דף הבית » תרופות סבתא » התרופה של סבתא: כיצד לטפל באפטהה בפה של התינוק

התרופה של סבתא: כיצד לטפל באפטהה בפה של התינוק

מה זה Aphthae בפה של תינוק?

Aphthae, המכונה גם פצעי קרם, הם כיבים קטנים וכואבים שיכולים להופיע בתוך הפה, בדרך כלל על הלשון, השפתיים, הלחיים הפנימיות או הגרון.הם בדרך כלל לבנים או צהובים ועשויים להיות מוקפים בהילה אדומה.למרות שהסיבה המדויקת לאפטהה אינה ידועה, היא נחשבת כתוצאה מתגובת יתר של מערכת החיסון, טראומה, זיהומים נגיפיים או מגרים אחרים.

התרופה של סבתא לאפטהה בפה של התינוק

זה לא נדיר שתינוקות יפתחו אפטהה בפה, והתמודדות איתם יכולה להיות אתגר די.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.תרופות אלה, המכונות בדרך כלל “התרופה של סבתא”, מורכבות ממרכיבים טבעיים וניתן להשתמש בהם לטיפול באפטהה בפה של התינוק.

שוטפים עם מי מלח

אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא לשטוף את פיו של התינוק בתמיסה של מים חמים ומלח.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לספק הקלה מסוימת מהכאב.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1/2 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.אפשר לתינוק לשטוף את הפיתרון בפה כדקה לפני שהוא יירוק אותו.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.

החל דבש על Aphthae

לדבש יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי וניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הכאב ולעזור לאפטהה לרפא מהר יותר.כדי להשתמש בדבש, החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.אפשר לדבש לשבת על האפטהה מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

טיפ ייחודי: השתמש במברשת שיניים רכה

בעת ניקוי פיו של התינוק, השתמש במברשת שיניים רכה והימנע מצחצוח מעל האפטהה מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.במקום זאת, התמקדו בצחצוח בעדינות של האזורים סביב האפטהות כדי לסייע בהסרת חלקיקי המזון או החיידקים העשויים להיות קיימים.חשוב גם להשתמש במשחת שיניים שאין לה טעמים מלאכותיים, צבעים או ממתיקים מכיוון שאלו יכולים לעצבן עוד יותר את האפטהא.

מסקנה

Aphthae בפה של התינוק יכול להיות לא נוח למדי, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות יעילות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.ניתן להשתמש בתרופה של סבתא, כמו שטיפת פיו של התינוק במי מלח או למרוח דבש על האזור המושפע, כדי לספק הקלה מסוימת ולעזור לאפטהה לרפא מהר יותר.בנוסף, חשוב להשתמש במברשת שיניים רכה בעת ניקוי פיו של התינוק ולהימנע מצחצוח מעל האפטהא.בזהירות נאותה, האפטהות של התינוק צריכות להתחיל לרפא תוך מספר ימים.

טיפולים מסורתיים עבור אפטהה בפה של התינוק

Aphthae, או כיבי פה, אצל תינוקות יכולים להיות כואבים להפליא ולא נוחים.למרבה המזל קיימים טיפולים מסורתיים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את גודל הכיבים.בפרט, סבתות רבות העבירו תרופות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול בפצעים כואבים אלה.

תרופות ביתיות עבור Aphthae

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לטפל בתסמיני אפטטה בפה של התינוק.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לבית כוללות:

  • משחה העשויה מסודה ומים לשתייה, שניתן ליישם ישירות על הכיב
  • תערובת של דבש ויוגורט, שניתן ליישם ישירות על הכיב
  • תערובת של מלח ומים, שיכולים לשמש כשטיפה
  • תערובת של חומץ ומים, שיכולים לשמש כשטיפה
  • תערובת של מים חמים ותה קמומיל, שיכולים לשמש כשטיפה

תרופות ביתיות אלה יעילות בהקלה על כאבים והפחתת גודל הכיבים.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי נכון.על ההורים תמיד לפנות לייעוץ רפואי אם הסימפטומים של אפטהה בפה של התינוק לא ישתפרו לאחר השימוש ב- Home RemdiES.

תרופות צמחיות עבור Aphthae

בנוסף לתרופות ביתיות, סבתות רבות השתמשו גם בתרופות צמחיות כדי לעזור בטיפול בתסמיני האפטהה בפה של התינוק.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים למטרה זו כוללים:

  • קמומיל, שיכול לשמש כשטיפה או להחיל ישירות על הכיב
  • קלנדולה, שיכולה לשמש כשטיפה או להחיל ישירות על הכיב
  • לבנדר, שיכול לשמש כשטיפה או להחיל ישירות על הכיב
  • Echinacea, שיכול לשמש כשטיפה או להחיל ישירות על הכיב
  • שורש ליקוריץ, שיכול לשמש כשטיפה או להחיל ישירות על הכיב

תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות בהקלה על כאבים והפחתת גודל הכיבים.עם זאת, אין להשתמש בהם במקום טיפול רפואי נכון.אם הסימפטומים של אפטהה בפה של התינוק אינם משתפרים לאחר השימוש בתרופות צמחי מרפא, על ההורים לפנות לייעוץ רפואי.

מסקנה

Aphthae בפה של התינוק יכול להיות כואב להפליא ולא נוח.למרבה המזל קיימים טיפולים מסורתיים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את גודל הכיבים.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות וצמחי מרפא במשך מאות שנים כדי לטפל בתסמיני האפטהה בפה של התינוק.תרופות אלה יכולות להיות יעילות בהקלה על הכאב והפחתת גודל הכיבים, אך אין להשתמש בהן כתחליף לטיפול רפואי נכון.על ההורים תמיד לפנות לייעוץ רפואי אם הסימפטומים של אפטהה בפה של התינוק אינם משתפרים לאחר השימוש בטיפולים מסורתיים.

שאלות נפוצות

  • מה זה Aphthae? Aphthae הוא מצב שכיח המאופיין בכיבים קטנים וכואבים בפה.זה נראה לרוב אצל תינוקות וילדים קטנים.
  • אילו טיפולים זמינים עבור Aphthae? טיפולים מסורתיים עבור Aphthae כוללים תרופות ביתיות, כמו סודה לשתייה ומדמת מים, תערובת דבש ויוגורט, מלח ושטיפת מים, חומץ ושטיפה של מים וחוםשטיפת תה ותה קמומיל.ניתן להשתמש גם בתרופות צמחיות, כמו קמומיל, קלנדולה, לבנדר, אקינצאה ושורש ליקריץ, לטיפול בתסמיני אפטטה.
  • מה עלי לעשות אם הסימפטומים של Aphthae אינם משתפרים לאחר השימוש בטיפולים מסורתיים? אם הסימפטומים של Aphthae אינם משתפרים לאחר השימוש בטיפולים מסורתיים, על ההורים לפנות לייעוץ רפואי.

Aphthae בפה של התינוק הוא מצב שכיח שיכול להיות כואב להפליא ולא נוח.למרבה המזל קיימים טיפולים מסורתיים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את גודל הכיבים.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות וצמחי מרפא במשך מאות שנים לטיפול בתסמינים של אפטהה ב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן