דף הבית » תרופות סבתא » לטפל בדלקת עיניים באופן טבעי: 7 תרופות ביתיות להקלה

לטפל בדלקת עיניים באופן טבעי: 7 תרופות ביתיות להקלה

מהי דלקת עיניים?

דלקת עיניים היא המונח המשמש לתיאור כל סוג של דלקת או גירוי בעיניים.זה יכול להיגרם על ידי מצב רפואי בסיסי, אלרגיות, זיהומים או חפצים זרים בעין.תסמינים של דלקת עיניים יכולים לכלול אדמומיות, נפיחות, גירוד, שריפה ותחושה של משהו בעין.דלקת עיניים יכולה להיות מאוד לא נוחה, והיא יכולה להשפיע על החזון שלך אם לא מטפלים בה מייד.

טיפול בדלקת עיניים באופן טבעי

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות ובית שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים ולהציע הקלה.להלן כמה מהטיפולים הטבעיים הטובים ביותר לדלקת עיניים:

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.כדי להכין דחיסה קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והניחו אותו מעל העיניים למשך 15 דקות מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להשתמש בכף קרה או בניילון ירקות קפוא.

2.קומפרסים חמים

קומפרסים חמים יכולים לעזור להפחית גירוד וגירוי.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו על העיניים למשך 15 דקות מספר פעמים ביום.

3.טיפות עיניים

טיפות עיניים יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.יש הרבה טיפות עיניים ללא מרשם שיכולות לשמש לדלקת עיניים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בטיפות עיניים כלשהן.

4.שינויים בתזונה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית דלקת בעיניים.מזונות העשירים בנוגדי חמצון וחומצות שומן אומגה 3 יכולים לעזור להפחית את הדלקת.מזונות כמו סלמון, אגוזי מלך ואוכמניות הם כולם בעלי תכונות אנטי דלקתיות.

5.שקיות תה

שקיות תה יכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בשקיות תה, פשוט תלולות שתי שקיות תה בכוס מים חמים.אפשר לשקיות התה להתקרר ואז הניחו אותן על עיניכם העצומות למשך 15 דקות.

טיפ:

חשוב לשמור על עיניך נקייה ונקייה מפסולת כדי לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.הקפידו לנקות את העיניים באופן קבוע עם בד נקי ולח.

מסקנה

דלקת עיניים יכולה להיות מאוד לא נוחה, אך למרבה המזל ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהציע הקלה.קומפרסים קרים וחמים, טיפות עיניים, שינויי תזונה ושקיות תה הם כולם טיפולים יעילים לדלקת עיניים.בנוסף, חשוב לשמור על עיניך נקייה ונקייה מפסולת כדי לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.עם הטיפול והטיפול הנכונים, ניתן להקל על דלקת עיניים במהירות וביעילות.

כיצד לטפל בדלקת עיניים באופן טבעי

דלקת עיניים, הידועה גם בשם דלקת הלחמית, היא מצב עיניים שכיח הגורם לאדמיות, נפיחות, גירוד וכאב של העין והרקמה הסובבת.ברוב המקרים ניתן לטפל בזה באופן טבעי בשינויים באורח החיים, תרופות ביתיות ושינויים תזונתיים.להלן מספר טיפים לטיפול בדלקת עיניים באופן טבעי.

שינויים באורח החיים

אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בדלקת בעיניים באופן טבעי היא לבצע שינויים באורח החיים.בראש ובראשונה, חשוב לתרגל היגיינה טובה על ידי שטיפת הידיים באופן קבוע והימנעות לגעת בעיניים.בנוסף, עליך להימנע משימוש בעדשות איפור עיניים ועדשות מגע עד שהדלקת התבהר.אם אתה מרכיב משקפיים, עליך לדאוג לנקות אותם היטב.חשוב גם להשיג מספיק מנוחה, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.

תרופות ביתיות

ישנם מספר תרופות ביתיות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בדלקת בעיניים.אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית הוא למרוח קומפרס חם על העין המושפעת במשך 15 דקות מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של המצב.אתה יכול גם לנסות להשתמש בקומפרס קר כדי להפחית נפיחות וגירוי.

אתה יכול גם לנסות להשתמש בטיפות עיניים טבעיות עם מרכיבים כמו קמומיל, עיניים וקלאנדולה, שיכולה לעזור להפחית דלקת.תרופה ביתית פופולרית נוספת היא לערבב כמה טיפות של מיץ לימון טרי בכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת עיניים.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לעזור גם בטיפול בדלקת עיניים באופן טבעי.אכילת תזונה מאוזנת מלאה במזונות עשירים בתזונה יכולה לעזור לתמוך בגוף ולהפחית דלקת.מזונות העשירים בתכונות אנטי דלקתיות, כמו ירקות ירוקים עלים, דגים שומניים ואגוזים, יכולים להועיל.בנוסף, חומצות שומן אומגה 3, שנמצאות במזונות כמו זרעי פשתן, אגוזי מלך וסלמון, יכולים לעזור להפחית את הדלקת.

שאלות נפוצות

מהם הסימפטומים של דלקת עיניים?

התסמינים השכיחים ביותר של דלקת עיניים כוללים אדמומיות, נפיחות, גירוד וכאב של העין והרקמה הסובבת.

מהן הדרכים הטובות ביותר לטיפול בדלקת עיניים באופן טבעי?

הדרכים הטובות ביותר לטיפול בדלקת עיניים כוללות באופן טבעי ביצוע שינויים באורח החיים, שימוש בתרופות ביתיות וביצוע שינויים תזונתיים.בנוסף, תוכלו לנסות להשתמש בטיפות עיניים טבעיות עם מרכיבים כמו קמומיל, עיניים וקלנדולה, שיכולים לעזור להפחית דלקת.

מסקנה

דלקת עיניים יכולה להיות מצב לא נוח ומעצבן, אך ניתן לטפל בה באופן טבעי עם שינויים באורח החיים, תרופות ביתיות ושינויים תזונתיים.הקפדה על תרגול היגיינה טובה, הימנעות מגעת בעיניים ולקבל מספיק מנוחה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.בנוסף, טיפות עיניים טבעיות, קומפרסים חמים וקרים ותזונה עשירה בתזונה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות של המצב.

בסך הכל, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי למצוא את תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבורך.עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות, שינויים באורח החיים ושינויים תזונתיים, אתה יכול לטפל בהצלחה בדלקת העיניים שלך ולשפר את בריאות העיניים הכללית שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן