דף הבית » תרופות סבתא » התרופה הסודית של סבתא לפריחת חיתולים מרגיעה – פיתרון בן גיל שנחשף!

התרופה הסודית של סבתא לפריחת חיתולים מרגיעה – פיתרון בן גיל שנחשף!

מהי פריחה חיתול?

פריחה בחיתול היא גירוי בעור הפוגע בדרך כלל בתינוקות ופעוטות.זה נגרם כתוצאה מחיכוך ולחות שנלכדים בחיתול, מה שעלול להוביל לאודם, גירוי ולעיתים אף פצעים פתוחים.פריחה חיתולים עלולה לגרום לאי נוחות קשה וכאב לילדים, וזו הסיבה שחשוב לנקוט צעדים למניעה וטיפול בה במהירות.

התרופה של סבתא לפריחה חיתולים

התרופה של סבתא לפריחה בחיתולים עשויה להיות פיתרון מיושן, אך היא הועברה במשך דורות והיא עדיין יעילה כיום.להלן כמה מהתרופות המסורתיות לפריחה בחיתולים שאולי סבתא שלך השתמשה:

שמור על זה נקי

השלב הראשון בטיפול בפריחה בחיתולים הוא לשמור על האזור נקי.המשמעות היא החלפת חיתולים לעיתים קרובות וניקוי קרקעית התינוק במים חמים וסבון עדין.כדאי גם להימנע משימוש במגבוני חיתולים המכילים אלכוהול או ניחוחות.

החל מחסום

לאחר ניקוי האזור, החל קרם מחסום כמו ג’לי נפט, קרם תחמוצת אבץ או ג’ל אלוורה.קרמים אלה מספקים שכבת מגן בין העור לחיתול, מונעים גירוי נוסף ועוזרים לפריחה להחלים.

אוויר את זה

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע ולטפל בפריחה בחיתולים היא לאפשר לאזור לאוויר כמה שיותר.המשמעות היא להשאיר את החיתול לפרקי זמן או שימוש בחיתולי בד או חיתולי שחייה, המאפשרים זרימת אוויר רבה יותר.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה ייחודי ומועיל למניעה וטיפול בפריחה בחיתולים הוא להשתמש בשמן טבעי כמו שמן קוקוס או שמן זית כחלופה לקרמים מחסום.השמנים הטבעיים מספקים מחסום מגן והם עדינים על העור.

מסקנה

התרופה של סבתא לפריחה חיתולים היא פיתרון מיושן שעדיין יעיל כיום.שמירה על נקייה של האזור, מריחת קרם מחסום ולתת אוויר באזור הם כל הצעדים החשובים במניעה וטיפול בפריחה בחיתולים.בנוסף, שימוש בשמן טבעי כמו שמן קוקוס או שמן זית יכול לספק אלטרנטיבה לקרמים מחסום מסורתיים.

מרכיבים טבעיים המשמשים בתרופה של סבתא לפריחה חיתולים

התרופה של סבתא לפריחה חיתולים שימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים וגירויים אחרים בעור.זהו שילוב פשוט וזול של מרכיבים טבעיים שנמצאים בדרך כלל במזווה או במקרר.המרכיבים העיקריים הם שיבולת שועל, סודה לשתייה, קורנפלור ושמן קוקוס.

OATMEAL

שיבולת שועל ידועה בהיותה אנטי דלקתית ויעילה לקרם לחות לעור.זה גם מסייע בהקלה על גירוי וגרד בגלל תכונותיו האנטי-מטען.ניתן להשתמש בשיבולת שועל במגוון דרכים לפריחת חיתולים, כמו השריית האזור הפגוע באמבט שיבולת שועל, מריחת אבקת שיבולת שועל ישירות על הפריחה, או הכנת משחה עם שיבולת שועל ומים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי, קלה, העוקבת שיכולה לעזור להרגיע את פריחה החיתולים.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.סודה לשתייה יכולה לשמש כעיסה, בשילוב מים, או להוסיף לאמבט שיבולת שועל.

קורנפלור

קורנפלור הוא סופג טבעי ויכול לעזור לקלוט לחות מחיתולים רטובים כדי לסייע במניעת פריחה בחיתולים.ניתן להשתמש בו גם בשילוב עם סודה לשתייה ושיבולת שועל כדי ליצור משחה ליישום ישירות על הפריחה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בתדירות גבוהה ככל שצריך כדי לעזור להרגיע ולהגן על העור.

כיצד להכין את התרופה של סבתא לפריחה בחיתולים

התרופה של סבתא לפריחה חיתולים היא דרך פשוטה וזולה להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים.ניתן להכין אותו בקלות עם המרכיבים שנמצאים ברוב המרכזים או המקררים.

כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כוס שיבולת שועל, 1/4 כוס סודה לשתייה ו 1/4 כוס קורנפלור בקערה.לאחר מכן, מוסיפים 1/4 כוס שמן קוקוס ומערבבים עד שנוצרת הדבק.החל את הרשות הפלסטיניתצעד ישירות לאזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות

ש: האם התרופה של סבתא לפריחה בחיתולים בטוחה?

ת: כן, התרופה של סבתא לפריחה חיתולים בטוחה לתינוקות ופעוטות.המרכיבים כולם טבעיים ועדינים על העור.

ש: באיזו תדירות יש להשתמש בתרופה של סבתא לפריחה חיתולים?

ת: התרופה של סבתא לפריחה חיתולים יכולה לשמש לעתים קרובות ככל שצריך כדי לעזור להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים.

מסקנה

התרופה של סבתא לפריחה חיתולים היא דרך קלה וזולה להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים.הוא מיוצר עם מרכיבים טבעיים עדינים על העור וניתן להשתמש בהם בתדירות גבוהה ככל הצורך.התרופה של סבתא לפריחה חיתולים היא דרך בטוחה ויעילה לעזור להקל על גירוי ואי נוחות בגלל פריחה בחיתולים.

לסיכום, התרופה של סבתא לפריחה חיתולים היא פיתרון פשוט ויעיל לפריחה חיתולים ששימשה במשך מאות שנים.הוא מיוצר עם מרכיבים טבעיים והוא עדין על העור.ניתן להשתמש בתרופה של סבתא לפריחה חיתולים לעתים קרובות ככל שצריך כדי לעזור להרגיע ולרפא פריחה בחיתולים.למידע נוסף על השימוש בתרופה של סבתא לפריחת חיתולים, בקר בוויקיפדיה. אורג .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן