דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא להקאות ושלשול: סבתא יודעת הכי טוב!

הסעדים של סבתא להקאות ושלשול: סבתא יודעת הכי טוב!

התרופות הטבעיות של סבתא להקאות ושלשול

הקאות ושלשול יכולים להיות מאוד לא נוחים ואפילו מסוכנים.הסעדים הטבעיים של סבתא, המועברים לאורך דורות, יכולים לעזור בטיפול ואף למנוע מחלות אלה.אמנם תרופות אלה לא צריכות להחליף טיפול רפואי מקצועי, אך הם יכולים להוות כלי יעיל בארסנל שלך מפני הקאות ושלשול.

טיפולים להקאות

הסעדים של סבתא להקאות יכולים לספק הקלה ואף למנוע את הופעת ההתקפה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • תה ג’ינג’ר או ג’ינג’ר אייל-התכונות האנטי-דלקתיות והאנטי-בחילה של ג’ינג’ר הופכות אותו לתרופה אידיאלית להקאות.תבלו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.אם אין לך גישה לג’ינג’ר טרי, אתה יכול להשתמש בג’ינג’ר אייל.
  • לימון – הניחוח והטעם של הלימון יכולים לעזור להפחית את הבחילה.אתה יכול לשתות כוס מי לימון חמים או פשוט לרחרח לימון להקלה.
  • מנטה – המנטול במנטה יכול להפחית בחילה ולעזור ליישב את הבטן.תה נענע, תמצית נענע או פשוט שאיפת ניחוח המנטה יכולים לספק הקלה.
  • קינמון-לקינמון יש תכונות אנטי-בחילה ויכול לעזור להפחית את הקאות.אתה יכול להכין תה באמצעות כפית קינמון וכוס מים רותחים.מסננים את התערובת ושותה אותה עד שלוש פעמים ביום.
  • שומר – לשומר יש תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הקאות.לוגם כוס תה שומר לאורך כל היום, או ללעוס על כפית זרעי שומר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לסייע במאבק בבחילות והקאות, נסה לנשנש על כמויות קטנות של קרקרים או יבש טוסט לאורך כל היום.זה יכול לעזור למנוע מהבטן שלך להיות ריקה מדי, מה שעלול להחמיר את הבחילה.

טיפולים לשלשול

הסעדים של סבתא לשלשול יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ואף למנוע את הופעת ההתקפה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • יוגורט – אכילת יוגורט רגיל עם תרבויות חיות יכולה לעזור לאזן את החיידקים במעיים שלך ולהפחית את תסמיני השלשול.הקפד להשתמש ביוגורט רגיל ללא תוספת סוכר.
  • מי קוקוס – מי קוקוס עשירים באלקטרוליטים, שיכולים לעזור לחדש נוזלים שאבדו במהלך שלשול.הקפידו להשתמש במי קוקוס רגילים ללא תוספת סוכר.
  • בננות – בננות עשירות בפקטין, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השלשול.אכלו בננה בשלה פעמיים עד שלוש ביום.
  • גזר – גזר גבוה בסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור להאט את תנועת המזון דרך מערכת העיכול שלך.אכלו גזר מבושל או כלול אותם בשייק.
  • ג’ינג’ר-לג’ינג’ר יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-קרקעיות.אתה יכול להכין תה באמצעות כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי וכוס מים רותחים.מסננים את התערובת ושותה אותה עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

שתו שפע נוזלים שיעזרו להחליף את הנוזלים שאבדו באמצעות שלשול.הימנע ממשקאות וקפאין מסוכרים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר שלשול.נסה לשתות תה צמחים, מי קוקוס או משקאות אלקטרוליטים.

תרופות צמחי מרפא להקאות ושלשול

הסעדים של סבתא להקאות ושלשול שימשו במשך מאות שנים.תרופות צמחיות, כמו ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה ושומר, הוכחו כיעילות בטיפול במחלות נפוצות אלה.

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-נושא, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להקאות.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל כתה, תמיסה או כמוסה.חשוב לציין כי אין ליטול ג’ינג’ר במינונים גדולים מכיוון שהוא עלול לגרום לגידול בקיבה.

קמומיל משמש זה מכבר כתרופה לבעיות עיכול והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תחושות הבחילה.ניתן לקחת קמומיל כתה או תמיסתו, וחשוב לציין כי אין לקחת אותו במינונים גדולים מכיוון שהוא עלול לגרום לגידול בקיבה.

פפרמיNT הוא תרופה יעילה נוספת לבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.ניתן ליטול מנטה כתה, תמיסה או כמוסה.

שומר הוא תרופה טבעית להקאות ושלשול.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.ניתן לקחת שומר כתה, תמיסה או כמוסה.

שיקולים תזונתיים להקאות ושלשול

בעת טיפול בהקאות ושלשול, חשוב לבצע שינויים תזונתיים כדי להבטיח שהגוף יקבל את החומרים המזינים המתאימים.יש לאכול מזונות שקל לעיכול, כמו בננות, אורז, שיבולת שועל ורוטב תפוחים בכמויות קטנות.חשוב גם לשתות שפע נוזלים, כמו מים, כדי לעזור להחליף נוזלים ואלקטרוליטים שאבדו.הימנעות ממזון חריף ושומני עשויה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

תרופות טבעיות לשלשול

אם אתם סובלים משלשול, ישנם כמה תרופות טבעיות שתוכלו לנסות.אחד התרופות היעילות ביותר הוא פרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים להחזיר את האיזון למערכת העיכול.ניתן לקחת פרוביוטיקה כתוסף או למצוא במזון מותסס, כמו יוגורט וקימצ’י.

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל ופפרמינט, יכול גם לעזור להרגיע את מערכת העיכול.אלם החלקלק הוא עוד תרופה צמחית הידועה ביכולתה להרגיע את דרכי העיכול.

תרופות טבעיות להקאות

אם אתם סובלים מהקאות, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.ג’ינג’ר ידוע ביכולתו להפחית את הסימפטומים של בחילה והקאות.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

מנטה היא תרופה יעילה נוספת לבחילה והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.ניתן ליטול מנטה כתה, תמיסה או כמוסה.

שומר הוא תרופה טבעית להקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.ניתן לקחת שומר כתה, תמיסה או כמוסה.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות להקאות ושלשול?

כמה תרופות טבעיות להקאות ושלשול כוללות ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה, שומר, פרוביוטיקה ואלם חלקלק.חשוב לציין כי יש לקחת תרופות אלה במתינות ולא במינונים גדולים.

האם יש שיקולים תזונתיים להקאות ושלשול?

כן, בעת טיפול בהקאות ושלשול, חשוב לבצע שינויים תזונתיים כדי להבטיח שהגוף יקבל את החומרים המזינים המתאימים.יש לאכול מזונות שקל לעיכול, כמו בננות, אורז, שיבולת שועל ורוטב תפוחים בכמויות קטנות.חשוב גם לשתות שפע נוזלים, כמו מים, כדי לעזור להחליף נוזלים ואלקטרוליטים שאבדו.הימנעות ממזון חריף ושומני עשויה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

לסיכום, התרופות של סבתא להקאות ושלשול שימשו במשך מאות שנים ולעתים קרובות יעילות בטיפול במחלות נפוצות אלה.תרופות צמחיות, כמו ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה ושומר, יכולות לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.פרוביוטיקה ואלם חלקלק יכולים לעזור להרגיע את מערכת העיכול.בנוסף, ביצוע שינויים תזונתיים, כמו אכילה קלה לעיכול מזונות והימנעות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן