלולה לגרום לפריחה בחיתולים.במידת האפשר, הסר את החיתול של התינוק שלך לכמה דקות בכל יום כדי לאפשר לעור שלהם להתייבש.זה ימנע מאזור החיתול להרטב מדי ויכול לעזור למנוע ולטפל בפריחה בחיתולים.

3.השתמש בקרם מחסום

שימוש בקרם מחסום בכל פעם שאתה מחליף את החיתול של התינוק שלך יכול לעזור ליצור שכבת מגן בין עורם לחיתול.זה יכול לעזור להרחיק את הלחות מהעור ולהפחית את הסיכוי לפריחה בחיתולים.

4.נסה תרופות טבעיות

יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים.חלקם כוללים:

  • מריחת תערובת של חלקים שווים שמן זית ושעוות דבורים לאזור החיתול
  • ערבוב כמה טיפות שמן עץ התה לכוס מים חמים ומשתמש בהם כדי לנקות את אזור החיתול
  • הכנת משחה מסודה לשתייה ומים ומריחה אותה על אזור החיתול
  • ערבוב כמה טיפות של שמן לבנדר לכוס מים חמים ומשתמש בהם כדי לנקות את שטח החיתול

5.פנה לטיפול רפואי במידת הצורך

אם פריחה החיתולים של התינוק שלך חמורה או שלא נראה שהוא משתפר עם תרופות ביתיות, חשוב לפנות לטיפול רפואי.הרופא שלך עשוי לרשום קרם או משחה אקטואלית כדי לעזור לפנות את הפריחה.

טיפ:

חשוב לשמור על עורו של תינוקך נקי ויבש כדי למנוע ולטפל בפריחה בחיתולים.שימוש בסבון עדין ונטול ניחוח ומים חמים לניקוי עור התינוק שלך יכול לעזור לשמור על אזור החיתול שלהם ללא חיידקים ושמרים.

פריחה בחיתולים יכולה להיות בעיה קשה להתמודד איתה, אך עם טיפול נכון והתרופות הנכונות, אתה יכול לעזור לשמור על קרקעית התינוק שלך בריאה ונטולת פריחה.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל בפריחה בחיתול באופן טבעי ויעיל.

תרופות טבעיות לפריחה חיתולים

פריחה חיתולים היא בעיה שכיחה להורים לילדים קטנים.זו יכולה להיות חוויה לא נוחה ומעצבנת לתינוקות, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.סבתא מטפלת בפריחה בחיתולים במשך דורות, והשיטות המנוסות והבדקו שלה עדיין פופולריות כיום.להלן כמה מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר לפריחה בחיתולים שעל סבתא ממליצה:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בפריחה בחיתולים.החומץ עוזר להחזיר את החומציות הטבעית של העור, שיכול להפחית דלקת וגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים, ולהשתמש בכדור כותנה כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להרגיע את פריחה החיתולים ולספק הקלה מגרד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 1/2 כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה ותן לתינוק שלך לשבת 10-15 דקות.הקולוישיבולת שועל דאל תעזור לספק הקלה מהגרד, כמו גם לניקוי ולחות על העור.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני גירוי נוסף.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע, והשאיר אותה כמה דקות לפני השטיפה.

מניעת פריחה בחיתול

בנוסף לטיפול בפריחה בחיתולים, ישנם מספר צעדים שניתן לנקוט כדי לסייע במניעת התרחשותה מלכתחילה.סבתא ממליצה:

  • באמצעות חומר ניקוי קל ונטול ניחוח בעת שטיפת חיתולי בד.
  • החלפת חיתולים לעתים קרובות כדי לשמור על העור יבש.
  • באמצעות קרם מחסום או משחה כדי להגן על העור.
  • לתת לתינוקך הרבה זמן ללא חיתולים כדי לאפשר לעור אוויר לריפוי.

על ידי ביצוע עצותיה של סבתא ושימוש בסעדים הטבעיים המפורטים לעיל, אתה יכול לעזור לטפל ולמנוע פריחה בחיתולים.עם זאת, אם הפריחה נמשכת, עדיף לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לקבלת עצות נוספות.

שאלות נפוצות

  • ש: מה התרופה הטבעית הטובה ביותר לפריחה בחיתולים?
    A: התרופה הטבעית הטובה ביותר לפריחה בחיתול היא חומץ תפוחים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים, ולהשתמש בכדור כותנה כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.
  • ש: כיצד אוכל למנוע פריחה בחיתול?
    א: כדי לעזור במניעת פריחה בחיתולים, לדאוג להחליף חיתולים לעיתים קרובות כדי לשמור על העור יבש, השתמש בחומר ניקוי קל ונטול ניחוחבעת שטיפת חיתולי בד, השתמשו בקרם מחסום או משחה כדי להגן על העור, ותנו לתינוקכם הרבה זמן ללא חיתולים כדי לאפשר לעור אוויר ולהבריא.

התרופות הטבעיות של סבתא לפריחה חיתולים יכולות להיות דרך יעילה לטיפול ולמנוע בעיה שכיחה ולא נוחה זו.על ידי ביצוע עצותיה ושימוש בתרופות הטבעיות המפורטות לעיל, אתה יכול לעזור להרגיע את עור התינוק שלך ולספק הקלה מהגרד ואי הנוחות. התרופות של סבתא לפריחה בחיתולים הם בטוחים, קלים לשימוש ועמדו במבחן הזמן, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית להוריםו

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן