דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב!5 תרופות לצרידות בגרון היישר מהמטבח של סבתא

סבתא ידעה הכי טוב!5 תרופות לצרידות בגרון היישר מהמטבח של סבתא

מהי צרידות?

צרידות היא תנאי של הגרון בו הקול הופך להיות מחוספס ומתוח, או אפילו לאבד לחלוטין.זה יכול להיגרם על ידי מספר דברים כמו זיהום, אלרגיות, עישון, שימוש יתר בקול או סרטן גרון.צרידות יכולות להיגרם גם על ידי דלקת גרון, שהיא דלקת של הגרון.

הסעדים של סבתא לצרידות בגרון

לסבתא תמיד היו הסעדים הטובים ביותר לכל מיני מחלות, וזה כולל צרידות בגרון.להלן כמה מהתרופות של סבתא שעשויות לעזור לך להחזיר את הקול שלך לשגרה:

1.דבש ולימון

מערבבים יחד כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הצרידות.

2.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה ישנה לצרידות שנמצאת עדיין בשימוש נרחב כיום.להכנת מי המלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את מי המלח כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הצרגנות.

3.לשתות תה צמחים

תה צמחי מרפא יכולים להועיל מאוד בהפחתת צרידות.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר לשימוש הם קמומיל, שורש ליקוריץ ושורש מרשמלו.תלול כפית אחת של עשבי התיבול בכוס מים חמים במשך 10 דקות ושותה את התה מספר פעמים ביום.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את הגרון ולהפחית את צרידות.מרתיחים מעט מים ושופכים אותם לקערה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהקל על הצרידות.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לצרידות.מרתיחים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים למשך 10 דקות ומסננים אותו.הוסף כפית דבש ושותה את התה מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

הימנע ממוצרי חלב ומזונות חומציים מכיוון שהם יכולים לעצבן את הגרון ולהחמיר את הצרידות.

השימוש בתרופות של סבתא יכול לעזור לך להחזיר את הקול לשגרה.עם זאת, אם הצרידות שלך נמשכת, עדיף להתייעץ עם רופא.

הסעדים של סבתא לצרידות בגרון: חלק 2

צרידות בגרון יכולה להיות בעיה מעצבנת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות וטיפולים ביתי טבעיים שסבתא נהגה לעזור להרגיע ולרפא את הגרון.בחלק 2 נסתכל על תרופות נוספות, כמו דבש, כורכום וג’ינג’ר, כדי לעזור להפחית את הצרידות ולשפר את בריאות הגרון.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לגרונות כואבים ומחלות אחרות.בפרט, דבש יכול לעזור להקל על צרידות בגרון.דבש עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זהו גם מדכא שיעול יעיל.כדי להרגיע כאב גרון, מערבבים 1 כפית דבש עם כוס מים חמים ושתייה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון או קמצוץ קינמון לתערובת.ניתן לקחת גם דבש ישירות או להוסיף אותו לתה.

כורכום

כורכום הוא תבלין הנפוץ במטבח ההודי.זה ידוע בתכונות האנטי-דלקתיות, האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות שלו.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות הגרון.לשימוש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי להפחית את צרידות בגרון.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית שסבתא נהגה להרגיע את הגרון.ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי להפחית את צרידות בגרון.

שאלות נפוצות

  • מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש כדי להרגיע את כאב הגרון?

    הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש כדי להרגיע את כאב הגרון iS לערבב 1 כפית דבש עם כוס מים חמים ושתייה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון או קמצוץ קינמון לתערובת.

  • האם כורכום יעיל להפחתת צרידות בגרון?

    כן, כורכום יעיל להפחתת צרידות בגרון.לשימוש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי להפחית את צרידות הגרון.

  • איך ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הצרגניות בגרון?

    ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי להפחית את צרידות הגרון.

הסעדים של סבתא לצרידות בגרון מספקים דרך טבעית ויעילה להפחתת דלקת ולשפר את בריאות הגרון.דבש, כורכום וג’ינג’ר הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא את הגרון.אמנם תרופות אלה יכולות להועיל, אך חשוב להתייעץ עם הרופא שלך אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים.

למידע נוסף על התרופות של סבתא לצרידות בגרון, עיין בהגדרת הוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן