דף הבית » תרופות סבתא » מנוסה ואמינה: הסעדים של סבתא לנפיחות החניכיים

מנוסה ואמינה: הסעדים של סבתא לנפיחות החניכיים

הסעדים של סבתי לנפיחות החניכיים

נפיחות מסטיקים עלולה לגרום לאי נוחות ויכולה להוות סימן לבעיה בבריאות השיניים הבסיסית.אחד הטיפולים היעילים ביותר לנפיחות חניכיים הוא שימוש בתרופות טבעיות.במשך מאות שנים סבתי השתמשה בתרופות טבעיות לטיפול בנפיחות מסטיק בהצלחה רבה.במאמר זה אדון בסעדים של סבתי לנפיחות החניכיים וכיצד להשתמש בהם נכון.

מה גורם לנפיחות מסטיק?

נפיחות מסטיקים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל היגיינת דרך הפה לקויה, עישון ומחלות חניכיים.גורמים אחרים יכולים לכלול זיהום, שינויים הורמונליים, טראומה ותרופות מסוימות.אם אתם חווים נפיחות בחניכיים, חשוב לראות את רופא השיניים שלכם לקבוע את הגורם ואת מסלול הטיפול הטוב ביותר.

הסעדים של סבתי לנפיחות החניכיים

לסבתא שלי יש ניסיון עשיר עם תרופות טבעיות והיא השתמשה בהן לטיפול במגוון מחלות, כולל נפיחות מסטיקים.הנה כמה מהתרופות שלה:

1.שטיפת מי מלח

התרופה האהובה על סבתי לנפיחות מסטיקים היא שטיפה של מי מלח.כדי להכין את השטיפה, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות, ואז לירוק החוצה.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי.

2.כורכום

כורכום הוא משכך אנטי דלקתי וחזק.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית אבקת כורכום עם כפית מים כדי ליצור משחה.החל את הדבק על החניכיים שלך ואפשר לו לשבת 10 דקות.שוטפים במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 5 טיפות שמן עץ התה לכוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם התערובת למשך מספר דקות, ואז לירוק החוצה.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כף שמן קוקוס ושחרר אותו סביב הפה שלך למשך מספר דקות.לירוק ולשטוף במים חמים.

טיפ מועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לתרגל היגיינת פה טובה.צחצחו וחוט את השיניים באופן קבוע כדי לעזור להפחית את הסיכון לנפיחות מסטיקים.

מסקנה

נפיחות מסטיקים יכולה להיות סימן לבעיה בבריאות השיניים הבסיסית ויש לטפל בה בהקדם האפשרי.התרופות הטבעיות של סבתי לנפיחות מסטיק יכולות להיות יעילות ונוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה ולראות את רופא השיניים שלך אם הנפיחות לא משתפרת.

מהם הגורמים לנפיחות של החניכיים?

נפיחות של החניכיים, או דלקת חניכיים, מתרחשת לעתים קרובות כתוצאה מזיהום הנגרם על ידי חיידקים, הצטברות פלאק או מצב בריאותי בסיסי.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מתרופות מסוימות, היגיינת דרך הפה לקויה או שינויים הורמונליים.במקרים מסוימים, מחסור בוויטמין יכול להוביל גם לנפיחות מסטיק.

הסעדים של סבתא לנפיחות החניכיים

שטיפת מי מלח

אחד התרופות הפופולריות ביותר לנפיחות מסטיק הוא שטיפה של מי מלח.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב, כמו גם בהסרת חיידקים מהפה.כדי להכין שטיפה של מי מלח, פשוט מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך 30 שניות, ואז לירוק אותו.

משיכת שמן

משיכת שמן

היא נוהג עתיק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל נפיחות מסטיקים.זה כרוך בהסתובבות של כף קוקוס, שומשום או שמן חמניות בפה במשך 15 עד 20 דקות.זה עוזר להפחתת חיידקים בפה, שיכולים להפחית נפיחות וכאב.

שמן ציפורן

שמן ציפורן משמש זה מכבר כתרופה טבעית לנפיחות וכאב של מסטיקים.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט הניחו כמה טיפות של השמן על האצבע ושפשפו אותו בעדינות על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא טבעי אntiseptic ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל נפיחות מסטיקים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, הניחו כמה טיפות של השמן על ספוגית כותנה ומורחים אותו על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל נפיחות מסטיק.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של האבקה עם מים לייצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בנפיחות של החניכיים?

  • הדרך הטובה ביותר לטפל בנפיחות של החניכיים היא לשמור על היגיינת הפה טובה, להימנע מעישון ולראות רופא שיניים באופן קבוע.בנוסף, שימוש בתרופות טבעיות כמו שטיפות מי מלח, משיכת שמן, שמן ציפורן, שמן עץ התה וכורכום יכול לסייע בהפחתת דלקת ולהילחם בחיידקים.

לסיכום, לסיכום, נפיחות של החניכיים יכולה להיות מצב כואב ולא נוח, אך ניתן לטפל בה במגוון תרופות טבעיות.הסעדים של סבתא כמו שטיפות מי מלח, משיכת שמן, שמן ציפורן, שמן עץ התה וכורכום יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים.בנוסף, שמירה על היגיינת דרך הפה טובה והימנעות מעישון יכולה גם לסייע בהפחתת הסיכון לנפיחות בחניכיים.למידע נוסף, הגדרת Wikipedia.org על נפיחות של תרופות הסבתות של החניכיים היא מקור נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר למידע נהדר..

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן