דף הבית » תרופות סבתא » ‘נפרד מהנימים הלא רצויים ברגליים שלך עם מכאבי!’

‘נפרד מהנימים הלא רצויים ברגליים שלך עם מכאבי!’

מה הם נימים ואיך MACCABI יכול לעזור?

נימים הם כלי דם זעירים שהם חלק ממערכת הדם, המחברים עורקים לוורידים.כלי שיט אלה דקים מאוד ושבריריים, ויכולים בקלות להיחסם או להיפגע.כתוצאה מכך הם יכולים לגרום למגוון תסמינים, כמו נפיחות, שינוי צבע וכאב ברגליים.למרבה המזל, ישנם טיפולים העומדים לרשותם להיפטר מהנימים ברגליים.

MacCabi הוא מכשיר רפואי המשתמש בשילוב של אנרגיה תרמית ויניקה כדי למקד ולהסיר נימים ברגליים.המכשיר עובד על ידי חימום האזור המושפע ואז יניקתו.זה עוזר לפרק את הנימים ולהפחית את המראה שלהם.

למה לצפות במהלך טיפול במכאבי

טיפול ב- MacCabi נמשך בדרך כלל כחצי שעה, והוא נעשה במשרד או במרפאה של רופא.לפני תחילת הטיפול, הרופא ישאל שאלות על ההיסטוריה הרפואית שלך כדי להבטיח שהטיפול יהיה בטוח עבורך.

לאחר שהרופא קבע שאתה מועמד טוב להליך, תתבקש לשכב ולהירגע.לאחר מכן הרופא ישתמש במכשיר MACCABI כדי למקד ולהסיר את הנימים מרגליים.

במהלך הטיפול אתה עלול לחוש תחושה צורבת קלה כאשר המכשיר מסיר את הנימים.זה נורמלי וצריך להימשך רק כמה שניות.לאחר השלמת הטיפול, אתה אמור להיות מסוגל לחזור לפעילויות הרגילות שלך באופן מיידי.

טיפ מועיל:

חשוב לשמור על רגליים נקייה ויבשות בעקבות טיפול של מכאבי.זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהבטיח שהטיפול יעיל ככל האפשר.

מה היתרונות של MACCABI?

מכאבי הוא טיפול בטוח, יעיל ולא פולשני להיפטר מהנימים ברגליים.הטיפול מהיר יחסית וללא כאבים, ואינו דורש זמן השבתה.בנוסף, תוצאות הטיפול הן בדרך כלל לאורך זמן ויכולות לעזור להפחית את המראה של נימים ברגליים.

בסך הכל, מכאבי היא אפשרות נהדרת עבור אלה המחפשים להיפטר מנימים ברגליים.זהו טיפול בטוח ויעיל שיכול לעזור להפחית את המראה של כלי הדם הקטנים הללו.

מהי הסרת נימים?

הסרת נימים היא הליך מינימלי פולשני הכרוך בשימוש בלייזר או באלקטרוקוטריה להסרת נימים קטנים ולא רצויים מהרגליים.הנוהל נועד למקד ולהסיר רק את הנימים השטחיים, ולהשאיר את הוורידים העמוקים יותר שלמים.התוצאה היא בדרך כלל שיפור בולט במראה העור, מכיוון שהנימים כבר לא מופיעים.

כיצד מכאבי מבצע הסרת נימים?


MACCABI משתמש במערכת הסרת ורידי לייזר עדכנית להסרת נימים.המערכת משתמשת בלייזר כדי למקד ולהסיר את הנימים הלא רצויים עם אי נוחות מינימלית.אנרגיית הלייזר נספגת על ידי הנימים, וגורמת להם להתקרש ולהיכנס לגוף.

הכנה להסרת נימים

לפני הנוהל, האזור שיש לטפל בו מכוסה בהרדמה מקומית.מומלץ למטופלים להימנע מחשיפת שמש למשך שבועיים לפחות לפני הטיפול, וללבוש קרם הגנה לאחר מכן.

הנוהל

ההליך נמשך כ 20 דקות, וחולים בדרך כלל חווים אי נוחות מינימלית.בעקבות ההליך, יומלץ לחולים להימנע מחשיפה לשמש, ועלולים לחוות מעט אדמומיות ונפיחות באזור.השפעות אלה שוככות בדרך כלל תוך מספר ימים.

היתרונות של הסרת נימים

היתרונות של הסרת נימים כוללים שיפור משמעותי במראה העור.הנוהל הוא בטוח ויעיל, וניתן להשתמש בו למיקוד למגוון נימים, כולל וורי עכביש, אגמים ורידים ואנגיומות דובדבן.

שאלות נפוצות

  • מה זמן ההחלמה להסרת נימים?

    מרבית החולים חווים זמן התאוששות מינימלי לאחרהסרת נימים.אדמומיות ונפיחות צריכים לשכוך תוך מספר ימים, ורוב החולים מסוגלים לחדש פעילויות רגילות באופן מיידי.

  • האם יש סיכונים הקשורים להסרת נימים?

    הסיכונים הקשורים להסרת נימים הם מינימליים.ההליך הוא בדרך כלל בטוח ויעיל, אך חולים עשויים לחוות אדמומיות, נפיחות וחבורות באזור.

הסרת נימים היא דרך בטוחה ויעילה לשיפור מראה הרגליים ולהפחתת הנראות של נימים.מערכת הסרת הווריד הלייזר החדישה של מכאבי נועדה למקד ולהסיר נימים לא רצויים עם אי נוחות מינימלית.על המטופלים להימנע מחשיפת שמש לפני ואחרי ההליך, ועלולים לחוות אדמומיות ונפיחות באזור שצריך לשכוך תוך מספר ימים.בנוסף, ישנם סיכונים מינימליים הקשורים לנוהל.בטיפול נכון, המטופלים יכולים ליהנות מתוצאות הסרת הנימים למשך שנים רבות. להיפטר מהנימים ברגליים דרך MacCabi יכול להיות דרך בטוחה ויעילה לשיפור המראה של המראה של המראההרגליים ומפחיתים את הנראות של נימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן