דף הבית » תרופות סבתא » התרופות הסודיות של סבתא לשיעול והצטננות: תרופות טבעיות לכל המשפחה!

התרופות הסודיות של סבתא לשיעול והצטננות: תרופות טבעיות לכל המשפחה!

התרופות הביתיות של סבתא לשיעול והצטננות

שיעול והצטננות הם חלק נפוץ בחיים.למרות שהם בדרך כלל קלים וניתן לטפל בהם בתרופות ללא מרשם, לפעמים זה נחמד שיש תרופה מיושנת וטבעית שתעזור לנו להתגבר על הרחרחים.התרופות הביתיות של סבתא לשיעול והצטננות קיימים כבר דורות והם עדיין משתמשים כיום.

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות הועברו דרך הדורות.בעוד שהרפואה המודרנית שיפרה את הטיפולים שלנו במחלות נפוצות אלה, עדיין ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שסבתא נהגה להעביר אותנו לתקופות הקשות.

מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית לשיעול והצטננות.המרק החם והמנחם עוזר להרגיע את כאב הגרון ואילו הירקות מספקים ויטמינים ומינרלים.סבתא נהגה להכין מרק עוף משלה, אבל אתה יכול גם לקנות אותו משומר או קפוא.

דבש ולימון

דבש ולימון הם תרופה קלאסית להרגעת כאב גרון.פשוט מערבבים כפית דבש וכפית מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו אותו לאט כדי לצבוע את הגרון ולהפחית את הגירוי.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לשחרר ריר ולהרגיע את כאב הגרון.סבתא נהגה להרתיח סיר מים ואז נשענה מעליו עם מגבת עטופה מעל ראשה כדי ליצור חדר אדים מאולתר.אתה יכול גם להשתמש במכונת אדים או בקערת מים חמים ומגבת.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לשיעול והצטננות.ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את העומס.פשוט תעלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך מספר דקות, מסננות ואז מוסיפים דבש ולימון לפי הטעם.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בקור או בשפעת.סבתא נהגה לקצץ כמה שיני שום ולהוסיף אותם לסיר מים רותחים.לאחר מכן היא תוסיף דבש ולימון לתערובת ושותה אותו לאורך כל היום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מרגיש צפוף, נסה לבצע השקיה באף.טכניקה פשוטה זו כוללת מילוי סיר נטי או כוס עם תמיסת מלח חמה ושפכה אותו בעדינות לנחיריים אחד ומחוצה את השנייה.זה עוזר לשחרר ריר ולנקות את מעברי האף.

התרופות הביתיות של סבתא לשיעול והצטננות עדיין רלוונטיות כיום.בעוד שהרפואה המודרנית שיפרה טיפולים במחלות נפוצות אלה, ישנם עדיין כמה תרופות טבעיות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך הדורות.ממרק עוף ועד תה שום וג’ינג’ר, יש המון דרכים להתגבר על הרחרחים מבלי להגיע לארון התרופות.

התרופות של סבתא להצטננות ושיעול

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות מנוסה ושיטות אמיתיות להילחם בקור ושפעת הנפוצים.הסעדים של סבתא הועברו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לקבל הקלה מתסמיני קר ושפעת.הסעדים של סבתא הם פשוטים וזולים וניתן להשתמש בהם בבית כדי להקל על הסימפטומים של הצטננות או שיעול.

סירופ שום ובצל

סירופ שום וסירופ בצל הוא תרופה קלאסית המשמשת עדיין כיום.סירופ זה מיוצר על ידי שילוב שום, בצל, דבש ומיץ לימון.התערובת מבושלת למשך 10-15 דקות ואז מתוחה.לאחר מכן ניתן ליטול את הסירופ דרך הפה כמה פעמים ביום כדי להקל על הסימפטומים של הצטננות או שיעול.תרופה זו יכולה להיות יעילה להפחתת חומרת הצטננות או שיעול.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד אחד מהתרופות של סבתא לשיעול והצטננות.זה מיוצר על ידי הרתחת ג’ינג’ר טרי במים למשך 10-15 דקות ואז מתאמץ על הנוזל.ניתן לתיק את התה באמצעות דבש או מיץ לימון ולצרוך מספר פעמים ביום כדי לקבל הקלה מתסמיני קר ושפעת.תה ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולשפר את החיסון הכלליity.

תרופות צמחיות להצטננות ושיעול

תרופות צמחי מרפא משמשים זה מכבר לטיפול בהצטננות ושיעול.הסעדים של סבתא כללו לעתים קרובות עשבי תיבול כמו טימין, סמאי ואקליפטוס.טימין משמש כדי לסייע בהפחתת העומס, Elderberry ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות, ואקליפטוס יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את השיעול.ניתן להפוך את עשבי התיבול הללו לתה, סירופים ותנודות שניתן לקחת דרך הפה כדי לקבל הקלה מתסמיני קר ושפעת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד אחת מהתרופות של סבתא לשיעול והצטננות.תרופה זו כוללת מים רותחים ואז הוספת כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.לאחר מכן האדם מכסה את ראשו במגבת ושואף את הקיטור.זה עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את השיעול.שאיפת קיטור יכולה גם לעזור להפחית את העומס ולספק הקלה מתסמיני קר ושפעת.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הסימפטומים של הצטננות או שיעול.התערובת מיוצרת על ידי שילוב של חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ואז מחממים אותה בעדינות.לאחר מכן ניתן לקחת את התערובת דרך הפה כמה פעמים ביום כדי לקבל הקלה מתסמיני קר ושפעת.דבש ולימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הצטננות או שיעול.

סיכום

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות מנוסה ושיטות אמיתיות להילחם בקור ושפעת הנפוצים.תרופות אלה פשוטות וזולות וניתן להשתמש בהן בבית כדי לעזור להקל על תסמיני הצטננות או שיעול.הסעדים של סבתא כוללים לעתים קרובות סירופ שום וסירופ בצל, תה ג’ינג’ר, תרופות צמחיות, שאיפת אדים ודבש ולימון.תרופות אלה יכולות להיות יעילות להפחתת חומרת הצטננות או שיעול ומתן הקלה מתסמיני קר ושפעת.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות?

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות מנוסה ושיטות אמיתיות להילחם בקור ושפעת הנפוצים.תרופות אלה פשוטות וזולות וניתן להשתמש בהן בבית כדי לעזור להקל על תסמיני הצטננות או שיעול.התרופות של סבתא כוללות לעתים קרובות סירופ שום ובצל, תה ג’ינג’ר, תרופות צמחים, שאיפת אדים ודבש ולימון.

האם הסעדים של סבתא יעילים?

הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים להפחתת חומרת הצטננות או שיעול ומתן הקלה מתסמיני קר ושפעת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בתרופות טבעיות או תוספי צמחים לטיפול בקור או לשיעול.

מסקנה

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות מנוסה ושיטות אמיתיות להילחם בקור ושפעת הנפוצים.תרופות אלה פשוטות וזולות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן