דף הבית » תרופות סבתא » התרופה הטבעית של סבתא: איך לפנות את השיעול של התינוק עם ליחה מהירה!

התרופה הטבעית של סבתא: איך לפנות את השיעול של התינוק עם ליחה מהירה!

מה לדעת על התרופה של סבתא לשיעול עם ליחה אצל תינוקות

שיעול וליחה אצל תינוקות יכולים להוות סיבה לדאגה להורים ולמטפלים, במיוחד כאשר נראה כי תרופות מסורתיות לא מבצעות את העבודה.אמנם אין תחליף לעצות של רופא, אך אנשים רבים מצאו הקלה משיעול התינוק שלהם באמצעות תרופה ביתית שהועברה מסבתא – סירופ דבש טבעי.

סירופ דבש שימש במשך מאות שנים כדרך להרגיע שיעול ולעזור בפירוק ליחה.הוא עשוי מתערובת פשוטה של דבש ומים חמים, וניתן להשתמש בו כדי לספק הקלה משיעול ופיטלם אצל תינוקות בגיל שנה.

שימוש בתרופה של סבתא לטיפול בשיעול עם ליחה אצל תינוקות

הצעד הראשון בשימוש בתרופה של סבתא הוא להכין את סירופ הדבש.לשם כך מערבבים כפית דבש אחת עם רבע כוס מים חמים.מערבבים את התערובת עד שהדבש התמוסס.

השלב הבא הוא לתת את סירופ הדבש לתינוקך.אתה יכול לעשות זאת על ידי כפית הסירופ לפה של התינוק שלך או ערבובו עם המשקה האהוב עליהם.מומלץ לתינוקות שנה ומעלה יקבלו כפית אחת של סירופ דבש עד שלוש פעמים ביום.

טיפים לשימוש בתרופה של סבתא בבטחה

חשוב לזכור שדבש אינו בטוח לתינוקות מתחת לגיל שנה.מתן דבש לתינוק מתחת לגיל זה יכול לגרום לבוטוליזם, מחלה קשה המשפיעה על מערכת העצבים.

כמו כן, חשוב להשתמש רק בדבש גולמי ולא מסונן לסירופ.דבש רגיל עבר עיבוד ואינו מכיל את אותם אנזימים טבעיים וחומרים מזינים שעושה דבש גולמי.

לבסוף, חשוב לזכור שהתרופה של סבתא אינה תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם השיעול של התינוק שלך נמשך או מחמיר, עליך לפנות לייעוץ של רופא או ספק שירותי בריאות.

טיפ ייחודי ומועיל

לתוספת הקלה, מערבבים כפית של מיץ לימון סחוט טרי לסירופ הדבש.החומצות הטבעיות במיץ הלימון יכולות לעזור בפירוק הליחה ולספק הקלה משיעול.

שמנים אתרים לטיפול בשיעול של התינוק עם ליחה

שמנים אתריים יכולים להוות תרופה טבעית נהדרת לשיעול של תינוק עם ליחה.כמו בכל תרופה ביתית, חשוב לדון בכל רעיון טיפול עם הרופא לפני שתתחיל להשתמש בו.שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים בריאותיים ויכולים להיות יעילים במיוחד לשיעול עם ליחה.

היתרונות של שמנים אתרים לשיעול

שמנים אתריים יכולים לספק דרך בטוחה וטבעית לעזור להקל על השיעול של התינוק עם ליחה.שמנים אלה מרוכזים מאוד ויכולים לספק מגוון יתרונות.שמנים אתריים יכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול, להפחית דלקת ואף לסייע בפינוי ליחה מדרכי הנשימה.

שמנים אתרים לשיעול

השמנים האתריים הבאים נהדרים לטיפול בשיעול של התינוק עם ליחה:

  • שמן אקליפטוס – לשמן זה יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את התאמות השיעול.
  • שמן מנטה – שמן זה עוזר להפחית את חומרת השיעול ויכול לעזור לפנות ריר.
  • שמן לבנדר – שמן זה יכול לעזור להפחית דלקת ויש לו השפעות אנטי -עקסמודיות.
  • שמן עץ התה – שמן זה יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.

כאשר משתמשים בשמנים אתרים לשיעול של תינוק עם ליחה, חשוב לזכור כי שמנים אתרים מרוכזים מאוד ויכולים להרגיז את עורו של התינוק.עדיף לדלל את השמנים האתריים בשמן נשא כמו שמן זית או שמן שקדים לפני שמריחים אותם על העור.

התרופה של סבתא לשיעול של תינוק עם פלגם

התרופה של סבתא לשיעול של תינוק עם ליחה היא תרופה מיושנת שהועברה לאורך דורות.תרופה זו כוללת שילוב דבש ושום והרתחתו במים.לאחר מכן מתקבלת התערובת המתקבלת לתינוק כסירופ.דבש ידוע כשיעול טבעילדיכאון ולשום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות.ניתן להשתמש בתרופה זו כדי לסייע בהפחתת חומרת השיעול של התינוק עם ליחה.

איך להכין את התרופה של סבתא לשיעול של תינוק

קל להכין את התרופה של סבתא לשיעול של תינוק עם ליחה.כל מה שאתה צריך זה המרכיבים הבאים:

  • כוס דבש
  • 2 שיני שום, טחון
  • 2 כוסות מים

מוסיפים את הדבש והשום למים בסיר קטן ומביאים לרתיחה.מנמיכים את האש ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומניחים להתקרר.לאחר הקירור, יש לנהל 1 כפית מהתערובת לתינוק כל 4 שעות.

שאלות נפוצות

  • ש: באיזו תדירות עלי לתת לתינוק שלי את התרופה הזו?

    ת: עדיף לתת את התרופה לתינוקך כל 4 שעות.הקפד לדון בתרופה זו עם הרופא שלך לפני שתתן אותה לתינוק שלך.

התרופה של סבתא לשיעול של תינוק עם ליחה היא תרופה מיושנת ששימשה במשך דורות.זה כרוך בשילוב של דבש ושום והרתחתם במים כדי ליצור סירופ שניתן להעניק אז לתינוק.שמנים אתריים הם גם תרופה טבעית נהדרת לשיעול של תינוק עם ליחה, ויכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול ופילה נקה מהדרכי הנשימה.לפני שתתחיל להשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב לדון בהם עם הרופא שלך.

התרופה של סבתא לשיעול של תינוק עם ליחה היא אפשרות בטוחה וטבעית לטיפול בשיעול של התינוק.תרופה זו שימשה במשך דורות, והיא אלטרנטיבה נהדרת לתרופות לשיעול ללא מרשם.שמנים אתריים יכולים גם להוות תרופה טבעית נהדרת לשיעול של תינוק עם ליחה, ושני הסעדים יכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול והפליטה הנקה מהדרכי הנשימה.לפני שתתחיל להשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב לדון בהם עם הרופא שלך.בנוסף, <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/grandma%27s_remedy_for_a_cough_with_phlegm_for_a_baby

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן