דף הבית » תרופות סבתא » ‘סבתא יודעת הכי טוב!חושף את התרופות הביתי שלה להסרת אבנית מהשיניים ‘

‘סבתא יודעת הכי טוב!חושף את התרופות הביתי שלה להסרת אבנית מהשיניים ‘

הסרת אבנית מהשיניים: תרופות של סבתא

בעל אבנית על השיניים יכול להיות בעיה מביכה.לא רק שזה גורם לנשימה רעה, אלא שהוא יכול גם לפגוע בשיניים אם לא מטפלים בהן.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות כדי לסייע בהוצאת אבנית מהשיניים.כאן, נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא.

סודה לשתייה ולימון

סודה לשתייה ומיץ לימון הוא אחת השיטות הוותיקות והאמינות ביותר להסרת אבנית מהשיניים.סודה לשתייה היא חומר הלבנה טבעי, ואילו החומציות של מיץ הלימון עוזרת לשחרר את הטרטר.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי.מרחי את העיסה על השיניים שלך והשאיר מספר דקות לפני שהבריש אותם כרגיל.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת להסרת אבנית מהשיניים.החומץ עוזר להמיס את ה- TARTAR ומסייע גם בהפחתת החיידקים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.השתמש בפתרון זה כדי לשטוף את הפה שלך למשך דקה אחת, ואז לשטוף במים רגילים.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר משתמשים בחומץ תפוחים כדי להסיר אבנית, חשוב לשטוף את הפה שלך במים רגילים אחר כך.החומץ חומצי ביותר ויכול לפגוע באמייל על השיניים אם הוא נשאר בפה יותר מדי זמן.

מלח ומים

מלח ומים הם תרופה פופולרית נוספת להסרת אבנית מהשיניים.למלח יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות המסייעות להפחתת חיידקים בפה, ואילו המים מסייעים לשחרר את הטרטר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלך למשך דקה אחת, ואז שוטפים במים רגילים.

סודה לשתייה ומים

סודה ומים לשתייה הם תרופה יעילה נוספת להסרת אבנית מהשיניים.סודה לשתייה היא חומר הלבנה טבעי, ואילו המים עוזרים לשחרר את הטרטר.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלך למשך דקה אחת, ואז שוטפים במים רגילים.

הסרת אבנית מהשיניים יכולה להיעשות באופן טבעי ובבטיחות בעזרת הסעדים של סבתא אלה.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בסעדים אלה רק כתוסף להרגלי היגיינת שיניים רגילים.צחצוח וחוט דנטלי קבוע חיוניים למניעת הצטברות של אבנית ושמירה על פה בריא.

מציאת תרופות ביתיות יעילות להסרת Tartar

הסרת טרטר מהשיניים היא בעיה שכיחה שאנשים רבים נאבקים איתה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להיפטר מהטרטר.לעתים קרובות מתעלמים מהתרופות של סבתא, אך הן יכולות להיות יעילות ובטוחות במיוחד.

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים ותרופות אלה מבוססות לרוב על מרכיבים טבעיים, ולכן סביר להניח שהן פחות יגרמו לתופעות לוואי.כאן נדון בכמה מהתרופות הביתיות הפופולריות והיעילות ביותר להסרת אבנית מהשיניים.

צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשמדובר בהסרת אבנית מהשיניים הוא לצחצח ולחוט דנטלי באופן קבוע.זה יעזור להסיר חלקיקי פלאק ומזון מהשיניים, שיכולים לעזור במניעת הצטברות של אבנית.חשוב גם להשתמש במברשת שיניים מרופדת רכה וחוט דנטלי בעדינות כדי להימנע מפגיעה בשיניים.

משיכת שמן

משיכת נפט

היא תרופה עממית הודית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון בעיות בריאות.ההערכה היא כי משיכת שמן יכולה לעזור להפחית את הצטברות הטרטר על השיניים.לשם כך, קח כף שמן, כמו קוקוס או שמן סומסום, וסחף אותו בפה במשך 10 עד 20 דקות.ירקו את השמן ושטפו היטב במים.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים ביום עבורהתוצאות הטובות ביותר.

תרופות טבעיות להסרת TARTAR

ישנם גם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהסרת אבנית מהשיניים.זה כולל:

  • סודה לשתייה: ערבוב סודה לשתייה ומים יכולים לעזור להפחית את הצטברות הטרטר.סודה לשתייה היא גם שוחקת קלה, כך שהיא יכולה לעזור לקרצף בעדינות את השיניים.
  • מיץ לימון: מריחת מיץ לימון על השיניים יכולה לעזור להמיס את הטרטר.חשוב לדלל את מיץ הלימון במים כדי להימנע מפגיעה בשיניים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת להסרת אבנית.לדלל אותו במים ולהשתמש בו כשטיפת פה כדי לעזור להפחית את הצטברות הטרטר.
  • מלח: מלח הוא חומר אנטיבקטריאלי רב עוצמה ויכול לעזור להפחית את הצטברות הטרטר.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושלטו אותו סביב הפה למשך כמה דקות לפני שירק אותו.

שימוש בטיפולים מקצועיים

אם תרופות ביתיות אינן עובדות, יתכן שיהיה צורך לפנות לעזרה מקצועית.רופא שיניים יכול להשתמש בכלים מיוחדים כדי להסיר אבנית מהשיניים.הם עשויים להמליץ גם על טיפולים אחרים, כגון טיפולי פלואוריד או משחות שיניים מיוחדות, כדי לסייע במניעת הצטברות הטרטר בעתיד.

מסקנה

הסרת אבנית מהשיניים יכולה להיות משימה קשה, אך זה אפשרי עם הסעדים הביתיים הנכונים.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים ותרופות אלה מבוססות לרוב על מרכיבים טבעיים, ולכן סביר להניח שהן פחות יגרמו לתופעות לוואי.צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע ושימוש בתרופות טבעיות, כמו סודה לשתייה, מיץ לימון, חומץ תפוחים ומלח, יכול לעזור להפחית את הצטברות הטרטר.אם סעדים ביתיים לא עובדים, יתכן שיהיה צורך לפנות לעזרה מקצועית.

שאלות נפוצות

  • מה זה טרטר? טרטר הוא חומר קשה ומוסמך הנוצר על שיניים ויכול להוביל לבעיות שיניים אם לא מטופלים.
  • האם יש תרופות ביתיות להסרת אבנית? כן, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהסרת אבנית.צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע ושימוש בתרופות טבעיות, כמו סודה לשתייה, מיץ לימון, חומץ תפוחים ומלח, יכול לעזור להפחית את הצטברות הטרטר.
  • האם אני צריך לפנות לרופא שיניים אם תרופות ביתיות לא עובדות? כן, אם תרופות ביתיות לא עובדות, יתכן שיהיה צורך לפנות לעזרה מקצועית.רופא שיניים יכול להשתמש בכלים מיוחדים כדי להסיר אבנית מהשיניים.הם עשויים להמליץ גם על טיפולים אחרים, כגון טיפולי פלואוריד או משחות שיניים מיוחדות, כדי לסייע במניעת הצטברות הטרטר בעתיד.

<

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן