דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לשיעול תינוקות – הוכחו כעבודה!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לשיעול תינוקות – הוכחו כעבודה!

היתרונות של הסעדים של סבתא לשיעול תינוקות

הסעדים של סבתא לשיעול לתינוקות הם דרך פשוטה ויעילה לעזור להרגיע ולהקל על אי הנוחות של התינוק בגלל שיעול.סבתא השתמשה בתרופות טבעיות אלה במשך דורות והם הוכיחו כיעילים לסייע להקל על שיעולו של התינוק ולספק הקלה.להלן כמה מהיתרונות של שימוש בתרופות הטבעיות של סבתא לשיעול לתינוקות:

  • מרכיבים טבעיים: הסעדים של סבתא משתמשים במרכיבים טבעיים עדינים ובטוחים לתינוקות, כמו דבש, מיץ לימון וג’ינג’ר.מרכיבים אלה שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על השיעול ולהעניק הקלה.
  • חסכוני: הסעדים של סבתא זולים וקלים לייצור.המשמעות היא שאתה לא צריך להוציא הרבה כסף על תרופות יקרות כדי לעזור לשיעול של התינוק שלך.
  • קל להכנה: קל להכין את הסעדים של סבתא ותוכלו למצוא את המרכיבים ברוב חנויות המכולת.זה מקל על כל אחד להכין את הסעדים האלה לתינוק שלהם.

הסעדים של סבתא לשיעול לתינוקות

הסעדים של סבתא לשיעול תינוקות פשוטים ויעילים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא משתמשת בה מזה דורות:

  • דבש ולימון: מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של מיץ לימון טרי ונותנים את התערובת הזו לתינוק כמה פעמים ביום.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את שיעול התינוק.
  • תה ג’ינג’ר: הרתיחו כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז לתת אותו לתינוק כמה פעמים ביום.ג’ינג’ר הוא משווה טבעי שיכול לעזור לשחרר את הריר ולעזור להקל על שיעול התינוק.
  • שאיפת קיטור: מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מניחים מגבת מעל הראש ושאיפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.זה יעזור לשחרר את הריר ולהרגיע את שיעול התינוק.

טיפ מועיל

חשוב לוודא שחדר התינוק מאוורר היטב והלחות נמוכה.סביבה לחה יכולה להקשות על התינוק לנשום ויכול להחמיר את השיעול.במידת הצורך, השתמש במגזר אדים כדי לעזור לשמור על האוויר בחדר ברמה נוחה.

תרופות צמחי מרפא לשיעול לתינוק

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת לטפל בשיעול תינוקות, מכיוון שלרבים עם עשבי תיבול יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את גרונך של תינוקך ולהפחית את חומרת הסימפטומים שלהם.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים לתרופות לשיעול לתינוקות כוללים דבש, ג’ינג’ר, קמומיל, שורש מרשמלו ובאלם לימון.

דבש

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול תינוקות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להרגיע את גרונו של תינוקך ולהפחית את הדלקת.אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה, ולכן עדיף לחכות עד שהם לפחות בני עשרה חודשים לפני שהם נותנים להם דבש.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד עשב פופולרי המשמש לתרופות לשיעול לתינוקות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים של תינוקך.אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמן אתרי ג’ינג’ר למפזר, או להכין תה בעזרת שורש ג’ינג’ר טרי או מיובש.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי לטיפול בשיעול תינוקות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים של תינוקך.אתה יכול להכין תה באמצעות פרחי קמומיל, או שתוכל להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל למפזר.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב פופולרי נוסף המשמש לטיפול בשיעול תינוקות.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים של תינוקך.אתה יכול להכין תה באמצעות שורש מרשמלו, או שתוכל להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי שורש מרשמלו למפזר.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא עוד H פופולריERB לטיפול בשיעול תינוקות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים של תינוקך.אתה יכול להכין תה בעזרת עלי לימון מיובשים, או שתוכל להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לימון BALM למפזר.

סיכום

הסעדים של סבתא לשיעול תינוקות יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להרגיע את גרונו של התינוק שלך ולהפחית את חומרת הסימפטומים שלהם.תרופות צמחי מרפא כמו דבש, ג’ינג’ר, קמומיל, שורש מרשמלו ובאלם לימון יכולים כולם להועיל בהפחתת חומרת השיעול של תינוקך.חשוב לזכור שאסור לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה, לכן הקפידו לחכות עד שהם יהיו לפחות בני שתים עשרה חודשים לפני שתעניקו להם דבש.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לשיעול לתינוק?

ת: כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול תינוקות כוללים דבש, ג’ינג’ר, קמומיל, שורש מרשמלו ומלם לימון.חשוב לזכור שאסור לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה, לכן הקפידו לחכות עד שהם יהיו לפחות בני שתים עשרה חודשים לפני שתעניקו להם דבש.

ש: כיצד אוכל להשתמש בתרופות צמחי מרפא לשיעול לתינוק?

ת: ניתן להשתמש בתרופות צמחיות במגוון דרכים.אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמנים אתרים למפזר, או להכין תה בעזרת עשבי תיבול יבשים או טריים.אתה יכול גם להשתמש בתמיסת מלח כדי לעזור לשחרר ריר בגרון.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתן תרופות צמחי מרפא לתינוקך.

התרופות של סבתא לשיעול תינוקות שימשו במשך מאות שנים ויכולות להיות דרך נהדרת לעזור להרגיע את גרונו של התינוק שלך ולהפחית את חומרת הסימפטומים שלהם.עם עשבי התיבול הנכונים והמינון הראוי, אתה יכול לעזור לתינוק שלך להתאושש במהירות ובבטיחות. תרופות של סבתא לשיעול תינוקות יכולות להיות דרך נהדרת לשמור על תינוקך בריא ומאושר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן