דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לפטרייה בין אצבעות הרגליים – איך להיפטר ממנה אחת ולתמיד!

הסעדים של סבתא לפטרייה בין אצבעות הרגליים – איך להיפטר ממנה אחת ולתמיד!

פטרייה בין אצבעות הרגליים: הסעדים של סבתא

תפיסת זיהום פטרייתי בין אצבעות הרגליים יכולה להיות חוויה כואבת ומביכה.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים ושונים שהועברו מדורות שיכולים לעזור בטיפול בזיהום.הסעדים של סבתא הם לרוב יעילים ביותר בכל מה שקשור לטיפול בפטריות בין בהונות, ללא צורך בתרופות יקרות ועלולות להיות מסוכנות.

זיהומים פטרייתיים שכיחים

זיהומים פטרייתיים בין אצבעות הרגליים, המכונה גם כף רגלו של ספורטאי, נגרמות על ידי מגוון אורגניזמים פטרייתיים.הסוג הנפוץ ביותר של זיהום פטרייתי הוא Tinea Pedis, שהוא סוג של פטריית דרמטופיט.פטריות אחרות, כמו קנדידה וטריכופיטון, יכולות גם לגרום לרגלו של ספורטאי.

תסמינים של זיהום פטרייתי בין אצבעות הרגליים כוללים גירוד, שריפה ולעיתים כאבים.העור עשוי גם להיות אדום וסדוק, ויכולים להיות שלפוחיות או פריחות.

הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים יעילות לרוב וניתן להשתמש בהן ללא מרשם רופא.לרוב סעדים אלה זולים, קלים לשימוש ויש להם מעט תופעות לוואי.

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.משרים כדור כותנה בחומץ ומרחי אותו ישירות על האזור המושפע.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת וגירוד.

שום הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.מרסקים שן שום ומערבבים אותו עם שמן זית.החל את התערובת על האזור המושפע על בסיס יומי.התכונות נגד פטריות של שום יכולות לעזור בטיפול בזיהום.

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.משרים כדור כותנה בשמן עץ התה ומורחים אותו על האזור הפגוע.בשמן עץ התה תכונות טבעיות טבעיות ויסייע בהפחתת הזיהום.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה מטפל בפטריות בין אצבעות הרגליים, חשוב לשמור על כפות הרגליים יבשות.זיהומים פטרייתיים משגשגים בסביבות חמות ולחות, לכן הקפידו להחליף את הגרביים באופן קבוע ולהימנע מנעליים צמודות מדי.בנוסף, הקפידו ללבוש סנדלים או נעליים פתוחות ככל האפשר כדי לאפשר לרגליך לנשום.

טיפול בפטריות בין בהונות בבית

ניתן לטפל בבעלות על מרבית מקרי הפטרייה בין אצבעות הרגליים בעזרת כמה תרופות ביתיות פשוטות.תרופות אלה, שרבות מהן שימשו סבתות במשך מאות שנים, יכולות לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בין אצבעות הרגליים, כמו גירוד, שריפה ואדמומיות.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לפטריות בין בהונות.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להרוג חיידקים ופטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ותספיקו את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה בין אצבעות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

מניעת פטרייה בין אצבעות הרגליים

בנוסף לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים, חשוב גם לנקוט צעדים כדי למנוע החזרתו.להלן מספר טיפים פשוטים שיעזרו לשמור על פטרייה במפרץ:

  • שמור על כפות הרגליים נקייה ויבשות.שטפו את הרגליים מדי יום עם סבון ומים וייבשו אותם ביסודיות, במיוחד בין אצבעות הרגליים.
  • ללבוש גרביים נקיים ויבשים.הקפד להחליף את הגרביים שלך כל יום וללבוש גרביים העשויים מחומרים טבעיים כמו כותנה.
  • לנעול נעליים שמתאימות כראוי.הימנע מנעליים צמודות מדי או רופפות מדי.
  • הימנע מהליכה יחפה אניn מקומות ציבוריים, כמו בריכות וחדרי הלבשה.
  • שמור על ציפורני הציפורניים שלך גזוזים ונקיים.

שאלות נפוצות קשורות

ש: כמה זמן לוקח פטרייה בין אצבעות הרגליים להיעלם?

א: זה תלוי בסוג הפטרייה ובחומרת הזיהום.זיהומים קלים עלולים להיעלם בעוד מספר ימים, בעוד שזיהומים חמורים יותר עשויים לקחת שבועות או חודשים עד כדי כך.אם הזיהום לא נעלם תוך מספר שבועות, עדיף לפנות לרופא.

פטרייה בין אצבעות הרגליים היא בעיה שכיחה, אך בדרך כלל ניתן לטפל בה בהצלחה בעזרת כמה פשוט תרופות סבתות .על ידי שימוש בסעדים שנדונו לעיל ובעקבות טיפים למניעה, אתה יכול לעזור לשמור על פטריות במפרץ ולשמור על כפות הרגליים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן