דף הבית » מידע מקצועי » 7 תרופות טבעיות לכאב שיניים

7 תרופות טבעיות לכאב שיניים

כאבי שיניים תרופות טבעיות

אמנם כיום, לרוב האנשים יש כאב שיניים, זה לא אותו דבר עבור כולם. יש אנשים שיכולים ללכת בלי כאב שיניים במשך שנים ויש אנשים שיכולים לקבל אחד בכל עת. הסיבה מאחורי זה שונה.

תרופות ביתיות משמשות לשיכוך כאבים ולמניעת נזק נוסף. הם כוללים דברים כמו צחצוח שיניים במים חמים, שתיית מיצים או שימוש במי פה לניקוי השיניים והחניכיים, אכילת מזונות עשירים בסידן או נטילת משככי כאבים כגון אקמול (פרצטמול).

מטרת מאמר זה היא לספק לך תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך להיפטר מכאבי השיניים שלך במהירות וללא תופעות לוואי. .

1. לשתות מיץ לימון לימון הוא חומר חיטוי טבעי והוא משמש למלחמה בזיהומים. זה יכול גם לעזור להפחית את הכאב שלך מכיוון שהוא מכיל ויטמין C שעוזר בהפחתת הכאב. מסיבה זו, אתה צריך לשתות מיץ לימון טרי לפני השינה כל לילה. זה יעזור לך להחזיק שיניים בריאות ליום המחרת.

2. . למרוח גלידה לשטוף את השיניים במים קרים. לאחר מכן, מרחו גלידה על האזור הפגוע כמו מדבקה והכניסו אותה למקפיא למשך 15 דקות. זה יעזור להפחית את כאבי השיניים שלך מכיוון שהוא עוזר בקירור האזור הפגוע.

3. השתמש במי פה כשכואב לך שיניים, נסה להשתמש במי פה חיטוי המכילים אלכוהול . זה מרגיע את הכאב ומפחית אותו. עם זאת, היזהר בעת השימוש במי הפה המחטאים מכיוון שהוא עלול לגרום לכוויות בפנים שלך.

4. השתמשו בבקבוק מים חמים אם אתם סובלים מכאבי שיניים עקב מתח או סיבות אחרות, אז כדאי להשתמש בבקבוק מים חמים על השיניים למשך כ-7 דקות פעמיים ביום למשך כ-30 דקות בשעה. . זה יעזור לך לישון טוב בלילה ויפחית את הכאב שלך.

5. השתמשו במנטות קרירות מנטה משמשות לשיכוך כאבים שכן היא עוזרת לקירור אזור השן המושפע מכאב השיניים.

6. השתמש בכוס תה חמה תה מסייע בהפחתת כאב כשהוא מקרר את האזור הפגוע, במיוחד כאשר יש תחושת חום בפה.

7. השתמש בקומפרס חם עטיפה של האזור הפגוע במגבת חמה ולחה תעזור להרגיע את כאב השיניים שלך ולהקל על הכאב. לפעמים קשה למצוא חלופה להקלה על כאבי שיניים מכיוון שזה כואב מדי ברגע שמתחילים להשתמש בתרופה מסוג זה. אז אתה צריך להיות סבלני ולהשתמש בתרופות אלה על בסיס קבוע כדי לקבל הקלה מהכאב. השלבים לעיל יבטיחו שתקבל הקלה בהקדם.

כאבי שיניים תינוקות

כאב שיניים לתינוק הוא חוויה כואבת ומתסכלת. זה יכול להיות כל כך כואב שקשה לדמיין איך תינוק יכול לסבול כאב כזה.

הסיבה לכאב זה היא חוסר היכולת של התינוק ללעוס מזון כראוי. שיני התינוק קצרות מדי והאוכל נדבק ביניהן. זה מקשה על התינוק לאכול, מה שמוביל בתורו להתפתחות של כאב גרון, שבתורו מוביל ליותר כאבים.

שיני בינה

“שיני בינה הן הטוחנות השלישית בלסת התחתונה. הם מתפרצים מהחניכיים ויש להם שורש ארוך ודק החודר דרך עצם המכתשית ויוצר ביניהם כיס”.

דלקת בשן בינה

שיני הבינה הן החלק האחרון של הפה שמתפתח, והן אחראיות לייצור הורמונים רבים. הם יכולים לגרום לבעיות כמו עששת, מחלות חניכיים ומחלות חניכיים. , מה שעלול להוביל לבעיות אחרות. אפשרויות הטיפול הטובות ביותר לשיני בינה בכל הנוגע להסרת שיניים, ישנן מספר אפשרויות לבחירה. אתה לא צריך לבחור שיטה מסוימת אחת ולהתמיד בה לנצח. יש גם אפשרות לקחת טיפול שורש אם יש לך שן קטנה מאוד או לא קיימת או שיש לך שן שאתה רוצה לעקור.

עקירת שיני בינה החלמה

עקירת שיני בינה היא הליך כואב המתרחש בפה. זה יכול לגרום לסיבוכים מרובים, כולל כאב ודימום.

למה אנחנו צריכים לעקור שיני בינה? התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. ישנן סיבות רבות לכך שאנשים צריכים לעקור את שיני הבינה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף – הן הכרחיות לבריאות הפה ולתפקוד הפה והמבנה שלו, כמו גם ללעיסה נכונה. בנוסף, בשל גודלם וצורתם, חילוץ שלהם יכול להיות תהליך ארוך טווח הדורש בדיקות שיניים קבועות.

אנטיביוטיקה לדלקת חניכיים

אנטיביוטיקה לדלקת חניכיים היא חלק חשוב מאוד מטיפולי בריאות הפה. הם יעילים מאוד בטיפול במחלה ויכולים למנוע אותה בטווח הארוך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן