דף הבית » תרופות סבתא » מדריך הסבתא להסרת יובש מתחת לעיניים: תרופות ביתיות טבעיות

מדריך הסבתא להסרת יובש מתחת לעיניים: תרופות ביתיות טבעיות

יובש מתחת לעיניים: תרופות סבתות

נמאס לך לקבל עיניים יבשות ונפוחות?אתה לא לבד.אנשים רבים סובלים מיובש עיניים ונפיחות בגלל מספר סיבות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות ששימשו סבתות במשך דורות.

לפני שנבחן את התרופות הללו, בואו נסתכל על כמה מהגורמים ליובש מתחת לעיניים.

גורמים ליובש מתחת לעיניים

העור סביב העיניים עדין מאוד ויכול להיפגע בקלות.גורמים נפוצים ליובש ונפיחות כוללים:

  • אלרגיות
  • דרמטיטיס
  • רגישות למוצרים מסוימים
  • חוסר שינה
  • גורמים סביבתיים כמו אוויר יבש

אם אתה חווה יובש ונפיחות סביב העיניים שלך, עדיף להתחיל בביקור אצל הרופא או רופא העור שלך.הם יכולים לעזור לך לקבוע את הגורם ולהמליץ על הטיפול הטוב ביותר.

תרופות סבתות ליובש מתחת לעיניים

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות צמחיות וטבעיות ששימשו במשך דורות כדי להקל על היובש מתחת לעיניים.הנה כמה:

  • פרוסות מלפפון: ידוע כי מלפפונים מתקררים ומרגיעים באופן טבעי, ותכונותיהם הטבעיות המפוארות יכולות לעזור להפחית נפיחות.פורסים מלפפון ומניחים את הפרוסות מעל העיניים למשך 10-15 דקות.
  • שקיות תה: שקיות תה שחור וירוק מכילות קפאין וטנינים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.משרים שתי שקיות תה במים חמים, תן להם להתקרר ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.
  • חלב ודבש: חלב ודבש יש תכונות מרגיעות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את היובש.מערבבים חלקים שווים של חלב ודבש ומורחים על העיניים למשך 10-15 דקות.

טיפ מועיל

חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה במתינות.אם אתה משתמש בהם מדי יום, יתכן שאתה מטפל יתר על המידה את האזור וגורם יותר נזק מתועלת.הקפד להתייעץ עם הרופא או הרופא העור שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

בנוסף לתרופות אלה, ישנם כמה שינויים באורח החיים שתוכלו לבצע כדי לעזור להפחית את היובש והנפיחות מתחת לעיניים.

  • שתו הרבה מים: להישאר לחות חיוני לשמירה על עורך לחות ובריא.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.
  • קבל מספיק שינה: חוסר שינה יכול לגרום לנפיחות ולעיגולים כהים מתחת לעיניים.שואפים לקבל 7-8 שעות שינה בלילה.
  • ללבוש משקפי שמש: לבישת משקפי שמש כשאתה בחוץ יכול לעזור להגן על העיניים שלך מפני קרני השמש.
  • הימנע ממוצרים קשים: אם אתה משתמש במוצרים קשים מדי, הם עשויים לגרום ליובש וגירוי.נסה להשתמש במוצרים קלים וטבעיים בכל הזדמנות אפשרית.

תרופות ושינויים באורח החיים יכולים לעזור להפחית את היובש והנפיחות מתחת לעיניים.אם הסימפטומים שלך נמשכים, הקפד להתייעץ עם הרופא או הרופא העור שלך.עם הטיפול הנכון, אתה יכול לקבל עיניים בריא יותר למראה תוך זמן קצר.

תרופות סבתות ליובש מתחת לעיניים

יובש

יובש מתחת לעיניים יכול להיות בעיה שכיחה ככל גיל, ויכול להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים.אמנם ישנם מספר טיפולים ללא מרשם שניתן להשתמש בהם כדי להילחם בנושא, אך אנשים רבים מעדיפים לנסות תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור.להלן כמה מהתרופות הסבתות הנפוצות ביותר ליובש מתחת לעיניים.

אלוורה

אלוורה היא אחת הסעדים הסבתא הפופולריים ביותר ליובש מתחת לעיניים.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית דלקת.זה יכול לעזור גם לשמור על העור לחות ולחות, שיכול לעזור במניעת יובש נוסף להתרחש.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, פשוט החל כמות קטנה של הג’ל ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן Rאמדי ליובש מתחת לעיניים.הטמפרטורה הקרירה של המלפפון מסייעת להפחתת דלקת ונפיחות, ואילו הלחות הטבעית מסייעת לשמור על התייבשות העור.כדי להשתמש בפרוסות מלפפון, פשוט חתוך שתי פרוסות והניח אותן על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם לרסק את הפרוסות לעיסה ולהחיל אותה על האזור הפגוע.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות ולהזין את העור.יש לו נוגדי חמצון טבעיים המסייעים בהגנה על העור, תוך עוזרים להפחתת הדלקת.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה, פשוט החל כמה טיפות של השמן על האזור הנגוע ועסה אותו בעדינות.אתה יכול גם לערבב את שמן הזית עם מרכיבים אחרים, כמו דבש או אלוורה, כדי ליצור טיפול יעיל יותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נוסף שיכול לעזור להפחית את היובש מתחת לעיניים.הוא עשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן, שיכולות לעזור להגן ולהזין את העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, פשוט החל כמה טיפות של השמן על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות.אתה יכול גם לערבב את שמן הקוקוס עם מרכיבים אחרים, כמו דבש או אלוורה, כדי ליצור טיפול יעיל יותר.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות טבעיות ליובש מתחת לעיניים?

    כמה תרופות טבעיות ליובש מתחת לעיניים כוללות אלוורה, פרוסות מלפפון, שמן זית ושמן קוקוס.

  • מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה?

    הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה היא להחיל כמות קטנה של המוצר ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב את החומרים עם מרכיבים אחרים, כמו דבש או אלוורה, כדי ליצור טיפול יעיל יותר.

יובש

יובש מתחת לעיניים יכול להיות בעיה נפוצה ככל שמתבגרים, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להילחם בבעיה.אלוורה, פרוסות מלפפון, שמן זית ושמן קוקוס הם כולם תרופות סבתות פופולריות ליובש מתחת לעיניים, ויכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהשאיר את העור לחות ולחות.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש באף אחד מהם, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

למידע נוסף, wikipedia.org מספק הגדרה מפורטת על יובשות מתחת לעיניים.

לסיכום, יובש מתחת לעיניים יכול להיות בעיה לא נוחה ומכוערת ככל שמתבגרים.עם זאת, אנשים רבים מצאו הקלה מהנושאים הללו באמצעות תרופות סבתות, כמו אלוורה, פרוסות מלפפון, שמן זית ושמן קוקוס.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש באף אחד מהם, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן