דף הבית » תרופות סבתא » הפתרונות הטבעיים הטובים ביותר לבחילה בהריון ללא מרשם: חלופות לרפואה

הפתרונות הטבעיים הטובים ביותר לבחילה בהריון ללא מרשם: חלופות לרפואה

בחילה בהריון: טיפול ללא מרשם
בחילה והקאות במהלך ההיריון, המכונה מחלת בוקר, היא חוויה שכיחה ונורמלית עבור נשים הרות רבות.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להשפיע על נשים אחרת.בעוד שנשים מסוימות עשויות לחוות תסמינים קלים, אחרות עלולות לגלות שהבחירות והקאות משבשות את חיי היומיום שלהן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לנשים בהריון לנהל מחלות בוקר ללא צורך בתרופות מרשם.

H2: דיאטה ותזונה
כאשר מתמודדים עם בחילה והקאות בהריון, אוכל יכול להיות בעל ברית גדול.אכילת ארוחות קטנות לאורך היום יכולה לעזור להפחית את הבחילות והקאות כמו גם לסייע בשמירה על רמות הסוכר בדם יציבות.חשוב להתמקד במזונות מזינים העשירים בחלבון ובפחמימות מורכבות, תוך הימנעות ממזון מעובד ושומני.אכילת מזונות עשירים בוויטמין B6 יכולה גם לעזור להפחתת בחילות.כמה מזונות העשירים בוויטמין B6 כוללים סלמון, עוף, תפוחי אדמה, בננות ותרד.

H2: ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילה שכן יש לה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילה.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות שונות, כולל תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל וג’ינג’ר מגובש.נשים בהריון צריכות לדבר עם הרופא שלהן לפני שהיא צריכה כמויות גדולות של ג’ינג’ר, מכיוון שהיא יכולה להוביל לצרבת.

H3: טיפ:
כדי למקסם את היעילות של ג’ינג’ר, נשים בהריון צריכות לנסות לצרוך אותה לפני הארוחות או כשהן מרגישות מפוארות.

H2: מנטה
מנטה היא תרופה טבעית נוספת לבחילה.יש לו תכונות אנטי-בחילה וניתן לצרוך אותה כתה או שמן אתרי.נשים בהריון צריכות להתייעץ עם הרופא שלהן לפני שהיא צריכה שמן אתרי מנטה, מכיוון שהוא יכול להיות רעיל במינונים גבוהים.

H2: אקופרסורה
אקופרסורה היא סוג של עיסוי הכרוך בהפעלת לחץ על נקודות מסוימות בגוף.מחקרים מצאו כי החלת לחץ על ה- P6, או Neii-Kuan, נקודה יכולה לעזור להפחית בחילה במהלך ההיריון.נקודה זו נמצאת בשלושה רוחבי אצבעות מתחת לפרק כף היד, בין שני הגידים.נשים בהריון יכולות לעסות אזור זה למשך מספר דקות בכל יום כדי לעזור להפחית את הבחילה.

H2: פעילות גופנית
פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית בחילה על ידי שיפור העיכול ושחרור אנדורפינים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל בשגרת אימונים חדשה במהלך ההיריון.פעילות גופנית קלה ומתונה, כמו הליכה או מתיחה, בדרך כלל בטוחים לנשים בהריון.

H2: הידרציה
להישאר לחות חשובה לנשים בהריון, מכיוון שהתייבשות יכולה להחמיר בחילה.נשים בהריון צריכות לכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום.למי שנאבק לשתות מים רגילים, הוספת פרוסת לימון, ליים או מלפפון יכולה להפוך אותם לחביבים יותר.

בחילה והקאות במהלך ההיריון הוא התרחשות שכיחה ונורמלית עבור נשים רבות.אמנם זה יכול להיות לא נעים, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הבחילה ללא צורך במרשם.אכילת מזונות מזינים, צריכת ג’ינג’ר ומנטה, שימוש באקופרסורה, פעילות גופנית ונשארת לחות יכולה לעזור לנשים בהריון לנהל מחלות בוקר.

פתרונות אלטרנטיביים לבחילה הקשורה להריון

בחילה היא סימפטום לא נוח שנשים בדרך כלל חוות במהלך ההיריון.בעוד שתרופות הן אפשרות, ישנם פתרונות אחרים שעשויים להביא הקלה, כמו תרופות טבעיות, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים.

תרופות טבעיות

ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבחילה במהלך ההיריון.אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר הוא ג’ינג’ר, המשמש במשך מאות שנים להפחתת בחילות והקאות.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה של כמוסות, תה או אפילו ג’ינג’ר גולמי.תרופות טבעיות אחרות כוללות מנטה, קמומיל ולימון.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית בחילה במהלך ההיריון.אוכלים ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר דרךהיום יכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה.הימנעות ממזונות שומניים, חריפים או עשירים בשומן יכולה גם לעזור.בנוסף, שתיית שפע נוזלים, כמו מים או תה צמחים, יכולה לעזור לך לשמור על התייבשות ולהפחתת בחילות.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח חיים מסוים יכול גם לעזור להפחית את תחושת הבחילה במהלך ההיריון.לקחת הפסקות לאורך היום וקבלת מנוחה רבה יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה.בנוסף, הימנעות מריחות חזקים, כמו בשמים, יכולה לעזור להפחית את הבחילה.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות להפחתת בחילה במהלך ההיריון?

כמה תרופות טבעיות להפחתת הבחילה במהלך ההיריון כוללות ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ולימון.

אילו שינויים תזונתיים יכולים לעזור להפחית בחילה במהלך ההיריון?

אכילת ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר לאורך היום, הימנעות ממזונות שמנוניים, חריפים ועשירים בשומן, ושתיית שפע נוזלים יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה במהלך ההיריון.

רפואה לבחילה בהריון ללא מרשם היא אפשרות, אך ישנם פתרונות אחרים שעשויים לספק הקלה.תרופות טבעיות, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים יכולים כולם לעזור להפחית את תחושת הבחילה במהלך ההיריון.בעוד שתרופות עשויות לספק פיתרון מהיר, ניסיון לתרופות טבעיות, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים תחילה עשויים להיות דרך בטוחה ויעילה יותר לנהל בחילה במהלך ההיריון. מאמר זה מוויקיפדיה מספק מידע נוסף על בחילה והקאות במהלך ההיריון.

לסיכום, רפואה לבחילה בהריון ללא מרשם היא אפשרות.תרופות טבעיות, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים הם כל הדרכים היעילות להפחתת תחושת הבחילה במהלך ההיריון.בעוד שתרופות עשויות לספק הקלה מהירה, חשוב לנסות תחילה תרופות טבעיות, שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים לפני ששוקלים תרופות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן