דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: התרופות הטבעיות הטובות ביותר לטחורים חיצוניים

הסעדים של סבתא: התרופות הטבעיות הטובות ביותר לטחורים חיצוניים

מהם טחורים חיצוניים?

טחורים חיצוניים הם ורידים נפוחים הממוקמים בפי הטבעת ובפי הטבעת התחתונה.הם יכולים לגרום לאי נוחות וגרד, ולהופיע כגוש או כאשכול של גושים.טחורים חיצוניים יכולים להיות כואבים אם פקקת, מה שאומר שנוצר קריש דם בתוך הווריד.

הסעדים של סבתא לטחורים חיצוניים

הסעדים של סבתא לחיכונים חיצוניים הועברו דרך הדורות.רבים מהתרופות הללו פשוטות וניתן להכין אותם עם מרכיבים שנמצאים במטבח שלך.

1.אמבטיות סיטז חמות

אמבט סיטז חם הוא אמבטיה רדודה המכסה את הישבן והירכיים.השרידה באמבט סיטז מסייעת להפחתת נפיחות ודלקת, ויכולה להקל על תסמינים של טחורים חיצוניים.מלא את האמבטיה שלך במים חמים והוסף כמה טיפות שמן אתרי.שב באמבטיה במשך 10 עד 15 דקות, חוזר על התהליך מספר פעמים ביום.

2.תוספי צמחים

תוספי צמחים הם תרופה פשוטה נוספת שיכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.חפש תוספי מזון המכילים עשבי תיבול כמו לוז מכשפה, ערמון סוס ומטאטא של בוצ’ר.עקוב אחר ההוראות על תווית התוסף למינון ושימוש.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.החל את המכשפה לוז ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או ספוגית.אתה יכול גם ליצור קומפרס עם לוז מכשפה ולהחיל אותו על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות.

4.חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.עטפו חבילת קרח בבד ומורחים אותה על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.חזור על התהליך מספר פעמים ביום.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם ליצור קומפרס עם אלוורה ולהחיל אותו על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי תרופות ביתיות אלה אינן מיועדות להחליף ייעוץ רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי.

תרופות ביתיות לטחורים חיצוניים

טחורים חיצוניים הם מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה ולהפחתת הסימפטומים הקשורים לטחורים חיצוניים.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר עבור טחורים חיצוניים.

אמבטיות סיטז

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה ורדודה שנועדה לעזור לנקות ולהרגיע את האזור האנאלי.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מגרד ואי נוחות.כדי לעשות אמבטיה של סיטז, מלא גיגית בכמה סנטימטרים של מים חמים וישבו בתוכו למשך 10-15 דקות.יש לעשות זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס קר

יישום דחיסה קרה על האזור המושפע יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מהכאב.לשם כך, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הנגוע למשך 15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

תרופות צמחי מרפא

הסעדים של סבתא כללו לעתים קרובות את השימוש בעשבי תיבול.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לסייע בהפחתת אי הנוחות והנפיחות הקשורים לטחורים חיצוניים כוללים לוז מכשפה, ערמון סוס וקמומיל.ניתן למצוא עשבי תיבול אלה במגוון צורות כולל קרמים, משחות ותה.חשוב לעקוב אחר ההוראות על האריזה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים בתזונה יכול גם לעזור להפחית את אי הנוחות והנפיחות הקשורים לטחורים חיצוניים.הגדלת צריכת הסיבים שלך על ידי אכילת יותר פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את העצירות.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ על הטחורים ולספק הקלה מאי נוחות.בנוסף, שתיית מים רבים יכולה לעזור לרכך צואה ולהפחתת הסיכון לעצירות.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות ביתיות לטחורים חיצוניים?

    כמה תרופות ביתיות עבור טחורים חיצוניים כוללים אמבטיות סיטז, קומפרסים קרים, תרופות צמחיות ושינויים תזונתיים.

הסעדים של סבתא עבור טחורים חיצוניים הם דרך נהדרת לספק הקלה מאי נוחות ונפיחות הקשורים למצב זה.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים, אך תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה זמנית עד שתוכל לפנות לרופא.בנוסף, ביצוע שינויים בתזונה ובאורח החיים שלך יכול לעזור להפחית את הסיכון לטחורים חיצוניים בעתיד.למידע נוסף, wikipedia.org מציע הגדרה מקיפה של טחורים חיצוניים.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא לחיכונים חיצוניים שימשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה זמנית מאי נוחות ונפיחות.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי, אך תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה מסוימת עד שתוכל לפנות לרופא.בנוסף, ביצוע שינויים בתזונה ובאורח החיים שלך יכול להפחית את הסיכון לטחורים חיצוניים בעתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן