דף הבית » תרופות סבתא » כיצד חומץ תפוחים יכול לעזור בטיפול בדלקות בדרכי השתן

כיצד חומץ תפוחים יכול לעזור בטיפול בדלקות בדרכי השתן

פלאי חומץ תפוחים עבור UTI

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לתכונותיו הבריאות.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים, והשימוש בו ברפואה המסורתית תועד במשך מאות שנים.אך האם ידעת שחומץ תפוחים עשוי להועיל גם לזיהומים בדרכי השתן (UTIS)?

UTIs הם אחד הזיהומים החיידקיים השכיחים ביותר, המשפיעים על עד 50% מהנשים ו -12% מהגברים בתקופת חייהם.חשוב לקבל טיפול ב- UTI בהקדם האפשרי, מכיוון שהוא יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות אם לא נותר מטופל.

אך לפני שפונים לאנטיביוטיקה, אנשים רבים פונים כעת לתרופות טבעיות כדי לנסות לטפל ב- UTI.אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר הוא השימוש בחומץ סיידר תפוחים.

כיצד חומץ תפוחים עוזר בטיפול ב- UTI?

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות, מבעיות עור וכלה בבעיות עיכול.ההערכה היא כי האופי החומצי של חומץ סיידר תפוחים עוזר להרוג את החיידקים הגורמים ל- UTI.

מחקרים הראו כי חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI, כמו כאב, צריבה ומתן שתן תכוף.ההערכה היא כי האופי החומצי של חומץ סיידר תפוחים עוזר להרוג את החיידקים הגורמים ל- UTI, ובמקביל עוזר להפחתת הדלקת.

חומץ סיידר תפוחים מכיל גם תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.בנוסף, ההערכה היא כי חומץ תפוחים עוזר להחזיר את מאזן ה- pH הטבעי של הגוף, שיכול לעזור במניעת התרחשות UTI בעתיד.

כיצד להשתמש בחומץ Apple Cider עבור UTI

בעת שימוש בחומץ Apple Cider כדי לטפל ב- UTI, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות.להלן מספר טיפים לשימוש בחומץ Apple Cider עבור UTIS:

שתיית חומץ תפוחים

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להשתמש בחומץ Apple Cider עבור UTIS היא לשתות אותו.לשם כך, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים ושתו אותו פעמיים עד שלוש ביום.

החלת חומץ תפוחים באופן אקטואלי

ניתן ליישם גם חומץ סיידר תפוחים ישירות על האזור המושפע.לשם כך, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים ומרחו ישירות על האזור.זה יכול לעזור להפחתת כאב ודלקת.

טיפ ייחודי

אם אינך חובב הטעם של חומץ תפוחים, נסה להוסיף לתערובת קצת דבש או מיץ לימון.זה יכול לעזור להפוך אותו ליותר טעים.

סיכום

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לתכונותיו הבריאות.ההערכה היא כי היא מסייעת בטיפול ב- UTI על ידי הריגת החיידקים הגורמים להם, ובמקביל עזרה בהפחתת הדלקת ולהחזיר את מאזן החומציות הטבעי של הגוף.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.אם אינך חובב הטעם, נסה להוסיף לתערובת קצת דבש או מיץ לימון.

עם הטיפול הנכון, ניתן לטפל ב- UTIs במהירות וביעילות.אז אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לאנטיביוטיקה, נסו חומץ תפוח.

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות בריאות שונות כולל דלקות בדרכי השתן (UTIS).האופי החומצי של חומץ התפוחים הוא האמין כי הוא מסייע באיזון ה- pH של דרכי השתן, מה שהופך אותו לסביבה פחות מסבירת פנים של חיידקים לשגשג.

מחקרים הראו כי חומץ תפוחים יכול להוות טיפול יעיל ב- UTI.במחקר אחד נמצא כי חומץ תפוחים היה יעיל להפחתת מספר החיידקים בשתן של אנשים עם UTI.מחקר אחר מצא כי חומץ תפוחים היה יעיל להפחתת הסימפטומים של UTI כמו תחושת שריפה במהלך מתן שתן ודחף תכוף להשתין.

כיצד להשתמש בחומץ Apple Cider עבור UTI

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים בכמה דרכים לטיפול ב- UTI.השיטה הנפוצה ביותר היא לשתות תערובת של חומץ ומים של סיידר תפוחים.להכנת התערובת, מערבבים אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס WAter ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.חשוב לשתות הרבה מים לאורך היום גם כדי לעזור לשטוף את החיידקים מהמערכת שלך.

אתה יכול גם להשתמש בחומץ Apple Cider כטיפול מקומי ל- UTI.לשם כך, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור סביב שלפוחית השתן והשופכה.חזור על זה פעמיים -שלוש ביום עד שתסמינים משתפרים.

תופעות לוואי של חומץ תפוחים

חשוב לציין כי חומץ סיידר תפוחים יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בחילה ובטן מוטרדת.כמו כן, חשוב לציין כי חומץ תפוחים יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות כך שחשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בו.

סיכום

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות בריאות שונות כולל דלקות בדרכי השתן (UTIS).מחקרים הראו כי חומץ תפוחים יכול להוות טיפול יעיל ב- UTI.ניתן להשתמש בו בכמה אופנים כולל שתיית תערובת של חומץ ומים של תפוחים, או להשתמש בו כטיפול מקומי.חשוב לציין כי חומץ תפוחים יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בחילה ובטן עצורה, ויכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות כך שחשוב לדבר עם הרופא שלך לפני השימוש בו.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ Apple Cider עבור UTI?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים ל- UTI היא לערבב אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים ולשתות אותו פעמיים עד שלוש ביום.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול מקומי על ידי ערבוב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושימוש בו כדי לשטוף את האזור סביב שלפוחית השתן והשופכה.

האם חומץ תפוחים בטוח לשימוש עבור UTI?

חומץ סיידר תפוחים בדרך כלל בטוח לשימוש עבור UTI, אולם הוא יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בחילה ובטן עצורה.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בו מכיוון שהוא יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.למידע נוסף על Apple Cider Vinegr ו- UTI, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן