דף הבית » תרופות סבתא » לרפא את זיהום העיניים של ילדכם באופן טבעי: אפשרויות טיפול טבעיות עליכם לקחת בחשבון

לרפא את זיהום העיניים של ילדכם באופן טבעי: אפשרויות טיפול טבעיות עליכם לקחת בחשבון

טיפול טבעי לזיהומי עיניים לילדים

דלקות עיניים אצל ילדים עלולות לגרום לאי נוחות רבה ואף עלולות להוביל לאובדן ראייה לטווח הארוך אם לא מטופלים כראוי.למרבה המזל, קיימים טיפולים טבעיים רבים העומדים לסייע בהקלה על הסימפטומים ולהפחית את הסיכון לסיבוכים.במאמר זה נדון בכמה מהטיפולים הטבעיים היעילים ביותר לזיהומי עיניים לילדים.

זיהוי הגורם לזיהום

השלב הראשון בטיפול בכל זיהום בעיניים הוא לקבוע את הגורם.הגורמים השכיחים לזיהומי עיניים אצל ילדים כוללים נגיפים, חיידקים, פטריות ואלרגיות.במקרים מסוימים, הזיהום עשוי לנבוע ממצב רפואי בסיסי כמו סוכרת או הפרעה אוטואימונית.חשוב להראות את ילדך על ידי רופא כדי לקבוע את הגורם לזיהום ולשלול כל מצבים רפואיים חמורים בסיסיים.

תרופות טבעיות

לאחר קביעת הגורם לזיהום, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלת התסמינים ולהפחתת הסיכון לסיבוכים.

    ניתן להשתמש ב

  • טיפות עיניים העשויות מקמומיל, קלנדולה או זהב כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העיניים.
  • ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי לסייע בהפחתת נפיחות ואי נוחות.
  • ניתן להשתמש בשטיפה של מי מלח כדי לעזור לשטוף חיידקים ופסולת.
  • ניתן להשתמש ב

  • פרוסות מלפפון כדי להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים סביב העיניים.
  • ניתן להשתמש בדבש כדי לעזור להרגיע את העיניים ולספק תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות.
  • דיאטה עשירה בוויטמינים A, C ו- E יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הסיכון לסיבוכים.

חשוב גם לוודא שילדכם יקבל מספיק מנוחה ונמנע מפעילויות שיכולות לעצבן את העיניים, כמו לשחות או לבזבז זמן רב מול מסך מחשב או טלוויזיה.אם ילדכם אינו מגיב לטיפולים טבעיים, יתכן שיהיה צורך לפנות לטיפול רפואי.

טיפ ייחודי ומועיל

נסה להשתמש בקומפרס קר בעין הפגועה כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.ניתן לעשות זאת על ידי עטיפת שקית של ירקות קפואים בבד והפעלתו על העין למשך 10-15 דקות.

תרופות צמחי מרפא לזיהום בעיניים של ילדים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, וזיהום עיניים של ילדים אינו יוצא מן הכלל.ישנם כמה עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום עיניים ולקדם ריפוי.אלה כוללים קמומיל, קלנדולה, ואגודה.

קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות עיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העיניים.זה יכול להיות מבושל כתה ושיכור פעמיים ביום, או ליישם כדחיסה לעיניים.

קלנדולה

קלנדולה היא עשב פופולרי נוסף לטיפול בזיהומי עיניים אצל ילדים.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.זה יכול להיות מבושל כתה ושיכור פעמיים ביום, או ליישם כדחיסה לעיניים.

עיניים

Eyebright הוא עשב המשמש לרוב לזיהומים בעיניים.הוא מכיל תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ומעורבות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.זה יכול להיות מבושל כתה ושיכור פעמיים ביום, או ליישם כדחיסה לעיניים.

טיפים כלליים לטיפול בזיהום עיניים

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם מספר טיפים כלליים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום עיניים אצל ילדים.אלה כוללים שימוש בקומפרסים חמים, הימנעות משפשוף או נגיעה בעיניים, ושימוש בדמעות מלאכותיות כדי לשמן את העיניים.חשוב גם לשמור על עיניים נקייה ולהימנע משימוש בעדשות מגע בזמן שהזיהום קיים.

שאלות נפוצות בנושא:

  • ש: כמה זמן עלי להשתמש בתרופות צמחי מרפא לזיהום בעיניים של ילדתי?
  • א: יש להשתמש בתרופות צמחי מרפא כל עוד צורך להקל על תסמיני הזיהום.אם הזיהום אינו משתפר תוך מספר ימים, חשוב לדבר עם רופא לקבלת עצות נוספות.

לסיכום, ישנם כמה תרופות צמחיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת תסמיני זיהום העיניים אצל ילדים.אלה כוללים קמומיל, קלנדולה, ואגודה.בנוסף, ישנם מספר טיפים כלליים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום עיניים, כמו שימוש בדחיסים חמים, הימנעות משפשוף או נגיעה בעיניים, ושימוש בדמעות מלאכותיות כדי לשמן את העיניים.למידע נוסף, wikipedia.org מספק הגדרה מפורטת של טיפול טבעי בזיהום עיניים לילדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן