דף הבית » תרופות סבתא » לרפא את עיניך המחוספסות באלרגיה ברפואה העתיקה של סבתא!

לרפא את עיניך המחוספסות באלרגיה ברפואה העתיקה של סבתא!

מה זה אלרגיה בעיניים?

אלרגיה בעיניים, המכונה גם אלרגיות עיניים, היא מצב דלקתי המשפיע על העיניים.התסמינים כוללים אדמומיות, גירוד, נפיחות וקרע.זה נגרם על ידי אלרגנים, כמו אבקה, אבק, וזינון לחיות מחמד, המעצבנים את העיניים כשהם באים איתם במגע.בדרך כלל זה מטופל באנטי -היסטמינים וטיפות עיניים.במקרים מסוימים ניתן לנהל אותו עם שינויים באורח החיים ותרופות טבעיות, כמו שימוש ברפואה של סבתא.

מהי התרופה של סבתא?

הרפואה של סבתא היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אלרגיות.בדרך כלל זה מורכב מעשבי תיבול, תבלינים ומרכיבים טבעיים אחרים הידועים כמי שיש להם תכונות אנטי דלקתיות, חיטוי ואנטי-היסטמין.כמה מהמרכיבים הנפוצים יותר המשמשים ברפואה של סבתא כוללים ג’ינג’ר, כורכום, שום, דבש וחומץ תפוחים.

איך הרפואה של סבתא יכולה לעזור באלרגיה בעיניים?

התרופה של סבתא יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות עיניים, כמו אדמומיות, גירוד, נפיחות וקרע.התכונות האנטי-דלקתיות והאנטיהיסטמין של חלק מהמרכיבים יכולים לעזור להפחית את הדלקת בעיניים ולהפחית את תגובת הגוף לאלרגנים.התכונות האנטי -חיוביות יכולות לעזור גם לפנות כל זיהום חיידקי או פטרייתי בעיניים שעלולות לגרום לתסמינים.בנוסף, שימוש ברפואה של סבתא יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון, שיכולה לעזור במניעת תגובות אלרגיות עתידיות.

טיפים ייחודיים ומועילים לניהול אלרגיה בעיניים עם הרפואה של סבתא

1. הקפידו להשתמש רק במרכיבים טבעיים בעת יצירת התרופה של סבתא.ניתן להשתמש בכמה מרכיבים, כמו שום וג’ינג’ר, ואילו אחרים, כמו כורכום ודבש, צריכים להיות מבושלים לפני השימוש.

2. הקפידו להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לבריאות לפני השימוש ברפואה של סבתא, מכיוון שרכיבים מסוימים יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות או לגרום לתופעות לוואי.

3. הקפד לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים בעת השימוש בתרופה של סבתא, כמו לבישת משקפי מגן והימנעות ממגע עם אלרגנים.

4. שתו הרבה מים לאורך כל היום כדי לעזור לשטוף רעלים ולשמור על התייבשות הגוף.

5. אכלו תזונה מאוזנת העשירה בפירות, ירקות ומזונות בריאים אחרים.

6. תרגול טכניקות הרפיה, כמו יוגה ומדיטציה, כדי להפחית את רמות הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.

7. קבל הרבה מנוחה ופעילות גופנית באופן קבוע כדי לעזור לשמור על בריאות הגוף והנפש.

על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול לנהל אלרגיה בעיניים עם התרופה של סבתא ולעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיות עיניים.

אלרגיה בעיניים: תרופת הסבתא – חלק 2

אלרגיות

בעיניים יכולות להיות בעיה מאוד לא נוחה ומטרידה.בעוד שהתסמינים יכולים לנוע בין קל לחמור, הגורם הבסיסי לאלרגיה זהה.כאשר הגוף נחשף לאלרגנים מסוימים, מערכת החיסון מגיבה יתר על המידה ויוצרת תגובה דלקתית.תגובה זו יכולה לגרום לאדמומיות, גירוד ונפיחות של העיניים.

למרבה המזל, סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על תסמיני האלרגיות בעיניים.סעדים אלה יעילים, לא יקרים וקלים לשימוש.על ידי שילוב חלק מהתרופות הללו בשגרה היומיומית שלך, אתה יכול להפחית את אי הנוחות שלך ולעזור לנהל את האלרגיות שלך.

תרופות ביתיות לאלרגיה בעיניים

ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות בעיניים.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לבית כוללות את הדברים הבאים:

  • קומפרסים קרים: החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.הטמפרטורות הקרות יכולות גם לעזור להפחית את הדלקת.
  • שקיות תה: השריית שקיות תה במים קרירים ואז למרוח אותם על האזור הנגועידוע כמספק הקלה מגירוד ואודם.
  • דבש: החלת דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את תחושת הגירוד והשריפה הנגרמת על ידי אלרגיות.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות.
  • פרוסות מלפפון: הנחת פרוסות מלפפון מעל העיניים יכולה לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.תחושת הקירור יכולה גם לעזור לספק הקלה מסוימת מגרד.

דברים להימנע מ

בנוסף לשימוש בתרופות ביתיות כדי להקל על תסמיני האלרגיות בעיניים, חשוב להימנע מדברים מסוימים שיכולים להחמיר את המצב.אלה כוללים:

  • הימנע משפשוף עיניים: שפשוף עיניך יכול לעצבן את העור ולהחמיר את המצב.זה יכול גם להפיץ אלרגנים לחלקים אחרים של הפנים.
  • הימנע ממוצרים מבוססי כימיקלים: מוצרים מבוססי כימיקלים, כמו שמפו ואיפור, יכולים לעצבן את העיניים ולהחמיר את הסימפטומים.חפש מוצרים שהם היפואלרגניים ונטולי ניחוח.
  • הימנע מחשיפה לאלרגן: הימנעות ממגע עם אלרגנים, כמו אבק ואבקה, יכולה לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות בעיניים.ללבוש משקפי שמש כאשר בחוץ ושמור על חלונות סגורים.

מתי לראות רופא

אם הסעדים הביתיים לאלרגיות בעיניים אינן מספקות הקלה, חשוב לפנות לרופא.במקרים מסוימים אלרגיות עלולות לגרום לסיבוכים חמורים, כמו דלקת הלחמית או כיבים בקרנית.מצבים אלה יכולים לדרוש טיפול רפואי על מנת לנהל כראוי.

חשוב גם לפנות לרופא אם תסמיני האלרגיות בעיניים נמשכים יותר מכמה ימים.אלרגיות יכולות להיות קשה לאבחון, ולכן חשוב לקבל דעה מקצועית.

מסקנה

אלרגיות

בעיניים יכולות להיות מצב מאוד לא נוח ומטריף.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות בעיניים.סעדים אלה יעילים, לא יקרים וקלים לשימוש.עם זאת, אם הסעדים הביתיים אינם מספקים הקלה, חשוב לפנות לרופא.

שאלות נפוצות: אלרגיה בעיניים

מה הסימפטומים של אלרגיות בעיניים?

תסמיני האלרגיות בעיניים יכולים לכלול אדמומיות, גירוד, שריפה ונפיחות של העיניים.

מהן כמה תרופות ביתיות לאלרגיות בעיניים?

כמה תרופות ביתיות לאלרגיות בעיניים כוללות קומפרסים קרים, שקיות תה, דבש ופרוסות מלפפון.

מתי עלי לראות רופא לאלרגיות בעיניים?

אם הסעדים הביתיים לאלרגיות בעיניים אינן מספקות הקלה, חשוב לפנות לרופא.חשוב גם לפנות לרופא אם תסמיני האלרגיות בעיניים נמשכים יותר מכמה ימים. אלרגיות יכול להיות קשה לאבחון, כך שהוא

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן