דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!חשף את הסוד להפחתת הכולסטרול עם תרופת הסבתא

סבתא יודעת הכי טוב!חשף את הסוד להפחתת הכולסטרול עם תרופת הסבתא

כולסטרול: התרופה של סבתא ואיך להוריד אותה

כולסטרול הוא סוג של שומן שנמצא בזרם הדם ובכל תאי הגוף.זה הכרחי שהגוף יתפקד כראוי, אך יותר מדי ממנו יכול להוות בעיה.כולסטרול גבוה יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כמו מחלות לב ושבץ מוחי.למרבה המזל, ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להוריד את הכולסטרול שלך, כולל עקב אחר כמה מהתרופות המיושנות של סבתא.

אכל תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת היא אחד הצעדים החשובים ביותר שתוכלו לנקוט כדי להוריד את הכולסטרול.אכילת שפע של פירות וירקות עתירי סיבים, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להפחית את הכולסטרול שלך.הימנעות ממזונות עשירים בשומנים רוויים, שומני טרנס וכולסטרול יכולה גם לעזור.

תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה היא צעד חשוב נוסף שתוכלו לנקוט כדי להוריד את הכולסטרול שלכם.פעילות גופנית עוזרת להעלות את רמות הכולסטרול HDL (טוב) ולהוריד את רמות הכולסטרול LDL (רע).מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית, כמו הליכה או ריצה, חמישה ימים בשבוע.

נסה את הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להוריד את רמות הכולסטרול שלך באופן טבעי.חלק מהתרופות בהן סבתות נהגו להוריד את הכולסטרול כוללות:

  • חומץ תפוחים: שתיית כפית חומץ תפוחים לפני שכל ארוחה יכולה לעזור להוריד את הכולסטרול.
  • שום: אכילת שום גולמי או נטילת תוספי שום יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.
  • שיבולת שועל: אכילת שיבולת שועל או מזונות אחרים מבוססי שיבולת שועל יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.
  • תה ירוק: שתיית שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק מדי יום יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.

חשוב לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף תרופות שנקבעו על ידי הרופא שלך.תמיד עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שתבצע שינויים בתזונה או בסגנון החיים שלך.הם יכולים לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר למצבך האישי.

בנוסף לתרופות אלה, ישנם מספר שינויים באורח החיים שתוכלו לבצע כדי לעזור להוריד את רמות הכולסטרול שלכם.הפסקת עישון, שתיית אלכוהול במתינות והפחתת לחץ יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.

כמו בכל דאגה בריאותית, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתבצע שינויים בתזונה או באורח החיים שלך.הם יכולים לעזור לך לפתח תוכנית המותאמת לצרכים הספציפיים שלך.

טיפ ייחודי

דרך קלה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול שלך היא להוסיף יותר חלבון מבוסס צמח לתזונה שלך.חלבונים מבוססי צמחים עשירים בחומצות שומן סיבים ואומגה 3, שתיהן יכולות לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.דוגמאות לחלבונים מבוססי צמחים כוללים שעועית, עדשים, טופו, אגוזים וזרעים.נסה להוסיף כמה מנות של מזונות אלה לתזונה שלך בכל יום לדרך קלה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול שלך.

חלק 2: שינויים באורח החיים כדי להוריד את הכולסטרול

ביצוע שינויים באורח החיים הוא חיוני על מנת להוריד את הכולסטרול שלך.על ידי ביצוע שינויים בתזונה, בפעילות גופנית ובהרגלי אורח חיים אחרים, אתה יכול להוריד משמעותית את רמות הכולסטרול שלך.להלן כמה דרכים לשנות את אורח החיים שלך כדי להוריד את הכולסטרול שלך:

1.אכלו תזונה בריאה בלב

אכילת תזונה בריאה בלב היא אחד הצעדים החשובים ביותר בהורדת רמות הכולסטרול שלך.בחר במזונות דלים בשומן רווי, שומן טרנס וכולסטרול, והתרחק ממזון מעובד ומעודן.אכילת שפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים תעזור לך להפחית את רמות הכולסטרול שלך.עליך גם להגביל את צריכת הבשר האדום שלך, חלמונים ומוצרי חלב מלא בשומן.בנוסף, אכילת מזונות עשירים באומגה 3 כמו סלמון, זרעי פשתן ואגוזי מלך יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.

2.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה חשובה להפחתת רמות הכולסטרול.מכוון לפחות 30 דקות של אקס בעצימות בינוניתERCISE ברוב ימי השבוע.זה יכול לכלול פעילויות כמו הליכה, ריצה קלה, שחייה ורכיבה על אופניים.אם יש לך אורח חיים בישיבה, חשוב להתחיל להתאמן לאט ולהדרגה בהדרגה את עוצמתם ומשך האימונים שלך.

3.להפסיק לעשן

עישון יכול לתרום לרמות כולסטרול גבוהות.הפסקת עישון חשובה להפחתת רמות הכולסטרול שלך, כמו גם לבריאות הכללית שלך.אם אתה מתקשה להפסיק, דבר עם הרופא שלך על תרופות או שיטות אחרות שיכולות לעזור לך להיגמל.

4.לנהל מתח

לחץ יכול לגרום לרמות הכולסטרול שלך לדוקרן.לכן חשוב לנהל את רמות הלחץ שלך.שקול לקחת יוגה, טאי צ’י או מדיטציה כדי לעזור לך להירגע ולהפחית את הלחץ שלך.כדאי גם לנסות לישון מספיק שינה בכל לילה, מכיוון שחוסר שינה יכול להעלות את רמות הלחץ שלך.

מסקנה

הרפואה של סבתא יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול, אך חשוב גם לבצע שינויים באורח החיים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.אכילת תזונה בריאה בלב, פעילות גופנית באופן קבוע, הפסקת עישון וניהול לחץ יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.על ידי יישום שינויים אלה, אתה יכול לשפר את בריאותך ולהפחית את הסיכון שלך למחלות לב ומצבים בריאותיים אחרים.

שאלות נפוצות

ש: האם ניתן להוריד את רמות הכולסטרול ללא תרופות?

א: כן, אפשר להוריד את רמות הכולסטרול ללא תרופות.ביצוע שינויים באורח החיים כמו אכילת תזונה בריאה בלב, פעילות גופנית באופן קבוע, הפסקת עישון וניהול לחץ יכולים כולם לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן