דף הבית » מדריך לרפואה טבעית » ייצור תרופות טבעיות – כל מה שחשוב לדעת

ייצור תרופות טבעיות – כל מה שחשוב לדעת

ייצור תרופות טבעיות

תרופות טבעיות הן שוק גדול וצומח. הייצור שלהם מורכב מאוד, ואיכות המוצר לרוב ירודה. יש צורך בשיטות ייצור אמינות ויעילות יותר.

במקרים מסוימים ניתן לבצע שינויים הכרחיים בתהליך במינימום מאמץ והוצאות. יש להכניס טכנולוגיה זו בעלות הזולה ביותר כדי למזער את השפעתה על החברה. המונח “רפואה אלטרנטיבית טבעית” משמש לעתים קרובות לתיאור רפואה משלימה שאינה תרופתית ואינה רעילה. טיפולים טבעיים רבים הינם הוליסטיים ומשתמשים הן בתרופות צמחיות, בוויטמינים, בתרופות הומיאופתיות, במזונות אלטרנטיביים או בתוספי תזונה אחרים, כמו גם בפעילות גופנית או ביוגה.

שימוש באלה טבעיים “רפואה אלטרנטיבית” מתייחסת גם לגישות לא רפואיות לבריאות ומחלות. המונח “רפואה אלטרנטיבית” משמש תדיר בציבור לתיאור טיפולים אלטרנטיביים שאינם מוכחים רפואית, או שלא נבדקו אמפירית (השיטה המדעית של המדע), אלא מבוססים על עקרונות הוליסטיים, ידע, ניסיון ואישי. חוויות. חיים בריאים הם אלטרנטיבה טבעית מדע הביולוגיה לימד אותנו במשך עשרות שנים שתופעות שליליות יכולות להתרחש אצלנו בתדר גבוה מאוד, וכי חיוביים יכולים להתרחש בתדרים נמוכים עוד יותר. מחקרים הראו שאנרגיה קוסמית שלילית (חיות מחמד, מחשבות שליליות וכו’) יכולה להשפיע על גוף האדם באחת משתי דרכים: או במצב חסר צורה אך עדין או כצורה פיזית יותר. אנרגיות קוסמיות שליליות נוכחות תמיד במידה מסוימת בכל בני האדם ובכל אדם. הם נמצאים בכל מקום ויוצרים בתוכנו אווירה של פחד המשתקפת כלפי חוץ דרך בעיות בריאות, מחלות ועוד.

 

רפואה טבעית

רפואה טבעית היא ענף ברפואה העושה שימוש בטיפולים טבעיים ובתרופות צמחיות לטיפול במחלות. ישנן צורות רבות ושונות של רפואה טבעית, כגון תרופות צמחיות, הומאופתיה, דיקור וכן הלאה.

היתרון העיקרי בשימוש בתרופות טבעיות הוא שאין להן תופעות לוואי וניתן להשתמש בהן בבטחה על ידי כמעט כולם. הם גם מציעים הרבה יתרונות לאנשים שמשתמשים בהם. למשל, הם יכולים לסייע בטיפול במחלות שונות כמו סרטן, דלקת פרקים או סוכרת. אנשים מסוימים עשויים גם לחוות הקלה בתסמינים שלהם בעת שימוש בתרופות אלו. הם גם מספקים אלטרנטיבה לטיפולים אחרים כגון ניתוח או תרופות הזקוקות לשימוש ארוך טווח.

נאמר ש”רפואה טבעית היא צורת הטיפול היעילה ביותר הקיימת כיום”. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בסוגים שונים של מחלות כולל סרטן, סוכרת, דלקת פרקים וכן הלאה. נאמר כי “לרפואה הטבעית יתרונות רבים על פני טיפולים אחרים: היא אינה מצריכה ניתוח; היא אינה מצריכה בית חולים שָׁהוּת; וזה לא יקר.” בנוסף ליתרונות שתוארו לעיל, תרופות טבעיות נחשבות כבטוחות ויעילות. זה בעיקר בגלל שהם מורכבים ממזון שנמצא בדרך כלל בגוף האדם: הם אינם מכילים כימיקלים מסוכנים שעלולים לגרום להשפעות מזיקות.

מפעלי צמחי מרפא

צמחי מרפא נמצאים במקומות רבים בעולם. הם משמשים למטרות שונות כמו טיפול במחלות, כמקור מזון ולתרופות עממיות. . צמחים רפואיים נאספים למטרת שימוש רפואי ולעיתים לשימוש פנאי. אנשים מקומיים משתמשים בהם למען בריאותם ורווחתם. עם זאת, נוהג נפוץ לאסוף צמחי מרפא על מנת להשיג תרופות או רעלים על מנת לשמש נגד אויב.

השימוש בצמחים בוטניים הולך וגדל בשנים האחרונות. זאת בשל העובדה שהם הופכים מועילים יותר ויותר במגוון רחב של החיים המודרניים. מצבים. להלן רשימה של כמה צמחים נפוצים הנכללים בהכנות השונות שנעשו על ידי מתרגלים: הדר אאורנטיום – לימון הדר ברגמיה – ברגמוט Cistus ladanifer – תלתן אדום Hypoxis fistula/ viridiflora/ peucedanum – עשב ערבה Herba epilinum – זהב, ארנק רועים, בוראז’ Hypericum perforatum – סנט ג’ון Wort Lippia graveolens – קלרי מרווה Lavandula stoechas (Lavandula all angustifolia) ונגזרת שלה. זהו צמח המרפא הנפוץ ביותר ב אזור הים התיכון. זהו מרכיב עיקרי במתכון האברי הנפוץ להכנת אלכוהול אלכוהולי הנקרא גראפה. Lamium album – ציפורני חתול, פורסלן Lantana camara – spurge Ononis spinosa – עכביש Passiflora incarnata או Persea americana (עץ שזיף אמריקאי) Pinus nigra (אורן שחור) Pouteria aristolochioides/ pobrzegiana/ vaginifolia – ורד בלסם אשוח

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן