דף הבית » תרופות סבתא » ‘הסעדים המוכחים של סבתא לזיהומים בדרכי השתן אצל נשים – מה שאתה צריך לדעת!’

‘הסעדים המוכחים של סבתא לזיהומים בדרכי השתן אצל נשים – מה שאתה צריך לדעת!’

מהי דלקת בדרכי השתן (UTI)?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום בשלפוחית השתן, בשופכה או בכליות שיכולות להיגרם על ידי חיידקים.מרבית ה- UTI נגרמים על ידי חיידקים, כמו E. coli, שנכנסים לגוף דרך השופכה ונוסעים לשלפוחית השתן או לכליות.UTIs עלול לגרום לכאב, לשריפה ולתן שתן תכוף.הם יכולים להיות קלים או רציניים ועשויים לדרוש טיפול באנטיביוטיקה.

הסעדים של סבתא ל- UTI בנשים

סבתא קיימת כבר שנים, ויש לה הרבה חוכמה בכל מה שקשור לטיפול ב- UTI בנשים.להלן כמה מהתרופות המנוסות והמאומצות שלה שעשויות לעזור לך למצוא הקלה מתסמיני ה- UTI שלך:

שתו מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית ל- UTIS.המיץ מכיל תרכובות שיכולות לעזור למנוע חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן, ובכך עוזרות לשטוף אותם מהגוף.שתו 8 גרם מיץ חמוציות פעמיים ביום עד שתסמינים שלכם משתפרים.

שתו שפע של נוזלים

שתיית הרבה נוזלים היא דרך חשובה נוספת לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן שלך.שואפים לשתות 8-10 כוסות מים ביום כדי לעזור לשמור על דרכי השתן שלך נקייה ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI שלך.

קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון בדרכי השתן.נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור במניעת התרחשות UTI מלכתחילה, והיא יכולה גם לעזור בטיפול ב- UTI הקיים.חפש פרוביוטיקה המכילה לקטובצילוס, שהוא חיידקים מועילים שנמצאים בדרכי השתן.

אכלו מזונות עשירים בוויטמין C

ויטמין C עוזר להגביר את מערכת החיסון, שיכולה לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI שלך.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, תותים ופלפלים, יכולה לעזור לגופכם להילחם מהזיהום.

נסה תרופות צמחיות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל UTI.כמה עשבי תיבול שעשויים לעזור לכלול Uva Ursi, Goldenseal ו- Bearberry.עשבי תיבול אלה מכילים תרכובות שיכולות לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.

קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להקל על אי הנוחות הנגרמת על ידי UTI.המים החמים עוזרים להרפות את השרירים בדרכי השתן, שיכולים לעזור להפחית כאב ושריפה.הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו רוזמרין או מרווה קלרי, לאמבטיה כדי להרגיע עוד יותר את האזור.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה מרגיש את הדחף להשתין, עשה זאת מייד.החזקת השתן שלך יותר מדי זמן עלולה לגרום לחיידקים לצמוח בדרכי השתן, מה שמוביל ל- UTI.לכן, הקפידו לרוקן את שלפוחית השתן ברגע שתרגישו את הדחף לעשות זאת.

מסקנה

הסעדים של סבתא משמשים במשך שנים לטיפול ב- UTIs אצל נשים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולעזור לגופך להילחם בזיהום.הקפידו להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים שתוכלו להשתמש בהם.

תרופות צמחי מרפא ילידים לזיהומים בדרכי השתן אצל נשים

סבתות משתמשות בתרופות צמחיות לטיפול בדלקות בדרכי השתן אצל נשים במשך מאות שנים.סעדים אלה מבוססים על תרופות מסורתיות ולעתים קרובות מועברות לאורך דורות.הם נעים בין תרופות ביתיות פשוטות כמו שתיית מיץ חמוציות ושימוש בדחיסים חמים, לתרופות צמחי מרפא מורכבים יותר המשולבים עם מרכיבים אחרים.תרופות צמחיות ילידיות משמשות לרוב לטיפול ב- UTI מכיוון שהן טבעיות, זמינות בקלות ולעתים קרובות יש פחות תופעות לוואי מאשר תרופות קונבנציונאליות.

תרופות צמחי מרפא ילידיות עבור UTI אצל נשים

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית עבור UTI אצל נשים.המיץ מכיל תרכובת הנקראת proanthocyanidin המסייעת במניעת דבק בקיר שלפוחית השתן.שתיית מיץ חמוציות יכולה לעזור לשטוף חיידקים מהמערכת שלך ולהפחית את הסיכון שלך לפתח UTI.עדיף לשתות מיץ חמוציות לא ממותק, אך תוכלו גם לערבב אותו עם מיצים או מים אחרים כדי להפוך אותו ליותר טעים.

2.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב שלפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול ב- UTI אצל נשים.העשב נלקח בדרך כלל בצורה של תה או תמיסתו.חשוב לציין כי אין לקחת UVA URSI למשך יותר משבועיים, מכיוון שהוא יכול לגרום נזק לכבד.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עוד תרופה צמחית פופולרית עבור UTI אצל נשים.השורש מכיל תרכובת הנקראת רירית המסייעת לציפוי ולהגן על דופן השלפוחית מפני זיהום.זה גם עוזר להרגיע את הגירוי ולהפחית את הדלקת.שורש מרשמלו נלקח בדרך כלל בצורה של תה או תמיסה.

4.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן המסייע לשטוף רעלים וחיידקים מהגוף.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI אצל נשים.בדרך כלל זה נלקח בצורה של תה או תמיסה.

5.Echinacea

Echinacea הוא עשב שלפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול ב- UTI אצל נשים.בדרך כלל העשב נלקח בצורה של תמיסה או תה.

6.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בדרכי השתן.הוא מכיל את ברברין, תרכובת שיש לה תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות.בדרך כלל נלקח Goldenseal בצורה של תמיסה או תה.

מסקנה

הסעדים של סבתא ל- UTI אצל נשים מבוססים על תרופות מסורתיות ולעתים קרובות מועברות לאורך דורות.תרופות אלה נעות בין תרופות ביתיות פשוטות כמו שתיית מיץ חמוציות ושימוש בדחיסים חמים, לתרופות צמחי מרפא מורכבים יותר המשולבים עם מרכיבים אחרים.תרופות צמחי מרפא ילידים משמשים לרוב לטיפול ב- UTI מכיוון שהם טבעיים, זמינים בקלות ולעתים קרובות יש פחות תופעות לוואי מאשר תרופות קונבנציונאליות.

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר עבור UTI אצל נשים?

  • שתיית מיץ חמוציות לא ממותק
  • באמצעות קומפרסים חמים
  • נטילת uva ursi
  • באמצעות שורש מרשמלו
  • באמצעות שורש שן הארי
  • נטילת Echinacea
  • לוקח גולדנסיל

האם תרופות צמחי מרפא ילידים בטוחים לשימוש?

תרופות צמחי מרפא ילידים נחשבים בדרך כלל לבטוחים לשימוש, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמשו בסעדים צמחיים כלשהם, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.חשוב גם לציין כי אין לקחת כמה עשבי תיבול, כמו UVA URSI, למשך יותר משבועיים, מכיוון שהם יכולים לגרום נזק לכבד.

הסעדים של סבתא עבור

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן