דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפטריות בנרתיק ללא מרשם: מה שאתה צריך לדעת עכשיו!

טיפול בפטריות בנרתיק ללא מרשם: מה שאתה צריך לדעת עכשיו!

זיהומים פטרייתיים בנרתיק: טיפול ללא מרשם
זיהומים פטרייתיים בנרתיק נפוצים למדי בקרב נשים בכל הגילאים ויכולים לגרום למגוון תסמינים לא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותכם כדי לעזור לכם לנהל ולטפל בזיהום שלכם מבלי שתצטרכו לקבל מרשם.במאמר זה נחקור חלק מהטיפולים הללו, וניתן נמסר טיפ מועיל כיצד למנוע זיהומים בעתיד.

מהי זיהום פטרייתי בנרתיק?

זיהום פטרייתי בנרתיק הוא זיהום הנגרם על ידי פטריה, בדרך כלל של הסוג קנדידה.זיהומים אלה ידועים גם כזיהומי שמרים, מכיוון שהם נגרמים לרוב על ידי סוג של שמרים הנקראים קנדידה אלביקנס.התסמינים השכיחים ביותר של זיהום פטרייתי בנרתיק הם גירוד, שריפה ופריקה לבנה ועבה.תסמינים אחרים עשויים לכלול כאבים במהלך מתן מתן ומין, אדמומיות ונפיחות של הפות.

טיפול ללא מרשם

ישנם מספר טיפולים זמינים לזיהום פטרייתי בנרתיק שאינם דורשים מרשם.הטיפול הנפוץ והמומלץ ביותר הוא להשתמש בקרם או משחה נגד פטריות ללא מרשם.קרמים ומשחות אלה מכילים תרופות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום על ידי הריגת הפטרייה.

אפשרות נוספת היא להשתמש בתנאי נרתיק נוגדי פטריות ללא מרשם.המועמדים הללו מוכנסים לנרתיק ויש להם השפעה זהה לזה של הקרמים והמשחות.ניתן להשתמש בהם לטיפול בזיהום, כמו גם להפחית את חומרת הסימפטומים.

בנוסף לטיפולים אלה, תוכלו לנסות גם כמה תרופות ביתיות שיעזרו בטיפול בזיהום פטרייתי בנרתיק.תרופות אלה כוללות שימוש ביוגורט רגיל, שום או שמן עץ התה.לכל הסעדים הללו יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הזיהום.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי בעוד שטיפולים אלה יכולים לעזור להפחית את חומרת הזיהום, הם לא ירפא זאת לחלוטין.כדי למנוע זיהומים נוספים, חשוב לשמור על נקייה ויבשה את הפות שלך.לבישת בגדים רופפים והימנעות מכנסיים ותחתונים הדוקים יכולה גם לעזור במניעת זיהומים עתידיים.

חשוב גם לתרגל מין בטוח כדי להימנע מעבירה של הזיהום לבן / בת הזוג.לבסוף, אם הסימפטומים שלך חמורים או שאינם משתפרים לאחר השימוש בטיפולים אלה, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לצורך טיפול נוסף.

טיפולים שונים לפטריית הנרתיק

ניתן לטפל בפטריית הנרתיק במגוון דרכים ללא צורך במרשם.הסוגים הנפוצים ביותר של הטיפול בפטריות הנרתיק הם תרופות נגד פטריות, תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים.

תרופות נגד פטריות

תרופות נגד פטריות הן הדרך היעילה ביותר לטיפול בפטריות הנרתיק.ניתן ליטול תרופות אלה דרך הפה, כקרם אקטואלי, או כתשנית.אמנם ניתן לרכוש ללא תרופות נגד פטריות ללא מרשם, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל טיפול כלשהו.

תרופות טבעיות

ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות הנרתיק.חלקם כוללים:

  • חומץ תפוחים: החלת חומץ תפוחים על האזור הפגוע יכול להפחית דלקת ולעזור להרוג את הפטרייה.
  • שום: אכילת שום או החלתו ישירות על האזור המושפע יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל פטרייה.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.
  • שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות נגד פטריות וניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע.
  • יוגורט: יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק ולהפחית דלקת.

שינויים באורח החיים לטיפול בפטריית הנרתיק

ביצוע שינויים באורח החיים יכול גם לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.להתרחק מבגדים צמודים, לובש תחתוני כותנה, והימנעות מטיפה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח פטריה בנרתיק.חשוב גם לשטוף את אזור איברי המין במים חמים וסבון עדין ולייבש היטב לאחר הרחצה או השחייה.

שאלות נפוצות

  • מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בפטריית הנרתיק? הדרך הטובה ביותר לטפל בפטריות הנרתיק היא להתייעץ עם רופא ולעקוב אחר המלצותיהם לטיפול.זה עשוי לכלול תרופות נגד פטריות, תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים.
  • האם אוכל לרכוש תרופות נגד פטריות ללא מרשם? ניתן לרכוש כמה תרופות נגד פטריות ללא מרשם, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל טיפול כלשהו.>

לסיכום, ישנם טיפולים רבים לפטריות הנרתיק ללא צורך במרשם.תרופות נגד פטריות, תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים הם כל הדרכים היעילות לטיפול בפטריות הנרתיק.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל טיפול כלשהו ולהקפיד לבצע את הוראותיהם.בנוסף, חשוב להבין את הגדרת Wikipedia.org לגבי טיפול בפטריות נרתיק ללא מרשם לפי הסדר על סמךלשמור על בריאות מיטבית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן