דף הבית » תרופות סבתא » התשובה המפתיעה ל’הגז מתחיל בתינוקות? ‘- כל מה שאתה צריך לדעת!

התשובה המפתיעה ל’הגז מתחיל בתינוקות? ‘- כל מה שאתה צריך לדעת!

סימני הגז המוקדמים בתינוקות
גז הוא סימפטום שכיח של מצוקת עיכול אצל תינוקות.מאמר זה ידון מתי הגז מתחיל אצל תינוקות, הסיבות שמאחוריה ומה אתה יכול לעשות כדי לעזור.

מתי גז מתחיל בתינוקות?
תינוקות יכולים להתחיל להציג סימני גז כבר בשבועות הראשונים לחיים.לחלק מהתינוקות עשויים להיות יותר גז מאחרים, אך זהו חלק רגיל בהתפתחות התינוקות.בדרך כלל זה מגיע לשיא של גיל 4 חודשים ומתחדד ב 6 חודשים.

מה גורם לגז אצל תינוקות?
ישנם כמה גורמים שכיחים לגז אצל תינוקות.האחד בולע אוויר בזמן האכלה, שיכול לקרות כאשר תינוק מניקה או מאכיל בקבוקים מהר מדי.תינוקות מסוימים עשויים להיות רגישים גם למזונות מסוימים בתזונה של האם, כמו חלב, חיטה, ביצים או סויה.גורמים אחרים כמו עיכול לא בשלות ומיקרוביומה בטן לא בשלה יכולים גם לתרום לגז.

מה אני יכול לעשות כדי לעזור לתינוק שלי?
ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתינוק שלך עם דלק:

• גדל את תינוקך באופן קבוע.בורפינג עוזר לשחרר כל אוויר שהתינוק שלך אולי בלע במהלך האכלה.

• נסה עמדות האכלה שונות.התנסו במיקומים שונים תוך כדי האכלה כדי לעזור לתינוק שלכם להתעצם ביתר קלות.

• הימנע מבגדים הדוקים.בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ על הבטן של תינוקך, מה שעלול לגרום ליותר גז.

• נסה בקבוק או פטמה אחרת.אם התינוק שלך מאכיל בקבוקים, נסה בקבוק או פטמה אחר כדי לראות אם זה עושה את ההבדל.

• וודא שהתינוק שלך מקבל מספיק לאכול.אם התינוק שלך לא מקבל מספיק לאכול, הוא עלול לבלום אוויר בזמן האכלה.

• צפו בתזונה שלכם.אם אתה מניקה, היה מודע למזונות שעלולים לגרום לאי נוחות לתינוק שלך.

• נסה אמבטיה חמה.אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים בבטן של תינוקך, שיכולה לעזור להפחית את הגז.

טיפ ייחודי ומועיל
אם התינוק שלך חווה גז מוגזם, חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך.ספק שירותי הבריאות שלך יכול לחפש כל סוגיות בסיסיות שעלולות לגרום לאי נוחות של תינוקך ולעזור לך למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לתינוק שלך.

קוליק וגז בתינוקות
קוליק הוא מצב שמשפיע על תינוקות מסוימים ומאופיין בבכי מוגזם, מהומה וגז.בדרך כלל הוא מאובחן לאחר גיל 3 שבועות ובדרך כלל מחליט בפני עצמו עד גיל 4 חודשים.הקוליק נגרם על ידי שילוב של גז, קלקול קיבה ומערכת עצבים רגישה.

טיפול בקוליק ובגז בתינוקות
ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט לטיפול בקוליק ובגז אצל תינוקות.אלו כוללים:

• צמצם את התינוק שלך לעתים קרובות.גדל את תינוקך לאחר כל האכלה ונסה עמדות שונות כדי לעזור לו או לה להתעצם ביתר קלות.

• וודא שהתינוק שלך מקבל מספיק לאכול.וודא שהתינוק שלך מקבל מספיק לאכול, אבל לא יותר מדי.

• הימנע מבגדים הדוקים.בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ על הבטן של תינוקך, מה שעלול לגרום ליותר גז.

• נסה אמבטיה חמה.אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים בבטן של תינוקך, שיכולה לעזור להפחית את הגז.

• נסה עמדות האכלה שונות.התנסו במיקומים שונים תוך כדי האכלה כדי לעזור לתינוק שלכם להתעצם ביתר קלות.

• צפו בתזונה שלכם.אם אתה מניקה, היה מודע למזונות שעלולים לגרום לאי נוחות לתינוק שלך.

• נסה בקבוק או פטמה אחרת.אם התינוק שלך מאכיל בקבוקים, נסה בקבוק או פטמה אחר כדי לראות אם זה עושה את ההבדל.

• נסה פרוביוטיקה.פרוביוטיקה יכולה לעזור לאזן את החיידקים במערכת העיכול של תינוקך, מה שעשוי לעזור להפחית את הגז.

• נסה מוצץ.יניקת מוצץ יכולה לעזור להקל על כאבי גז על ידי גירוי שחרור מיצי רוק ומיצי קיבה.

• נסה עיסוי תינוקות.עיסוי יכול לעזור להפחית את הגז ולהרגיע את תינוקך.

סיכום
גז הוא סימפטום שכיח של מצוקת עיכול אצל תינוקות.בדרך כלל זה לא מזיק ובדרך כלל ייפתר מעצמו עד גיל 6 חודשים.עם זאת, אם התינוק שלך חווה גז או קוליק מוגזם, חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך.הם יכולים לעזור לך למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לתינוק שלך.

סימנים ותסמינים של התינוק GAs

כהורה, חשוב להבין את הסימנים והתסמינים של גז לתינוק.גז לתינוק מסומן בדרך כלל על ידי בכי ותקופה תכופה, כמו גם נפיחות בטן ואי נוחות.התינוק שלך עשוי גם להעביר רוח בתדירות גבוהה יותר מהרגיל, ואתה עלול לשמוע גרגור או רעש בבטן.בנוסף, הבטן של התינוק שלך עשויה להיות רכה או קשה למגע.במקרים מסוימים, התינוק שלך עשוי אפילו להתרסק על גבו או למשוך את רגליהם אל בטן במאמץ למצוא הקלה.

טיפול בגז לתינוקות

למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים שיכולים לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורים לגז התינוק.בתור התחלה, אתה יכול לנסות לשמור על התינוק שלך במצב זקוף למשך 30 דקות לפחות לאחר האכלה.זה יעזור לגז לעבור במערכת שלהם ביתר קלות.אתה יכול גם לעסות בעדינות את הבטן של התינוק שלך בכיוון השעון, שיכול לעזור לשחרר כל גז לכודים.בנוסף, אתה יכול לנסות להשתמש בדחיסה חמה או באמבט חם כדי לעזור להרפות את שרירי הבטן של תינוקך ולהקל על כל כאב או אי נוחות.

במקרים חמורים יותר של גז תינוקות, הרופא שלך עשוי להמליץ להשתמש בתרופות ללא מרשם כמו Simethicone.תרופה זו פועלת על ידי פירוק בועות הגז בבטן של תינוקך, ומאפשרת להם לעבור ביתר קלות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתן תרופה כלשהי לתינוקך.

מניעת גז תינוקות

ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להפחית את הסבירות שהתינוק שלך יחווה גז.בתור התחלה, אתה יכול לנסות להאכיל את התינוק שלך כמויות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את כמות האוויר שתינוקך בולע בעת האוכל.בנוסף, עליכם תמיד לגזור את תינוקכם לאחר כל האכלה, מכיוון שזה יכול לעזור לשחרר כל אוויר לכודים בבטן.עליכם להימנע גם מהזנת יתר של תינוקכם, מכיוון שזה יכול לגרום להם לבלוע יותר מדי אוויר.

לבסוף, תוכלו לנסות לחסל כל מפעילים גזים פוטנציאליים מהתזונה של תינוקכם.מפעלי גז נפוצים כוללים חלב פרה, סויה, חיטה, ביצים ובוטנים.אם אתה חושד שאחד מהמזונות האלה גורם לאי נוחות לתינוק שלך, עליך לדבר עם הרופא שלך או דיאטנית על ביטולם מהתזונה של תינוקך.

שאלות נפוצות

  • מתי גז מתחיל בתינוקות? גז מתחיל בדרך כלל אצל תינוקות סביב ימי ההולדת הראשונים שלהם, אם כי חלק מהתינוקות עשויים להתחיל לחוות גז מוקדם יותר.
  • מהם הסימפטומים של גז לתינוק? תסמינים של גז תינוקות כוללים בכי ותקופה תכופה, נפיחות בבטן ואי נוחות, העברת רוח בתדירות גבוהה יותר מהרגיל, וגרגול או רועש בבטן.
  • כיצד אוכל למנוע מתינוק שלי להשיג גז? אתה יכול לנסות להאכיל את התינוק שלך כמויות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר, תמיד לגדל את התינוק שלך לאחר כל האכלה ולהימנע מהזנת יתר של תינוקך.בנוסף, אתה יכול לנסות לחסל כל מפעילי גז פוטנציאליים מהתזונה של התינוק שלך.

לסיכום, חשוב להיות מודעים לסימנים ולתסמינים של גז תינוקות, כמו גם לטיפולים הפוטנציאליים ולמדדים המונעים.בעוד שגז תינוקות בדרך כלל לא מזיק, זה יכול להיות לא נוח ומציק עבור התינוק שלך.אם אתה חושד שהתינוק שלך סובל מגז, חשוב לדבר עם הרופא שלך או נותן שירותי הבריאות לקבלת ייעוץ.בנוסף, עליך תמיד לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים של תינוקך מחמירים או שהם חווים אי נוחות או מצוקה נוספים. על פי wikipedia.org , גז בתינוקות אינו מזיק בדרך כלל עם טיפולים פשוטים ומניעהאמצעים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן