דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!לחשוף את הסעדים של סבתא לבחילה בהריון

סבתא יודעת הכי טוב!לחשוף את הסעדים של סבתא לבחילה בהריון

מדריך של אישה בהריון לתרופות טבעיות בבחילות

הריון יכול להיות תקופה מרגשת עבור אישה, אך זה יכול להיות מלווה גם בתופעות לוואי לא נעימות, כמו מחלת בוקר ובחילה.בעוד שחלק מהנשים מגלות כי מחלת הבוקר שלהן שוככת אחרי השליש הראשון, אחרות עלולות לגלות כי בחילה נמשכת לאורך כל ההיריון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ששימשו דורות של סבתות כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

בחילה במהלך ההיריון

במהלך ההיריון, בחילה נוטה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל שינויים הורמונליים, עלייה בתחושת הריח ועלייה בחומצות הקיבה.בעוד שהגורמים המדויקים לבחילה במהלך ההיריון אינם ידועים, ישנם דברים רבים שאישה בהריון יכולה לעשות כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

שינויים תזונתיים

ביצוע כמה שינויים פשוטים בתזונה שלך יכול לעזור להפחית בחילה במהלך ההיריון.כמה טיפים כוללים:

  • אכילת ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום במקום שלוש ארוחות גדולות
  • בחר אוכל קר או בטמפרטורה בחדר במקום ארוחות חמות
  • הימנעות ממזונות עשירים בשומן ותבלינים
  • שתיית שפע נוזלים לאורך היום
  • חטיפים על פיצוחים, טוסט וחטיפים תמחים אחרים אם אתה מרגיש בחילה

תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא שימשו נשים במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על בחילות במהלך ההיריון.חלקם כוללים:

  • ג’ינג’ר: זנגביל משמש לרוב כדי לסייע בהפחתת הבחילה.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר בצורה של תה, כמוסות, או אפילו ללעוס על שורש ג’ינג’ר טרי.הקפד לשאול את הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן.
  • לימון: לימון יש השפעה מרגיעה על הקיבה ויכול לעזור להפחית בחילה.אתה יכול לשתות מים לימון או תה לימון, או אפילו להוסיף כמה טיפות מיץ לימון לאוכל שלך.
  • מנטה: מנטה היא תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול לשתות תה מנטה או להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה לכוס מים.
  • קמומיל: קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.אתה יכול להכין תה קמומיל או להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל לכוס מים.

תרופות טבעיות אחרות

בנוסף לתרופות תזונתיות וצמחי מרפא, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות ששימשו נשים בהריון במשך מאות שנים.אלו כוללים:

  • אקופרסורה: אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכוללת יישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי להקל על בחילה.אתה יכול למצוא נקודות אקופרסורה על מפרקי כף היד ובבטן שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להפחית בחילה.
  • ארומתרפיה: ארומתרפיה משתמשת בשמנים אתרים כדי לסייע בקידום הרפיה ולהפחתת בחילות.אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו לבנדר, מנטה או קמומיל, למפזר או להוסיף אותם לאמבטיה.
  • יוגה: יוגה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה, שיכולים לעזור להפחית בחילה.אתה יכול למצוא שיעורי יוגה שתוכננו במיוחד לנשים בהריון שיכולות לעזור להפחית בחילות ותסמינים אחרים הקשורים להריון.

טיפ מועיל

הישאר לחות

להישאר לחות היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת הבחילה במהלך ההיריון.שתיית מים רבים לאורך היום תעזור לשמור על לחות גופך ויכולה לעזור להפחית את הבחילה.אתה יכול גם לנסות לשתות תה צמחים או להוסיף פירות וירקות טריים למים שלך כדי להפוך את זה ליותר טעים.

התרופות הביתיות של סבתא לבחילה במהלך ההיריון

הריון יכול להיות תקופה קשה עבור כל אישה, ובחילה היא סימפטום שכיח שנשים בהריון רבות חוות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על בחילה במהלך ההיריון.מטיפים מיושנים שהועברו מסבתות לטיפולים בצמחים, הנה כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לבחילה במהלך ההיריון.

ג’ינג’ר

אחד התרופות הפופולריות ביותר לבחילה במהלך ההיריון הוא ג’ינג’ר.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות רבות, כמו בתה או ב- FORM של סוכריות ג’ינג’ר אייל או סוכריות ג’ינג’ר.ההערכה היא שג’ינג’ר מסייע בהפחתת הבחילה על ידי הרגעת הבטן וסייעת לעיכול.

אקופרסורה

תרופה פופולרית נוספת לבחילה במהלך ההיריון היא אקופרסורה.סוג זה של טיפול כרוך בהפעלת לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי לעזור להקל על בחילות ותסמינים אחרים.כדי להשתמש באקופרסורה לבחילה, אתר את הנקודה על פרק כף היד שנמצא בין שני הגידים ולחץ עליה למשך מספר שניות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

הימנע ממזונות מסוימים

מזונות מסוימים יכולים להחמיר בחילות במהלך ההיריון, ולכן חשוב להימנע ממזונות אלה בכל הזדמנות אפשרית.מזונות העלולים לגרום לבחילה כוללים מזונות חריפים, מזון שמנוני ומזונות חומציים, כמו פירות הדרים ועגבניות.בנוסף, ריחות חזקים יכולים גם לעורר בחילה, ולכן עדיף להימנע ממזונות עם ריחות חזקים.

אכל ארוחות קטנות

אכילת ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום יכולה לעזור להפחית את הבחילה במהלך ההיריון.אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה לעזור למנוע את הקיבה להתמלא מדי, מה שעלול לעורר בחילה.בנוסף, חשוב להימנע מאכילת ארוחות גדולות בשעות הלילה המאוחרות, מכיוון שהדבר יכול גם לעורר בחילה.

הישאר לחות

להישאר לחות הוא חיוני במהלך ההיריון, וזה יכול גם לעזור להפחית את הבחילה.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור למנוע מהבטן להיות חומצית מדי, מה שעלול לעורר בחילה.בנוסף, שתיית נוזלים יכולה לעזור לשטוף רעלים העלולים לגרום לבחילה.

שאלות נפוצות

האם ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הבחילה?

כן, ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילה במהלך ההיריון, ומאמינים כי הוא מסייע בהפחתת בחילות על ידי הרגעת הקיבה וסייעת לעיכול.

איזה סוג של מזונות עלי להימנע אם אני חווה בחילה?

עדיף להימנע ממזון חריף, שמנוני וחומצי, מכיוון שאלו יכולים כל אלה לעורר בחילות.בנוסף, חשוב להימנע ממזונות מריחים חזקים.

מסקנה

בחילה היא סימפטום שכיח להריון, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על בחילות במהלך ההיריון.מג’ינג’ר לאקופרסורה להימנעות ממזונות מסוימים, ישנן דרכים רבות להפחתת בחילה במהלך ההיריון.בנוסף, חשוב להישאר לחות ולאכול ארוחות קטנות ותכופות לאורך כל היום.הסעדים של סבתא לבחילה במהלך ההיריון יכולים להיות דרך נהדרת למצוא הקלה מהסימפטום השכיח הזה. התרופות של סבתא לבחילה בהריון הם דרך בטוחה ויעילה למצוא הקלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן