דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לאסטמה של העור: מדריך צעד אחר צעד

הסעדים של סבתא לאסטמה של העור: מדריך צעד אחר צעד

מהי אסטמה של העור?

אסטמה של העור, המכונה גם דרמטיטיס אטופית או אקזמה, היא מצב עור כרוני המאופיין בעור אדום, מגרד ומודלק.זה נראה לרוב אצל תינוקות וילדים קטנים אך יכול להופיע גם אצל מבוגרים.התסמינים נעים בין קלים לחמורים ויכולים לכלול עור יבש, גירוד, אדמומיות, טלאים קשקשיים ואפילו שלפוחיות.במקרים חמורים העור יכול להיות סמיך מאוד וסדוק, מה שמוביל לכאב ואי נוחות.

הסעדים של סבתא לאסטמה של העור

הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים והיו מקור לנוחות והקלה לאנשים הסובלים מאסטמה של העור.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו את אבותינו כדי לסייע בטיפול במצב זה:

1.ניקיון ולחות

שמירה על העור נקייה ולחות חיונית לטיפול באסטמה של העור.שימוש בסבונים ועדינים נטולי ניחוח יכולים לעזור להפחית דלקת, גירוד ויובש.החלת קרם לחות מיד לאחר הרחצה יכולה לעזור לנעול לחות ולהגן על העור מפני נזק נוסף.

2.הימנע מגירויים

גירויים כמו בשמים, חומרי ניקוי, כימיקלים ובדים מסוימים יכולים להחמיר את תסמיני האסטמה של העור.חשוב לנסות להימנע ככל האפשר על קשר עם חומרים אלה.לבישת בגדים רופפים העשויים מבדים טבעיים כמו כותנה יכולה גם לעזור להפחית את הגירוי.

3.תזונה ותוספי מזון

מזונות מסוימים יכולים לעורר אסטמה של העור.חשוב לזהות כל טריגרים פוטנציאליים ולהימנע מהם ככל האפשר.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות וירקות טריים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.תוספי מזון מסוימים כמו חומצות שומן אומגה 3, פרוביוטיקה וויטמינים יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

4.תרופות טבעיות

ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול באסטמה של העור.יישום ג’ל אלוורה, שיבולת שועל ותה קמומיל על העור יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ויובש.ניתן להשתמש בשמן קוקוס וחמאת שיאה גם כדי לחות את העור ולהפחתת התסמינים.

טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני האסטמה של העור היא להשתמש בכוכב אדים בביתכם.זה יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר ולמנוע את העור להתייבש מדי.בנוסף, אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי כביסה עדין ונטול כימיקלים כדי להפחית את הסיכון לגירויים בבגדים ומצעים.

מסקנה

אסטמה של העור יכולה להיות מצב מתסכל וכואב, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את בריאות העור הכללית.הסעדים של סבתא כמו ניקיון, לחות והימנעות מגירויים יכולים להועיל בטיפול במצב זה.תזונה ותוספי מזון יכולים גם לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.תרופות טבעיות כמו אלוורה, שיבולת שועל ותה קמומיל יכול גם לעזור להרגיע ולרפא את העור.לבסוף, שימוש בחומר ניקוי כביסה כביסה עדין יכול לעזור להפחית את הסיכון לגירוי ולשמור על בריאות העור.

טיפולי צמחים לאסטמה של העור

הסעדים של סבתא לאסטמה של העור עשויים לכלול צמחי מרפא טבעיים ומוצרי צמחים.טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי, כמו גם לספק הקלה מגרד ושריפה.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית לטיפול באסטמה של העור.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיהיסטמין שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לאסטמה בעור.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול 1 עד 2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים.אתה יכול גם למרוח תה קמומיל ישירות על העור.

אלוורה

תרופה צמחית נוספת לאסטמה של העור היא אלוורה.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-היסטמיןכובע יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.כדי להשתמש באלוורה, החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לשתות מיץ אלוורה או למרוח קרם אלוורה באופן מקומי.

שינויים באורח החיים באסטמה של העור

בנוסף לתרופות צמחיות, ביצוע שינויים באורח החיים יכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה של העור.להלן מספר טיפים שיעזרו לך לנהל את עורך אסטמה:

  • הימנע מפעילים כמו אבק, אבקה, קשקשים לחיות מחמד ועשן.
  • שמור על עור לחות באמצעות קרם לחות או קרם.
  • הימנע משימוש בסבונים וחומרי ניקוי קשים.
  • ללבוש בגדים רופפים ונמנע מצמר ובדים אחרים שיכולים לעצבן את העור.
  • קח אמבטיה או מקלחת חמה כדי לעזור להרגיע את העור.

ביצוע שינויים באורח החיים יכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה של העור ולהקל על הניהול.

שאלות נפוצות

  • מהי אסטמה של העור? אסטמה של העור היא מצב עור כרוני המאופיין בדלקת, גירוד ושריפה.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות סביבתיות, כמו קרדית אבק, קשקשים לחיות מחמד ועשן.
  • מהם כמה תרופות צמחי מרפא לאסטמה של העור? כמה תרופות צמחיות לאסטמה של העור כוללות תה קמומיל ואלוורה.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-היסטמין שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.

הסעדים של סבתא לאסטמה של העור יכולים להיות דרך טובה להפחית דלקת וגרד הקשורים למצב זה.תרופות צמחיות כמו תה קמומיל ואלוורה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים, ואילו שינויים באורח החיים כמו הימנעות מפעילים ושמירה על לחות העור יכולים להועיל גם הם. אסטמה של העור , המכונה גם דרמטיטיס אטופי, הוא מצב כרוני שניתן לנהל עםעזרה בתרופות טבעיות ושינויים באורח החיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן