דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לפריחות אצל תינוקות – איך להתייחס לקטנה שלך בבית!

הסעדים של סבתא לפריחות אצל תינוקות – איך להתייחס לקטנה שלך בבית!

פריחות בתינוקות: סעדות סבתא

פריחות יכולות להיות בעיה נפוצה ולא נוחה עבור תינוקות והוריהם.מספר סוגים של פריחות יכולים להשפיע על תינוקות, והם יכולים להיגרם על ידי מגוון רחב של דברים, כולל פריחה חיתולים, פריחה בחום, אקזמה ועוד.אמנם פריחות קלות עשויות שלא לדרוש טיפול, אך פריחות חמורות יותר עשויות להזדקק לטיפול רפואי.למרבה המזל, תרופות סבתות רבות יכולות לעזור להקל על תסמיני הפריחות אצל תינוקות.

תרופות ביתיות

תרופות ביתיות יכולות להיות דרך יעילה להקל על אי הנוחות של פריחות אצל תינוקות.כמה תרופות טבעיות שעשויות להועיל כוללות:

  • החלת דחיסה מגניבה או מטלית לחה על האזור הפגוע.
  • נותן לתינוק אמבטיה חמה עם סבון עדין, ואז מרוח קרם לחות או קרם.
  • שימוש בשמן עדין וטבעי כמו קוקוס או שמן זית.
  • הימנעות מחומרים מעצבנים כמו צמר, ובמקום זאת באמצעות בדים רכים ונושמים.
  • לוודא שהתינוק מיובש היטב על ידי הצעת שפע נוזלים.

תרופות סבתות

תרופות סבתות הן תרופות ביתיות מסורתיות ששימשו במשך דורות לטיפול במחלות נפוצות.להלן כמה תרופות סבתות שעשויות לעזור להקל על תסמיני הפריחות אצל תינוקות:

  • החלת משחה של סודה לשתייה ומים על האזור הפגוע.
  • החלת משחה של שיבולת שועל ומים על האזור המושפע.
  • באמצעות תמיסה מדוללת של חומץ סיידר תפוחים לטיפול בפריחה בחיתול.
  • החלת משחה של קורנפלור ומים על האזור הפגוע.
  • החלת משחה של קמח חומוס ומים על האזור הפגוע.

טיפ:

אם אתה שוקל להשתמש בתרופה של סבתא כדי לטפל בפריחה של התינוק שלך, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך כדי לוודא שהתרופה בטוחה לתינוק שלך.

סבתות לטיפול בפריחות בתינוקות

פריחות אצל תינוקות יכולות להיות נושא נפוץ ומציק עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם מגוון של סבתות שיכולות לעזור להרגיע, לטפל ולמנוע פריחות אצל תינוקות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית ויעילה לטיפול ומניעת פריחות אצל תינוקות.הוא עשיר בחומצות שומן, המסייעות להזין ולהגן על העור.שמן קוקוס מכיל גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות להפחית את אדמומיות ודלקת הפריחה.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מרחו שכבה דקה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה נפוצה נוספת לטיפול בפריחות אצל תינוקות.שיבולת שועל מכילה תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הנגרם כתוצאה מהפריחה.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף חצי כוס שיבולת שועל למי האמבט ותן לתינוק לספוג 10-15 דקות לפני שטפח עליהם יבש.

תרופות ביתיות לפריחות בתינוקות

יש גם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור לטפל ולהרגיע פריחות אצל תינוקות.

קומפרסים מגניבים

קומפרסים מגניבים הם דרך יעילה להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מפריחות אצל תינוקות.כדי להכין דחיסה מגניבה, פשוט להשרות מטלית או מגבת במים קרים, להכות אותו ולהניח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.

אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, שיכולות לעזור להרגיע את הפריחות אצל תינוקות.כדי להשתמש באלוורה, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.

מניעת פריחות אצל תינוקות

ישנם גם מגוון שלבים שניתן לנקוט כדי למנוע פריחות אצל תינוקות.

שמור על עור התינוק נקי ויבש

שמירה על עורו של התינוק נקי ויבש היא צעד חשוב במניעת פריחות.יש לשטוף בעדינות את עורו של התינוק במים חמים וסבון עדין, ואז לטפוח יבש.

הימנע מסבונים וחומרי ניקוי קשים

סבונים וחומרי ניקוי קשים יכולים לעצבן את עורו של התינוק ולגרום לפריחות.לכן חשוב להימנע משימוש בסבונים או חומרי ניקוי קשים על עורו של התינוק.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לטפל בפריחה של התינוק?

הדרך הטובה ביותר לטפל בפריחה של התינוק תהיה תלויה בסוג הפריחה ובחומרתו.עם זאת, כמה תרופות נפוצות לטיפול בפריחות אצל תינוקות כוללות שמן קוקוס, אמבטיות שיבולת שועל, קומפרסים מגניבים ואלוורה.

כיצד אוכל למנוע פריחות אצל תינוקות?

הדרך הטובה ביותר למנוע פריחות אצל תינוקות היא לשמור על עורם נקי ויבש, להימנע מסבונים וחומרי ניקוי קשים, ולהשתמש בתרופות טבעיות כמו שמן קוקוס ואלוורה.

לסיכום, יש מגוון של סעדים סבתא שיכולים לעזור להרגיע, לטפל ולמנוע פריחות אצל תינוקות.אלה כוללים שמן קוקוס, אמבטיות שיבולת שועל, קומפרסים מגניבים ואלוורה.בנוסף, ניתן לנקוט צעדים למניעת פריחות אצל תינוקות, כמו שמירה על עורו של התינוק נקי ויבש, והימנעות ממסבונים וחומרי ניקוי קשים.למידע נוסף, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה על פריחות בתינוקות סבתא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן