דף הבית » תרופות סבתא » מדריך הוליסטי למה שיכול לעזור בבחילות בהריון

מדריך הוליסטי למה שיכול לעזור בבחילות בהריון

בחילה בהריון – מה יכול לעזור?
אף אחד לא נהנה להרגיש חולה, ולנשים בהריון, בחילה יכולה להיות סימפטום נפוץ מדי במהלך השליש הראשון.אמנם בחילה במהלך ההיריון היא חלק רגיל מהחוויה, אך היא עדיין יכולה להשפיע על הרווחה הגופנית והנפשית.למרבה המזל, ישנם כמה אמצעים שניתן לנקוט כדי לעזור להפחית את תחושת הבחילה ולהקל על ההיריון.

אכלו ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר

הצעד הראשון לסייע בהפחתת בחילות במהלך ההיריון הוא לבחור בארוחות קטנות יותר ותכופות יותר.אכילת ארוחות גדולות עלולה לגרום לתחושה של נפיחות ואי נוחות, ששניהם יכולים להחמיר את הבחילה.במקום זאת, נסו לאכול חמש או שש ארוחות קטנות יותר לאורך היום, והקפידו לכלול חלבון עם כל אחת מהן.חטיפים עשירים בחלבון, כמו אגוזים, גבינה וביצים קשות, יכולים לעזור לשמור על רמות האנרגיה ולהפוך את הבחילה פחות בעיה.

הימנע ממזון טריגר

דרך נוספת להפחתת בחילה במהלך ההיריון היא להימנע ממזונות מפעילים.אמנם חשוב לקבל תזונה מאוזנת במהלך ההיריון, אך מזונות מסוימים יכולים להחמיר בחילה.אלה כוללים מאכלים שהם חריפים, מתוקים מדי, שמנוניים או כבדים.עדיף להימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להשפיע לרעה על האם וגם על התינוק.

שתו שפע של נוזלים

חשוב גם להישאר לחות במהלך ההיריון, מכיוון שהתייבשות יכולה להחמיר את הבחילה.הקפידו לשתות שפע נוזלים, כמו מים, תה ג’ינג’ר או תה נענע, או מיצי פירות.זה יכול גם לעזור למצוץ קוביות קרח לאורך כל היום, מכיוון שזה יכול לעזור לשמור על קירור הגוף ולהפחית את הבחילה.

קבל המון מנוחה

לבסוף, הקפידו לקבל מנוחה רבה במהלך ההיריון.עייפות יכולה להחמיר את הבחילה, ולכן חשוב לנוח ככל האפשר.נסו לנמנם קצרים לאורך היום, ולקבל לפחות שמונה שעות שינה בכל לילה.

טיפ ייחודי ומועיל

בנוסף לשלבים שהוזכרו לעיל, קצה מועיל אחד להפחתת בחילה במהלך ההיריון הוא לנסות אקופרסורה.תרגול סיני עתיק זה כרוך בהפעלת לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.אקופרסורה יכולה לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את הבחילה, מה שהופך אותו לדרך בטוחה וטבעית להקל על תסמיני מחלת הבוקר.

טיפולים ללא מרשם לבחילה בהריון

במהלך ההיריון בחילה יכולה להיות תסמין מאוד לא נעים ולעיתים מתיש.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם העוזרים להקל על הסימפטומים.תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להפחית את הבחילה ולהפוך את ההיריון לנוח יותר עבור האם המצפה.

נוגדי חומצה

ניתן לקחת נוגדי חומצה כדי להפחית את כמות החומצה בקיבה, מה שיכול לעזור להפחית בחילה.ניתן לקחת נוגדי חומצה כמו Tums and Rolaids עד שלוש פעמים ביום, אך אין לקחת אותם לבטן ריקה.חשוב לבדוק עם רופא לפני שנטילת תרופות ללא מרשם במהלך ההיריון.

ויטמין B6

ידוע כי ויטמין B6 מועיל בהפחתת הבחילה במהלך ההיריון.ניתן ליטול אותו בצורה גלולה, או שניתן לכלול אותו בוויטמין לפני הלידה.חשוב לבדוק עם רופא לפני שאתה לוקח ויטמינים ללא מרשם במהלך ההיריון.

תרופות צמחיות לבחילה בהריון

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות גם להפחתת תסמיני הבחילה במהלך ההיריון.תרופות צמחיות רבות שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לבחילה וניתן ליטול בכדור או בצורת תה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לבחילה.ניתן לקחת אותו בצורת גלולה או בתה.שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית בחילות ויכולה גם לעזור בעיכול.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה צמחית פופולרית נוספת לבחילה.ניתן לקחת אותו בצורת גלולה או בתה.שתיית תה מנטה יכולה לעזור להפחית את הבחילה וידוע שיש לה השפעה מרגיעה.

טיפולים אחרים לבחילה בהריון

בנוסף לתרופות ללא מרשם ולתרופות צמחי מרפא, יש OTHטיפולי ER שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הבחילה במהלך ההיריון.

אכלו ארוחות קטנות ותכופות

אכילת ארוחות קטנות ותכופות יכולה לעזור להפחית בחילה במהלך ההיריון.אכילת ארוחות קטנות לאורך היום יכולה לעזור למנוע מהבטן להתמלא מדי, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

הימנע מאוכל שמנוני או חריף

הימנעות ממזון שמנוני או חריף יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הבחילה במהלך ההיריון.מזונות מסוג זה יכולים להיות קשה לעיכול ויכולים להחמיר את הבחילה.

מסקנה

בחילה במהלך ההיריון יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה, אך ישנם מגוון טיפולים הזמינים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.תרופות ללא מרשם, תרופות צמחי מרפא ושינויים פשוטים באורח החיים יכולים לעזור כולם להפוך את ההיריון לנוח יותר עבור האם המצפה.חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת תרופות ללא מרשם או תרופות צמחיות במהלך ההיריון.

שאלות נפוצות

מה אני יכול לעשות כדי להפחית את הבחילה במהלך ההיריון?

ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם המסייעים בהפחתת תסמיני הבחילה במהלך ההיריון.תרופות ללא מרשם, תרופות צמחי מרפא ושינויים פשוטים באורח החיים יכולים לעזור כולם להפוך את ההיריון לנוח יותר עבור האם המצפה.חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת תרופות ללא מרשם או תרופות צמחיות במהלך ההיריון.

האם זה בטוח לקחת תרופות ללא מרשם במהלך ההיריון?

חשוב לבדוק עם רופא לפני שנטילת תרופות ללא מרשם במהלך ההיריון.תרופות מסוימות עשויות שלא להיות בטוחות במהלך ההיריון ועלולות להשפיע לרעה על התינוק המתפתח.

לסיכום, בחילה במהלך ההיריון יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה, אך ישנם טיפולים העומדים לסייע בהפחתת הסימפטומים.תרופות ללא מרשם, תרופות צמחי מרפא ושינויים פשוטים באורח החיים יכולים לעזור כולם להפוך את ההיריון לנוח יותר עבור האם המצפה.חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת תרופות ללא מרשם או תרופות צמחיות במהלך ההיריון.בנוסף, הבנת מה יכול לעזור בבחילות בהריון יכולה להועיל בניהול הסימפטומים ולהבטיח את בטיחותה של האם והתינוק כאחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן