דף הבית » כללי » כמה עולה כתר לשן – מחירים ומה שמסביב

כמה עולה כתר לשן – מחירים ומה שמסביב

כמה עולה כתר לשן

הצמדת כתר לשן היא הליך דנטלי הכולל הנחת כובע או מכשיר תותב מעל השן הקיימת כדי להחזיר את צורתה, גודלה וחוזקה. הכתר משמש כתחליף מלאכותי למבנה השן המקורי והוא יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו חרסינה, סגסוגות מתכת או שרף. הליך זה מתאים בעיקר למי שסבל מעששת חמורה או טראומה לשיניים, שכן הוא מסייע בהגנה וחיזוק השן הפגועה תוך החזרת המראה הטבעי שלה. אבל כמה עולה כתר לשן ובמה זה תלוי? המשיכו לקרוא וגלו.

מהם היתרונות של הצמדת כתר לשן?

כתר לשן הוא הליך שיניים נפוץ המשמש לשיפור החוזק והמראה של השיניים הטבעיות על ידי שכבת מגן. הכתר יכול לשמש כדי לשחזר שיניים שבורות, רקובות או פגומות, כמו גם להגן על שיניים חלשות מפני נזק נוסף. ניתן להשתמש בכתר גם כדי לכסות שינויי צבע או כתמים על השיניים. כתרים מציעים מספר יתרונות שהופכים אותם לפתרון אידיאלי לשיקום החיוך שלכם. הם חזקים ועמידים, מספקים הגנה ארוכת טווח לשיניים שלכם. כתרים גם נראים טבעיים ומשתלבים עם שאר החיוך שלכם, מה שהופך אותם כמעט לבלתי ניתנים להבחנה משאר השיניים הבריאות בפה. בנוסף, הם קלים לניקוי ולתחזוקה עם צחצוח רגיל וחוט דנטלי.

מהו טיפול הצמדת כתר לשן ולמי הוא מתאים?

טיפול הצמדת כתר לשן הוא הליך דנטלי נפוץ המשמש לשיקום הצורה, החוזק והמראה של שן פגומה או רקובה. מדובר בהנחת כובע מלאכותי על מבנה השן הקיים על מנת להגן עליה מפני נזקים נוספים ולשפר את המראה האסתטי שלה. הכתר יכול להיות עשוי מחומרים שונים כגון זירקוניה, קרמיקה, סגסוגות מתכת, או שרף מרוכב. טיפול זה מתאים בעיקר לאנשים שיש להם שיניים שבורות, שיניים עששות חמורות או כאלה שצריכים לכסות סתימות גדולות בשיניים.

כמה עולה כתר מסוג זירקוניה לשיניים?

כתר לשיניים מסוג זירקוניה הוא סוג של כתר איכותי המשמש לשיקום הצורה והחוזק של השן. כתר מסוג זה עשוי מחומר חזק ועמיד הנקרא זירקוניה, מה שהופך אותו לאידיאלי לשיקום שיניים שנפגעו או נרקבו. העלות של כתרים לשיניים מסוג זירקוניה משתנה בהתאם לגודל, צורה ומורכבות של השיקום הדרוש. אז כמה עולה כתר זירקוניה לשן בממוצע? בדרך כלל תידרשו לשלם בין 3,000 ל-5,000 ש”ח עבור כתר דנטלי מסוג זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן