דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים היעילים של סבתא להפליא להרפס על השפתיים!

הסעדים היעילים של סבתא להפליא להרפס על השפתיים!

מה זה הרפס על השפתיים?

הרפס על השפתיים, המכונה גם פצעים קרים או שלפוחיות חום, נגרמים על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV).נגיף זה מדבק מאוד ומתפשט באמצעות מגע ישיר עם אדם נגוע או באמצעות מגע עם פריט מזוהם, כמו כוס שתייה או שפתון.פצעים קרים מופיעים בדרך כלל כאשכול של שלפוחיות קטנות וכואבות או פצעים סביב הפה, אך יכולים להתרחש גם על חלקים אחרים בפנים, כמו האף והסנטר.

הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים

הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים הועברו לאורך דורות.תרופות אלה לרוב פשוטות, טבעיות וחסכוניות.להלן כמה מהתרופות של סבתא כי אתה עלול למצוא מועיל בטיפול בפצעים הקרים שלך.

1.החל קרח

החלת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על הכאב במשך 15 עד 20 דקות בכל פעם.אל תחיל את הקרח ישירות על העור מכיוון שזה יכול לגרום לכאב יותר ואי נוחות.

2.השתמש בלם לימון

Lemon Balm הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של פצעים קרים.כדי להשתמש בזרם לימון, תלול 1 כפית של העשב המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.

3.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל פצעים בקור.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות של פצעים בקור.כדי להשתמש בדבש, פשוט החל כמות קטנה של דבש טהור ואורגני על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שלפי ההערכה הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטי -ויראליות.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בפצעים בקור, מדללים כמה טיפות של השמן בכפית שמן נשא, כמו שמן קוקוס.החל את התערובת על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לעזור להפחית את הסיכון להפיץ את הנגיף, לשטוף את הידיים עם סבון ומים לאחר נגיעה בכאבים או בכל פריטים שעלולים להיות במגע עם הכאב.

מסקנה

הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים יכולים להיות יעילים לסייע בהפחתת אי הנוחות הקשורה לפצעים בקור.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי נכון.אם יש לך פצעים בקור שאינם משתפרים עם תרופות ביתיות, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

תרופות צמחיות עבור הרפס על השפתיים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הרפס על השפתיים.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים, אנטי-ויראליים ו/או אנטיבקטריאליים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הרפס על השפתיים.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ובו תכונות אנטי-ויראליות, אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי על השפתיים כדי להרגיע ולהפחית את הדלקת הקשורה להרפס.אלוורה ניתן גם לקחת דרך הפה כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף הגורם להרפס.

Echinacea

Echinacea הוא עשב המשמש במשך מאות שנים כדי להגביר את מערכת החיסון.על פי ההערכה, היא מסייעת להילחם בזיהומים ובנגיפים, כולל הנגיף הגורם להרפס.ניתן ליטול אקינצאה כתה, תמיסה או כמוסה.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא עשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות, אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על השפתיים כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת זאת גם דרך הפה כדי לעזור להילחם בנגיף הגורם להרפס.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב עם תכונות אנטי-ויראליות, אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על השפתיים כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.זה בערךn גם נלקח דרך הפה כדי לעזור להילחם בנגיף הגורם להרפס.

מסקנה

הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים הם דרך נהדרת להפחית דלקת, לקדם ריפוי ולהילחם בנגיף הגורם להרפס.תרופות צמחיות כמו אלוורה, Echinacea, Lemon Balm ושורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-ויראליות ו/או אנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס על השפתיים.הסעדים של סבתא הם דרך יעילה וטבעית לטפל בהרפס על השפתיים.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים?

הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים כוללים תרופות צמחי מרפא כמו אלוורה, אקינצאה, לימון בלאם ושורש ליקוריץ.צמחי מרפא אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-ויראליות ו/או אנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס על השפתיים.

האם התרופה של סבתא בטוחה לשימוש?

כן, הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש.תרופות צמחיות הן טבעיות וניתן להשתמש בהן להפחתת דלקת ולקידום ריפוי.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות צמחי מרפא, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון אחרים.

הסעדים של סבתא להרפס על השפתיים הם דרך יעילה וטבעית להפחית דלקת, לקדם ריפוי ולהילחם בנגיף הגורם להרפס.תרופות צמחיות כמו אלוורה, Echinacea, Lemon Balm ושורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-ויראליות ו/או אנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס על השפתיים.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות צמחי מרפא, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון אחרים. תרופות של סבתא להרפס על השפתיים ניתן להשתמש בבטחה וביעילות להפחתת תסמיני הרפס על השפתיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן