דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לטיפול במחלות ברגליים ובפה: תובנה לגבי תרופות עתיקות

הסעדים של סבתא לטיפול במחלות ברגליים ובפה: תובנה לגבי תרופות עתיקות

מהי מחלת כף רגל ופה?

מחלת כפות רגליים ופה (FMD) היא מחלה נגיפית זיהומית ולעתים קטלנית הפוגעת בבעלי חיים בעלי חוף הים, כמו פרות, כבשים, חזירים, עזים, צבי ואנטילופה.זוהי מחלה מדבקת מאוד שיכולה להתפשט במהירות ולגרום להפסדים כלכליים קשים לחקלאים ולחוות.המחלה נגרמת על ידי קבוצת וירוסים המכונה Picornaviridae והיא מאופיינת בחום, שלפוחיות בפה ונגעים על הרגליים.

תרופות לסבתא למחלות כף רגל ופה

תרופות לסבתא הן תרופות ביתיות מסורתיות המשמשות לטיפול במגוון מחלות, כולל מחלות כף רגל ופה.אמנם אין תרופה ל- FMD, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בתסמינים ולהקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים למחלה.

שום

שום הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והנפוצות ביותר למחלות כפות רגליים ופה.שום מכיל תרכובות הנקראות אליצין, בעלות תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות.ההערכה היא כי תרכובות אלה יכולות לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב הקשור ל- FMD.כדי להשתמש בשום כתרופה ל- FMD, ריסקו כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך מספר שעות ואז שטפו במים קרירים.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עוד תרופה ביתית מסורתית למחלות כף רגל ופה.האופי החומצי של החומץ יכול לעזור להפחית את גודל הנגעים ולהפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- FMD.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, ערבבו חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך מספר שעות ואז שטפו במים קרירים.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.ההערכה היא כי התכונות הטבעיות האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות של דבש יכולות לעזור להפחית את גודל הנגעים ולהפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- FMD.כדי להשתמש בדבש כתרופה, החל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך מספר שעות ואז שטפו במים קרירים.

טיפ ייחודי:

חשוב לציין כי בעוד שתרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני מחלות כף רגל ופה, אין להשתמש בהן במקום טיפול רפואי.אם הסימפטומים של FMD מחמירים או אם אתה חווה סימנים או תסמינים אחרים, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

מחלת כפות רגליים ופה (FMD) היא מחלה נגיפית זיהומית ולעתים חמורה הפוגעת בבקר, חזירים, כבשים ובעלי חיים אחרים עם כוסות.זה נגרם על ידי נגיף במשפחה Picornaviridae והוא אחת ממחלות בעלי החיים המדבקות ביותר.למרות שלעיתים רחוקות זה קטלני, זה יכול לגרום להפסדים כלכליים משמעותיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות לסבתא שיכולות לעזור לטפל ולמנוע FMD.

שימוש בדבש וחומץ תפוחים

חומץ דבש וחומץ תפוחים ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותם ליעילים במאבק בזיהום.לטיפול ב- FMD, מערבבים יחד כף דבש אחת, כף אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים.לגמו מהתערובת לאורך היום במשך מספר ימים.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מהגרד והאי נוחות הקשורים ל- FMD.

באמצעות קומפרס כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.כדי ליצור דחיסת כורכום, מערבבים יחד כף אחת של אבקת כורכום, כוס מים חמים וכף דבש אחת.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ומכסים בבד.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום במשך מספר ימים.

שימוש בשמנים אתרים

שמנים אתריים הם תמציות צמחיות טבעיות שיש בהן אנטיבקטריאלי רב עוצמה Aתכונות נגד פטריות ND.כדי להשתמש בשמנים אתרים לטיפול ב- FMD, מערבבים יחד 5 טיפות שמן עץ התה ו -5 טיפות של שמן לבנדר ומוסיפים לכוס מים חמים.טבלו בד בפתרון ומרחו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום במשך מספר ימים.

סיכום

תרופות סבתות יכולות להיות דרך יעילה לטפל ולמנוע מחלות כף רגל ופה.חומץ דבש וחומץ תפוחים, קומפרס כורכום ושמנים אתרים כולם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.שיטות אלה אולי אינן חזקות כמו אנטיביוטיקה, אך הן טבעיות, סבירות וניתן להשתמש בהן בבטחה בשילוב עם טיפולים אחרים.

שאלות נפוצות

  • מהי מחלת כף רגל ופה? מחלת כף הרגל והפה היא מחלה נגיפית זיהומית ולעתים חמורה הפוגעת בבקר, חזירים, כבשים ובעלי חיים אחרים עם כוונות.זה נגרם על ידי נגיף במשפחה Picornaviridae והוא אחד ממחלות בעלי חיים מדבקות ביותר.
  • מהם כמה תרופות לסבתא למחלות כף רגל ופה? דבש וחומץ תפוחים, קומפרס כורכום ושמנים אתרים יכולים כולם לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.שיטות אלה אולי אינן חזקות כמו אנטיביוטיקה, אך הן טבעיות, סבירות וניתן להשתמש בהן בבטחה בשילוב עם טיפולים אחרים.

תרופות סבתות יכולות להיות דרך נהדרת לטפל ולמנוע מחלות ברגליים ובפה.אמנם שיטות אלה עשויות אינן חזקות כמו אנטיביוטיקה, אך הן טבעיות, סבירות וניתן להשתמש בהן בבטחה בשילוב עם טיפולים אחרים.למידע נוסף על מחלות כף רגל ופה, לחץ כאן לקבלת הגדרת Wikipedia.org.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן