דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: פתרונות טבעיים לליחה בתינוקות

הסעדים של סבתא: פתרונות טבעיים לליחה בתינוקות

מה זה ליחה אצל תינוקות?

ליחה היא ריר עבה המיוצר על ידי הגוף כחלק מההגנה שלו מפני זיהום או גירוי.אצל תינוקות זה בדרך כלל נגרם על ידי הצטננות ואלרגיות, מה שעלול להקשות עליהם לנשום.במקרים מסוימים, ליחה יכולה להוות סימן לתנאים חמורים יותר כמו ברונכיוליטיס ודלקת ריאות.חשוב להיות מודעים לסימנים ולתסמינים של ליחה אצל תינוקות, כך שתוכלו לנקוט בפעולה מתאימה.

תרופות סבתות לליבה אצל תינוקות

סעודות סבתות קיימות כבר עידנים ועדיין פופולריות בקרב ההורים כיום.סעדים אלה הם דרכים בטוחות ויעילות לטיפול בפליגה אצל תינוקות.להלן כמה מהתרופות הסבתות הנפוצות ביותר לליבה אצל תינוקות.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לליבה אצל תינוקות.זה עוזר לשחרר את הריר ומקל על התינוקות לנשום.אתה יכול ליצור חדר מלא אדים על ידי הרתחת סיר מים, ואז להוסיף אותו לאגן או לקערה.הניחו את האגן על הרצפה ומכסים אותו במגבת.שב עם התינוק שלך בחדר מלא קיטור למשך 10-15 דקות.הקפד לשמור על החדר חם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

השקיה באף

השקיה באף היא תרופה יעילה נוספת לליבה אצל תינוקות.זה עוזר לשטוף את הריר מהאף ולהקל על התינוקות לנשום.לשם כך, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו במזרק נורה כדי לשפריץ בעדינות את הפיתרון לאחד הנחיריים של התינוק שלכם.אפשר לפתרון להתנקז מהנחיריים האחר.חזור על התהליך עבור הנחיר האחר.

מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול גם לעזור לפנות את הריר אצל תינוקות.זה עוזר לשמור על לחות באוויר, מה שמקל על התינוקות לנשום.הקפידו להשתמש במכונת אדים בקירור-אוויר במקום בכוכב אדים באוויר חם.

תה צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתה צמחים גם כדי לסייע בפינוי הליחה אצל תינוקות.חלק מעשבי התיבול הנפוצים ביותר למטרה זו כוללים קמומיל, אקליפטוס ושורש מרשמלו.הכינו את התה על פי ההוראות ואפשרו לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוקכם.

טיפ ייחודי ומועיל

הקפד להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתשתמש באחת מהתרופות הסבתות הללו לליבה אצל תינוקות.ייתכן שחלק מהסעדים לא מתאימים לתינוקך תלוי בגילם ובמצבם הרפואי.

תרופות סבתות לתינוקות עם פלג

פלגם יכול להיות נושא שכיח בקרב תינוקות, עם תסמינים כמו שיעול, קושי נשימה וגודש בחזה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות יעילות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של ליחה אצל תינוקות.מהבית תרופות לתרופות ללא מרשם, הנה כמה מהטיפולים הנפוצים ביותר.

אדים ולחות

אחת הדרכים היעילות ביותר לשחרור ליחה אצל תינוקות היא ליצור סביבה מהבילה.ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בבד חם ולח כדי לעסות את חזהו של התינוק ובגב, או על ידי הנחת מכשיר אדים בחדר התינוק.זה יעזור לדלל את הפליגה, מה שמקל על התינוק להשתעל אותו.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות כמו שמן אקליפטוס, תה קמומיל ודבש יכולות להיות יעילות בהקלת ליחה בתינוקות.ניתן ליישם שמן אקליפטוס על חזהו של התינוק, ואילו תה קמומיל ניתן לתת לתינוק במינונים קטנים.ניתן להשתמש בדבש לטיפול בשיעול של התינוק ולהפחתת דלקת.

תרופות ללא מרשם

במקרים מסוימים, תרופות ללא מרשם עשויות להיות נחוצות לטיפול בפלגם אצל תינוקות.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על תסמיני הליחה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר תרופה לתינוק.

ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני לתינוקות ויכול לעזור להפחית את תסמיני הליחה.ניתן לתת תוספי ויטמין C לתינוקות במינונים קטנים, או שניתן למצוא אותם במגוון מזונות, כוללG תפוזים, תותים וקייל.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמספקים תוספי מזון לתינוק.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה אצל תינוקות.ניתן להוסיף אותו לתה או לתת לתינוק במינונים קטנים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר ג’ינג’ר כלשהו לתינוק.

תרופות סבתות יכולות להיות יעילות בטיפול בפלגם אצל תינוקות.קיטור, לחות, תרופות צמחיות, תרופות ללא מרשם ויטמינים יכולים כולם לעזור להפחית את תסמיני הליחה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר תרופות או תוספי מזון לתינוק.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח לתת לתינוק שלי תרופות ללא מרשם לליבה?

חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר לתינוק תרופות ללא מרשם.תרופות מסוימות עשויות להיות בטוחות לתינוקות, אך אחרות אולי אינן בטוחות ואף עשויות לגרום לתופעות לוואי.

האם אוכל לתת לתינוק שלי לתרופות צמחי מרפא לליבה?

תרופות צמחיות כמו שמן אקליפטוס, תה קמומיל ודבש יכולות להיות יעילות בהקלת ליחה בתינוקות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר תרופות צמחיות לתינוק.

תרופות סבתות יכולות להיות דרך יעילה לטיפול בפלגם אצל תינוקות.מאדים ולחות לתרופות צמחיות ותרופות ללא מרשם, קיימות מספר אפשרויות העומדות לרשות הפחתת תסמיני הליבה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתן תרופות או תוספי מזון לתינוק. plegm אצל תינוקות זה נושא רציני שיכול לדרוש טיפול רפואי, ולכן חשוב לפנות לייעוץ של רופא לפני שתנסהכל תרופות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן