דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: 7 תרופות טבעיות לזיהום בדרכי השתן שסבתא שלך השתמשה!

סבתא ידעה הכי טוב: 7 תרופות טבעיות לזיהום בדרכי השתן שסבתא שלך השתמשה!

מהי דלקת בדרכי השתן (UTI)?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום המשפיע על כל חלק במערכת השתן, הכולל את שלפוחית השתן, הכליות, השופכה והשופכה.התסמינים של UTI כוללים תחושת שריפה במהלך שתן, צורך דחוף להשתין, מעונן ו/או שריר ריח עבירה, וכאב או לחץ בבטן התחתונה.אם לא מטופלים, UTI יכול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים.

הסעדים של סבתא עבור UTI

הסעדים של סבתא ל- UTI הועברו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום.סעדים אלה יכולים לספק הקלה מאי הנוחות של UTI ולסייע במניעת זיהומים עתידיים.

שתו מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר עבור UTI.הוא מכיל תרכובות הנקראות proanthocyanidins שיכולות לעזור לעכב את צמיחת החיידקים העלולים לגרום ל- UTI.שתיית מיץ חמוציות לא ממותק יכולה גם לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.עדיף לשתות כוסות עד שתי כוסות של מיץ חמוציות ביום, או כמומלץ על ידי הרופא שלך.

שתו הרבה מים

שתיית מים רבים חיונית לשטיפת חיידקים מהדרכי השתן.מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.שהייה לחות יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI ומסייעת להפחתת הסיכון לזיהומים עתידיים.

הגדל את צריכת ויטמין C

הגדלת צריכת ויטמין C יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהומים.מזונות עשירים בוויטמין C כוללים תפוזים, אשכוליות, פלפלים, תותים וברוקולי.אתה יכול גם ליטול תוסף ויטמין C יומי כפי שממליץ על ידי הרופא שלך.

שתו תה ירוק

תה ירוק מכיל תרכובות הנקראות קטכינים שיכולים לעזור להילחם בזיהומים.עדיף לשתות שלוש עד ארבע כוסות תה ירוק ביום.אתה יכול גם ליטול תוספי תמצית תה ירוק כפי שממליץ הרופא שלך.

אכל יוגורט

אכילת יוגורט היא תרופה יעילה נוספת עבור UTI.יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים ולעזור להילחם בזיהומים.עדיף לבחור ביוגורט רגיל ולא ממותק ולהיות כוס יוגורט אחת ליום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה נוטה ל- UTI, חשוב לתרגל היגיינה טובה.לאחר השימוש בשירותים, תמיד נגב מקדימה לאחור כדי לעזור במניעת התפשטות חיידקים.כמו כן, חשוב להימנע משימוש בסבונים ריחניים בכבדות ושטיפות גוף מכיוון שאלו יכולים לגרות את דרכי השתן ולהגדיל את הסיכון לזיהום.

תרופות טבעיות לזיהומים בדרכי השתן

דלקות בדרכי השתן, או UTI, יכולות להיות חוויה לא נוחה ולעיתים כואבת.למרות שאנטיביוטיקה היא הטיפול הסטנדרטי ב- UTIS, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים ולקדם ריפוי.הסעדים של סבתא לזיהום בדרכי השתן מנוסים ושיטות אמיתיות כדי לסייע בהפחתת ההשפעות של UTI, ואף עשויות לעזור למנוע אותם מלכתחילה.

שתיית שפע של נוזלים

שתיית שפע נוזלים היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להילחם ב- UTI.נוזלים עוזרים לשטוף את החיידקים מהמערכת שלך, ושתיית מיץ חמוציות עשויה אפילו לעזור במניעת זיהום נוסף.תה וצמחי מרפא הם דרך נהדרת להישאר לחות, אך אם אינכם אוהבים את הטעם של מים רגילים, הוספת טריז לימון או סיד יכולה לעזור בשיפור הטעם ולהקל על השתייה.

נטילת פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על הגוף באיזון.הם עוזרים לשמור על מערכת עיכול בריאה ויכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקות בדרכי השתן.נטילת תוספי מזון פרוביוטיים או אכילת מזונות העשירים בפרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הדלקת, להגדיל את ההגנות הטבעיות של הגוף ולהפחית את הסימפטומים של UTI.

תרופות צמחיות לזיהומי דרכי השתן

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, ו- UTIאין יוצא מן הכלל.תרופות צמחיות יכולות לעזור להפחית את הדלקת, להגדיל את ההגנות הטבעיות של הגוף ולהפחית את הסימפטומים של UTI.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר עבור UTIs כוללים חמוציות, שן הארי, ו Goldenseal.

חמוציות היא אחת התרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא עבור UTI, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הסימפטומים ולמנוע זיהום נוסף.ניתן להשתמש במיץ, תוספי מזון וחמוציות יבשות כדי לעזור להילחם ב- UTI.שן הארי הוא גם תרופה פופולרית, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת דלקת ויכולה לעזור לשטוף את החיידקים מהמערכת.Goldenseal הוא עשב נוסף ששימש במשך מאות שנים כדי להילחם בזיהומים.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור לקידום ריפוי.

שאלות נפוצות

  • האם יש תרופות טבעיות אחרות ל- UTI?

    כן, ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של UTI.חלקם כוללים שתיית שפע של נוזלים, נטילת פרוביוטיקה ושימוש בתרופות צמחי מרפא כמו חמוציות, שן הארי, ו Goldenseal.בנוסף, ישנן תרופות רבות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של UTI.

הסעדים של סבתא לזיהום בדרכי השתן הם דרך מנוסה ואמיתית להפחית את הסימפטומים ולקדם ריפוי של UTI.שתיית שפע של נוזלים, נטילת פרוביוטיקה ושימוש בתרופות צמחי מרפא כמו חמוציות, שן הארי, ו Goldenseal הם חלק מהתרופות הנפוצות ביותר.בנוסף, ישנן תרופות רבות ללא מרשם הרוח אשר ניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של UTI.על ידי שילוב תרופות אלה בשגרה היומיומית שלך, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים ולקדם ריפוי של UTI.למידע נוסף על דלקות בדרכי השתן, עיין בהגדרת הוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן