דף הבית » תרופות סבתא » הרפואה הסודית של סבתא מצילה את היום: איך זה הפסיק את התקפת השיעול של נכדה בלילה

הרפואה הסודית של סבתא מצילה את היום: איך זה הפסיק את התקפת השיעול של נכדה בלילה

מתקפה משתעלת בלילה?הרפואה של סבתא עשויה להיות התשובה
האם אתה או יקיריכם חווים התקפת שיעול בלילה?אם כן, יתכן שאתה תוהה מה לעשות כדי לקבל הקלה.הרפואה של סבתא, המכונה גם תרופות ביתיות, עשויה להיות התשובה.מאמר זה ידון ביתרונות של שימוש בסעדים ביתיים כדי להתייחס לשיעול לילה, ולספק טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר.

מה גורם לשיעול בלילה?

שיעול בלילה הוא בעיה שכיחה.ברוב המקרים זה נגרם כתוצאה מדלקת בדרכי הנשימה כתוצאה מאלרגיות, אסטמה או הצטננות.גורמים פוטנציאליים אחרים לשיעול בלילה כוללים ריפלוקס חומצה, זיהומים בדרכי הנשימה העליונות, זיהומים בסינוסים וטפטוף שלאחר האף.

היתרונות של הרפואה של סבתא

הרפואה של סבתא, או תרופות ביתיות, הם דרך בטוחה ויעילה להתייחס לשיעול בלילה.תרופות ביתיות אינן יקרות, ולרוב תוכלו למצוא את המרכיבים במזווה או במקרר.תרופות ביתיות הן גם טבעיות ונטולות תופעות לוואי.

טיפים מועילים לשימוש בתרופות ביתיות לשיעול בלילה

1. דבש: לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-ויראליות ואנטיבקטריאליות, שהופכות אותו לתרופה ביתית נהדרת לשיעול בלילה.נסה להוסיף כפית דבש לכוס תה חם, או פשוט לקחת כפית דבש בפני עצמה.

2. Steam: Steam הוא דרך יעילה להפחתת דלקת ולשחרור ריר, שיכול לעזור להקל על שיעול בלילה.נסה להרתיח סיר מים ולהוסיף כמה טיפות שמנים אתרים.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

3. גרגר: גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפרק ריר.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרד למשך דקה.

4. מכשיר אדים: מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על התייבשות דרכי הנשימה, מה שיכול להפחית את השיעול בלילה.

טיפ ייחודי

נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למכונת האדים שלך.לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את השיעול בלילה.

חלק 2: גורמים להתקפת שיעול בלילה

התקפות שיעול בלילה יכולות להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים.אלה נעים בין מגרים סביבתי ועד מצבים רפואיים בסיסיים.הבנת הגורמים השונים להתקף שיעול בלילה יכולה לעזור באבחון וטיפול במצב.

גירויים סביבתיים

גירויים סביבתיים, כמו אבק, עשן, ודיידת חיית מחמד, הם לרוב הגורם להתקפות שיעול בלילה.חומרים אלה יכולים לפעול כטריגרים לדרכי הנשימה, ולגרום להם להתעצבן ומודלקים.זה יכול להוביל לשיעול, צפצופים וקושי לנשום.על מנת להפחית את שכיחות התקפות השיעול בלילה, חשוב לשמור על הסביבה הביתית ללא אלרגן ככל האפשר.

מצבים רפואיים בסיסיים

מצבים רפואיים בסיסיים יכולים להיות גם הגורם להתקפות שיעול בלילה.אסטמה, COPD ו- IPNEA שינה הם כל התנאים העלולים לגרום לעלייה בשיעול בלילה.אסטמה היא מצב דלקתי של דרכי הנשימה שיכולות להיות מופעלות על ידי חומרים מגרים סביבתיים.COPD הוא מונח מטריה לקבוצה של מחלות ריאה כרוניות שיכולות להוביל לנשימה קושי ולעליית שיעול.דום נשימה בשינה הוא הפרעת שינה בה נפרדת הנשימה במהלך השינה, מה שמוביל לשיעול ותסמינים אחרים.

אפשרויות טיפול לשיעול התקפות בלילה

אפשרויות הטיפול להתקפות שיעול בלילה תלויות בגורם הבסיסי למצב.עבור מגרים סביבתי, הפחתת החשיפה למגרה יכולה לעזור להפחית את שכיחות התקפות השיעול.עבור מצבים רפואיים בסיסיים, הטיפול עשוי להיות כרוך בתרופות, שינויים באורח החיים וטיפולים אחרים.במקרים מסוימים, ניתן להמליץ על תרופת סבתא.זוהי תרופה מסורתית המורכבת ממרכיבים טבעיים, כמו דבש וג’ינג’ר, ששימשו במשך מאות שנים לטיפול ב- COUGhing ומחלות נשימה אחרות.בנוסף, שינויים באורח החיים, כמו הימנעות מעישון ואלכוהול, יכולים לעזור להפחית את תדירות התקפות השיעול.

שאלות נפוצות

  • מה הגורם להתקפות שיעול בלילה?
    התקפות שיעול בלילה יכולות להיגרם על ידי חומרים מגרים סביבתיים, כמו אבק, עשן, ודיידת חיות מחמד, כמו גם מצבים רפואיים בסיסיים, כמו אסטמה, COPD ודי דום נשימה בשינה.
  • מהן כמה אפשרויות טיפול להתקפות שיעול בלילה?
    אפשרויות הטיפול להתקפות שיעול בלילה תלויות בגורם הבסיסי למצב.עבור מגרים סביבתי, הפחתת החשיפה למגרה יכולה לעזור להפחית את שכיחות התקפות השיעול.עבור מצבים רפואיים בסיסיים, הטיפול עשוי להיות כרוך בתרופות, שינויים באורח החיים וטיפולים אחרים.במקרים מסוימים, ניתן להמליץ על תרופת סבתא.

התקפות שיעול בלילה יכולות להיות מצב בעייתי ולא נוח, אך הבנת הגורמים ואפשרויות הטיפול יכולה לעזור באבחון וטיפול במצב.בעוד שגרירים סביבתיים הם לרוב הגורם להתקפות שיעול בלילה, מצבים רפואיים בסיסיים יכולים להיות גם האשם.אפשרויות הטיפול נעות בין הפחתת חשיפה לגירויים סביבתיים ועד שינויים ותרופות באורח החיים.במקרים מסוימים, ניתן להמליץ על תרופת סבתא. wikipedia.org מציע הגדרה מקיפה של הרפואה של סבתא.

סיכום

התקפות שיעול בלילה יכולות להיגרם כתוצאה מגירויים סביבתיים, כמו אבק, עשן, ודיידת חיות מחמד, כמו גם מצבים רפואיים בסיסיים, כמו אסטמה, COPD ודום נשימה בשינה.אפשרויות הטיפול להתקפות שיעול בלילה תלויות בגורם הבסיסי למצב.אלה נעים בין הפחתת חשיפה לגירויים סביבתיים ועד שינויים ותרופות באורח החיים.במקרים מסוימים, ניתן להמליץ על תרופת סבתא.תרופה מסורתית זו מורכבת ממרכיבים טבעיים, כמו דבש וג’ינג’ר, ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בשיעול ומחלות נשימה אחרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן