דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות יעילות לכאבי מחזור

תרופות טבעיות יעילות לכאבי מחזור

כאבי מחזור תרופות טבעיות

כאבי המחזור הם מצב המשפיע על המחזור החודשי של נשים. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל מתח, בעיות פיזיות ורגשיות ושינויים הורמונליים. ישנן תרופות טבעיות רבות זמינות להקלה על כאבי מחזור. . בעוד שרבות מהתרופות יעילות, ניתן להשתמש רק במוצרים מסוימים כדי להקל על התסמינים הללו. להלן רשימה של כמה מהטכניקות הנפוצות ביותר לשיכוך כאבים תקופתיות. תרופות טבעיות לשיכוך כאבי מחזור:

1. קומפרסים חמים – נשים רבות חוות התכווצויות עקב מחזור וחום משחק תפקיד חשוב בהקלה על תסמינים אלו על ידי חימום הגוף בזמן זה. עם זאת, מכיוון שחום אינו הורג חיידקים, הוספת דחיסה חמה לבית שלך יכולה לעזור להקל על הכאב. זוהי אחת התרופות הטבעיות היעילות ביותר להקלה על כאבי מחזור.

2. קומפרסים קרים – קומפרסים קרים מעולים להקלה על אי נוחות בזמן הווסת וניתן למרוח ישירות על האזור הפגוע על מנת להעניק חום ורוגע, או לשים בשקית בד בבית ביום קר או שטוף שמש. המכונה גם חבילות קרח, ניתן להשתמש בהן כאשר ההתכווצויות הן קלות או חמורות, תלוי כמה חום אתה רוצה להשיג.

3. . עיסוי – עיסוי הוא אחד הכלים היעילים ביותר שניתן להשתמש בהם כדי להקל על אי נוחות בזמן הווסת. זה מועיל במיוחד במהלך פרק של התכווצויות עקב מתח, בעיות פיזיות או רגשיות, או שינויים הורמונליים. תרופה טבעית זו לשיכוך כאבי תקופה מסייעת גם בריכוך והרפיית השרירים סביב הרחם.

4. טיפול בחום – טיפול בחום משתמש בחום על מנת להקל על כאבי מחזור מכיוון שהוא מחמם אזורים בגוף בהם יש הרבה לחץ וחיכוך כג.

המחזור החודשי הוא תהליך מאוד מורכב ומסתורי. זה לא קל להבין את זה, וזה יכול להיות כואב עבור נשים רבות. ישנן תרופות טבעיות רבות לטיפול בכאבי מחזור.

כאבי גב במחזור

כאבי גב בזמן הווסת הם בעיה שכיחה הפוגעת בנשים בכל הגילאים. זוהי הסיבה השכיחה ביותר להחמצת שעות עבודה ויכולה להיות מאוד מביכה. . התסמינים עשויים לכלול כאבי גב, התכווצויות וכאבי בטן תחתונה. נשים הסובלות מכאבי מחזור או כאבי אגן עלולות לחוות גם שברי מאמץ בעצמותיהן בזמן שהן חוות מחזור וזו רק אחת הסיבות לכך שחשוב להקפיד על תזונה בריאה ופעילות גופנית בריאה. עיסוי רגיל עושה פלאים למניעת שני סוגי הבעיות. כמו כן, מומלץ לנשים להימנע מאלכוהול בזמן שהן מקבלות מחזור כדי שיהיה פחות סיכוי לבעיות באגן

כאבי גב בזמן הווסת הם בעיה שכיחה איתה מתמודדות נשים, במיוחד בשלבים מאוחרים יותר של המחזור החודשי שלהן. ככל שחולפים הימים והשבועות, רירית הרחם שלך מתעבה והופכת דביקה יותר. כאבי הגב שחווים בתקופה זו ידועים ככאבי מחזור. אם לא חווית תסמינים מסוג זה בעבר, הנה כמה עצות מועילות שיעזרו להקל עליהם: הקפידו לישון מספיק כשהמחזור מגיע לסיומו. כאשר אתה עייף זה עלול להוביל לכאבי גב נוספים. דרך טובה לעשות זאת היא על ידי מתיחות באופן קבוע לפני היציאה .

יוגה וטאי צ’י יכולים גם להיות שימושיים מאוד להגברת הגמישות שלך. כאשר אתה עייף זה יכול להוביל ליותר כאבי גב. דרך טובה לעשות זאת היא על ידי מתיחות באופן קבוע לפני היציאה. יוגה וטאי צ’י יכולים גם להיות שימושיים מאוד להגברת הגמישות שלך. הימנעי מישיבה או עמידה זמן רב מדי לאחר תחילת המחזור, מכיוון שהדבר עלול להוביל לכאבי גב גם בשלבים מאוחרים יותר של ההריון. הימנע מהרמת חפצים כבדים או הפעלת לחץ על הגב התחתון כשאתה נמצא , שכן הדבר עלול להוביל לכאבי גב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן