דף הבית » תרופות סבתא » נסה את התרופה הטבעית הזו לזיהום בשמרים בנרתיק – זה עובד!

נסה את התרופה הטבעית הזו לזיהום בשמרים בנרתיק – זה עובד!

מהי זיהום שמרים בנרתיק?

זיהום בשמרים בנרתיק, המכונה גם קנדידיאזיס וולובוגינאני, משפיע על הנרתיק והווו.זה נגרם על ידי פטרייה בשם קנדידה אלביקנס.תסמינים של זיהום בשמרים בנרתיק כוללים תחושות גירוד ושריפה בנרתיק ובוואה, כמו גם פריקה לבנה וגושית.אם לא מטופלים, זיהום בשמרים בנרתיק יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר, כמו מחלות דלקתיות באגן.

תרופות טבעיות לזיהומי שמרים בנרתיק

תרופות טבעיות לזיהומי שמרים בנרתיק הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות.ניתן להשתמש בתרופות אלה במקום תרופות שנקבעו, ולעתים קרובות הן מספקות הקלה מהתסמינים של זיהום שמרים בנרתיק.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לזיהום בשמרים בנרתיק.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום שמרים בנרתיק.ניתן להשתמש בו באופן פנימי או חיצוני.כדי להשתמש בו באופן פנימי, מערבבים אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.כדי להשתמש בו חיצונית, ערבבו אחת לשתי כפות של חומץ תפוחים עם מים חמים ואז השתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח אותו על האזור המושפע.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לזיהום בשמרים בנרתיק.הוא מכיל חיידקים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום שמרים בנרתיק.ניתן להשתמש בו באופן פנימי או חיצוני.כדי להשתמש בו באופן פנימי, אכלו בכל יום אחד עד שתי כוסות של יוגורט רגיל ולא ממותק בכל יום.כדי להשתמש בו חיצונית, טבלו טמפון ביוגורט והכניסו אותו לנרתיק.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת לזיהום בשמרים בנרתיק.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום שמרים בנרתיק.כדי להשתמש בו באופן פנימי, קח אחד לשתי שיני שום ובולע אותם בכוס מים.כדי להשתמש בו חיצונית, מרסקים שיני שום עד שתיים של שום ומערבבים אותו במים חמים.לאחר מכן החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לזיהום בשמרים בנרתיק.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי פטרייתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום שמרים בנרתיק.כדי להשתמש בו, מערבבים טיפות עד שתיים של שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס.לאחר מכן החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר משתמשים באחד מהתרופות הטבעיות הללו לזיהום בשמרים בנרתיק, חשוב לזכור שהם עשויים שלא לעבוד עבור כולם.אם הסימפטומים של זיהום שמרים בנרתיק נמשכים לאחר שניסו את הסעדים הללו, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

חשוב גם לזכור כי תרופות טבעיות אינן תחליף לתרופות שנקבעו.אם רופא נקבע על ידי תרופות שנקבעו, חשוב לקחת אותן כמתווכות.

תרופות טבעיות לזיהומי שמרים בנרתיק

זיהומים בשמרים בנרתיק אינם נוחים ולעיתים כואבים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם תרופות שנקבעו לרופא או כחלופה לטיפולים מסורתיים.

שום

שום הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לזיהומי שמרים בנרתיק.יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות חזקות ומשמשת בדרך כלל כמשחה אקטואלית או מוכנסת לנרתיק כתשנית.כדי להכין תוספת שום, מערבבים שן אחד של שום טחון בכף אחת של שמן קוקוס.מניחים את התערובת בפיסת בד קטנה וקושרים אותה.הכנס את התנופה לנרתיק והשאיר אותה עד 24 שעות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לזיהומי שמרים בנרתיק.יש לו תכונות נגד פטריות חזקות ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע אונלקח בעל פה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשמן קוקוס אורגני ולא מזוקק.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הופכות פופולריות יותר ויותר עבור אלה המחפשים דרך טבעית לטיפול בזיהומים בשמרים בנרתיק.ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו אורגנו, טימין וקלנדולה לייצור תה או יישומים אקטואליים.

אורגנו

לאורגנו יש תכונות נגד פטריות חזקות וניתן להשתמש בה כדי להכין תה או ליישום כמשחה אקטואלית.להכנת תה, תלול כפית אחת של עלי אורגנו מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.כדי ליצור משחה אקטואלית, מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו עם כף אחת של שמן קוקוס.החל את המשחה על האזור המושפע עד שלוש פעמים ביום.

THYME

טימין הוא עשב נוסף עם תכונות נגד פטריות שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בזיהום שמרים בנרתיק.להכנת תה, תלולה כפית אחת של עלי טימין מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.כדי ליצור משחה אקטואלית, מערבבים כפית אחת של שמן טימין עם כף אחת של שמן קוקוס.החל את המשחה על האזור המושפע עד שלוש פעמים ביום.

קלנדולה

קלנדולה היא עשב עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בזיהום שמרים בנרתיק.להכנת תה, תלול כפית אחת של עלי קלנדולה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.כדי ליצור משחה אקטואלית, מערבבים כפית אחת של שמן קלנדולה עם כף אחת של שמן קוקוס.החל את המשחה על האזור המושפע עד שלוש פעמים ביום.

שאלות נפוצות

  • מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לזיהום בשמרים בנרתיק? התרופה הטבעית הטובה ביותר לזיהום בשמרים בנרתיק היא שום.לשום תכונות נגד פטריות חזקות ויכולות לשמש משחה אקטואלית או להכניס לנרתיק כתסמיך.
  • ניתן להשתמש בצמחי מרפא לטיפול בזיהום שמרים בנרתיק? כן, ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו אורגנו, טימין וקלנדולה לייצור תה או יישומים אקטואליים כדי לסייע בטיפול בזיהום שמרים בנרתיק.li>

שימוש בתרופות טבעיות לזיהומי שמרים בנרתיק יכול להיות דרך יעילה להקל על הסימפטומים.ניתן להשתמש בשום, שמן קוקוס ועשבי תיבול כמו אורגנו, טימין וקלנדולה לייצור תה או יישומים אקטואליים.אמנם סעדים אלה עשויים לספק הקלה, אך חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.בנוסף, חשוב להבין את הגדרת Wikipedia.org לגבי תרופה טבעית לזיהום שמרים בנרתיק וודא כי השימוש בתרופה נעשה שימוש נכון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן