דף הבית » מידע מקצועי » 7 תרופות טבעיות יעילות לעין יבשה

7 תרופות טבעיות יעילות לעין יבשה

יובש בעיניים תרופות טבעיות

עין יבשה היא בעיה נפוצה בעולם. זה נגרם על ידי זיהום, דלקת והתייבשות. ניתן לטפל בכל הגורמים הללו באופן טבעי בעזרת תרופות טבעיות. . הנה כמה תרופות ביתיות טבעיות יעילות לעיניים יבשות.

1. אלוורה – ג’ל זה מטפל ומרפא ביעילות את כתמי הדמעות של העין. זה נהדר בהקלה על גירוד, הפחתת דלקת וזיהום מה שמוביל ליובש בעיניים;

2. סודה לשתייה – אבקה זו פועלת היטב כחומר ניקוי חיצוני לאזור הפנים והצוואר

3. יוגורט – הוא מקור עשיר לויטמינים A, B ו-C המסייע לקדם רקמת עין בריאה;

4. כדורי צמר – אלו סופגים מים ומסייעים במניעת נפיחות בעיניים;

5. תחליב חמאת שיאה- קרם לחות טבעי לחלוטין שיכול לשמש כשטיפת עיניים ומשחה;

6. חומץ תפוחים – זה עוזר להפחית דלקות בעין וגם זה עוזר בשיפור הבריאות הכללית של רקמת העין. זה גם מפחית נפיחות בעיניים ומפטר מיובש.

7. שמן זית-זה טוב להתפרצויות עור, אלרגיות, מונע זיהום ופצעים;

דלקת עיניים תרופות סבתא

דלקות העיניים נגרמות מגורמים רבים כולל חשיפה סביבתית, מתח, זיהומים ודלקות מתרופות או תרופות. עם זאת, ישנן תרופות טבעיות מסוימות שיכולות לעזור לך להילחם בהן. מאמר זה ידון בכמה מהם וכיצד הם יכולים לעזור לך לשפר את בריאותך:

1. כורכום: תבלין זה מצוין לעיניים מכיוון שיש בו ריכוז גבוה של ויטמין A, שיכול למנוע ולטפל בסוגים שונים של מחלות כמו קטרקט, סרטן עמיד בפני כימותרפיה, סוכרת ובעיות עיניים נוספות. זה גם טוב לראייה של ילדים כי זה עוזר להם לראות טוב יותר מאשר מבוגרים. יש לו תכונות אנטי דלקתיות ש והיא תרופה מצוינת גם לעיניים יבשות ושמנוניות.

2. תה כורכום: כאמור לעיל, תבלין זה מצוין לעיניים מכיוון שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומסייע גם במחלות שונות כמו סוכרת, קטרקט וסרטן עמיד בפני כימותרפיה. ניתן להשתמש בו בכוס התה או מתחת ללשון לספיגה מהירה יותר בגוף .

3.רוזמרין: לשמן אתרי זה יש תכונות נוגדות חמצון, המסייעות בהגנה על העיניים מפני רדיקלים חופשיים וגורמים אחרים שעלולים להוביל למחלות עיניים.

4. טיפות עיניים צמחיות: טיפות אלו טובות לעיניים מכיוון שיש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי מיקרוביאליות, המסייעות במניעת זיהומים ובטיפול במחלות מסוימות.

דלקת בעין טיפול

הטיפול בדלקות עיניים הוא אחד הזיהומים הנפוצים ביותר שאנו מקבלים. זה יכול להיות מאוד מסוכן. זה יכול להוביל לעיוורון או אפילו למו

כתם אדום בעין

לכולנו יש אחד. הנקודה בעין היא שגורמת לנו למצמץ וניתן לראות אותה בעין בלתי מזוינת. זה ידוע גם כנקודה אדומה, או בלפרופטוזיס. מצב זה שכיח יותר בילדים מאשר מבוגרים.

נפיחות בעפעף העליון

העפעף העליון הוא החלק בפנים המכסה את העיניים, האף והפה. זהו אזור רגיש מאוד מכיוון שהוא יכול להיפצע בקלות.

מאמר זה מתאר כיצד לטפל בנפיחות של העפעף העליון באופן שלא ידרוש ניתוח. שיטה חלופית היא להשתמש בשיטה המתוארת במאמר זה. הטיפול מתחיל בשתייה מרובה של מים חמים, קרח או מרק כדרך של משיכת הנפיחות אל פני העור. זה עשוי להיות אחריו דחיסה קרה ולאחר מכן מים חמים על שקית קרח. אם זה לא עובד, עליך להצביע נגד עומסי תנועה כבדים באזור העיניים למשך תקופה של מספר ימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן